Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Groen is zalig!!Mijn pa heeft vroeger een donker groene E46 330I gehad,groen met een bruinachtig interieurEcht zalig!Na 3 weken gepikt uit onze garage
Groen is idd zalig, hebben hier nog altijd onze groene A6 (Racingroen Pareleffect was de officiële benaming) met het groene lederen interieur met wortelnotenhoutinleg.
Blijft in mijn ogen nog altijd een prachtige combo.
@Denniske
Er is er geen enkele bij die echt mijn smaak is.
Zwart is mooi, maar dat beige vind ik niet echt knap op een M3
Wit is ook knap maar dat moet dan weer met zwart interieur gecombineerd worden vind ik.
De blauwe en rode zijn al helemaal niet m'n smaak
Heb de mijne nog wat bijgewerkt, nu is hij echt af
Zonneschermen erbij, carbon eruit, het was toch niet het carbon dat ik verwachtte, dus vervangen door alu.
Ik vind grijs buiten met rood-bruin binnen een zalige combinatie
Persoonlijk vind ik de 18" juist mooier staan op de nieuwe M3, maar blijkbaar zijn er niet veel die dat ook vinden. Da's nog gemakkelijk, dan is de mijne één van de weinigen met 18", tikkeltje exclusiever.
BMW Individual here I come...hebben die ook een configurator?
Neen, enkel een Visualizer van het "standaard" Individual-gamma. Onecht Individual vind ik dat, wegens enkele kleuren waaruit je kan kiezen net zoals in de gewone catalogus. Tegen gekke prijzen. Maar 't is wel mooi.
www.bmw.de -> per model heb je (in de uitschuiflijst) ook 'n Individual stukje
Voor mij jouw combo nr.1, maar wel met dat mooie glanzende antraciet hout in plaats van die mottige "carbon"-lederen interieurlijsten. Die combo zou ik kiezen mocht 't m'n werkauto zijn ook, wegens understated en binnenin licht van kleur dus luchtig aanvoelend.
Als 't NIET m'n werkauto zou zijn, meteen zoals die van Stradge (op deze pagina), dus SG met rood en alu.
Dat antraciet hout vind ik nog kunnen, al vind ik 't ook niet ideaal in een M3. Maar 't is "the least of two evils". Dat carbonleder vind ik cheap ogen (doet me denken aan die carbon-look kunststofkes waarvan ze zo van die pookhoesjes maken die je in de Auto5 vindt, yeah cool! *NOT*).
Ik zou voor 't alu gaan, of (enkel in combinatie met beige leder en een zwarte buitenkleur, dat zwart hout).
Anderzijds: elke interieurlijst die je op de gewone '3 kan krijgen, past ook in de M3, hè. Enkel het paneel voor de middenconsole heb je niet nodig, uiteraard. Dus bestel wat je wil, en bestel dan gewoon de interieurlijst bij die je wil, bij je dealer.
En er zijn tunermerken die al carbon interieurlijsten hebben voor de '3 berline, dacht ik. ACS zelfs, maar 'k vermoed enkel zilverkleurig carbon.
I say cheap, VERY cheap. Plus het staat zo goed als elk contrast in 't interieur in de weg, 't lijkt teveel op het plastic van het dashboard. Net alsof je geen interieurlijsten meer hebt. Back to E36.
Zou GIJ echt twijfelen als ge ze naast elkaar ziet staan? Ok, 6.000 euro is veel geld maar het verschil is relatief wel erg klein vind ik. Toch voor hetgeen ge extra krijgt van die M3. Laat even je werk achterwege, dan is die 6.000 euro het toch wel echt waard, of zie ik dat fout???
Why so sporty if it isn't a racing car? Because ... it's a BMW!
Comment