Mededeling

Collapse
No announcement yet.

PC problemen & oplossingen (deel 3)

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Jupke Bekijk Berichten
    Misschien staat er gewoon een waarde in die zo breed is?
    Nope, max. 6 karakters.

Comment

'k heb het kunnen imiteren, maar das nog geen oplossing natuurlijk ....
      Dat issem. Maar versmal nou eens jouw kolom met waarden? Misschien versmalt jouw keuzelijst mee, dan.

Bij mij alvast niet.

Comment

• 'k heb de indruk dat eens er eens iets ingestaan heeft dat over die 5 gaat het dan ineens standaard breder wordt en je het niet terug krijgt.

Comment

• Gilles, gevonden.

Je sheet saven, sluiten en opnieuw openen en de breedtte is hersteld.

Comment

'k heb de indruk dat eens er eens iets ingestaan heeft dat over die 5 gaat het dan ineens standaard breder wordt en je het niet terug krijgt.
            Ik ben radeloos. Kakprogramma.

Dan toch maar Access. Performanter en meer mogelijkheden, maar overkill voor wat ik wil doen... moest Excel nu maar gewoon mee willen.

Comment

Gilles, gevonden.

Je sheet saven, sluiten en opnieuw openen en de breedtte is hersteld.
              Lukt ni bij mij. Eerste da'k geprobeerd heb. Ben genen expert maar gezond verstand is er soms nog wel.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk Berichten
                Lukt ni bij mij. Eerste da'k geprobeerd heb. Ben genen expert maar gezond verstand is er soms nog wel.
                Ah, heb hier 2007 en dan werkte dat wel.

Comment

• Windows vertel me dat ik Service Pack 1 moet instaleren ( Windows 7 Home Premium) maar op verschillende site's lees ik dat het niet veilig is of onstabiel..

Wie heeft er hier SP1 op zen Windows 7? Enige complicaties?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Bart3n Bekijk Berichten
                    Windows vertel me dat ik Service Pack 1 moet instaleren ( Windows 7 Home Premium) maar op verschillende site's lees ik dat het niet veilig is of onstabiel..

Ik heb dat gehad en de boel opnieuw mogen installeren. Na installatie opnieuw geupdate en nu geen problemen... Dus bij mij persoonlijk 50/50

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Bart3n Bekijk Berichten
                      Windows vertel me dat ik Service Pack 1 moet instaleren ( Windows 7 Home Premium) maar op verschillende site's lees ik dat het niet veilig is of onstabiel..

ik heb vorige week SP1 geinstalleerd en merk wel dat mijn systeem trager werkt en bij 1 bepaald programma blijft alles vasthangen voor 5 seconden (zelfs de muis). Anders geen problemen mee.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door cody_772 Bekijk Berichten
                        ik heb vorige week SP1 geinstalleerd en merk wel dat mijn systeem trager werkt en bij 1 bepaald programma blijft alles vasthangen voor 5 seconden (zelfs de muis). Anders geen problemen mee.
                        Kga dan nog bitje wachten dan, khem eigenlijk geen probleme dusja

Comment

• Heb dat een maand terug geïnstalleerd en bleef hangen tijdens de config tijdens de startup. Opgelost met systeemherstel.

Nu maandje later op de andere pc (per ongeluk) ook eens gedaan en dat ging perfect, ondertussen allebei in orde, denk dat het gewoon in het begin onstabiel was maar dat ze het gefixd hebben.

Comment

• Heb dat een maand terug geïnstalleerd en bleef hangen tijdens de config tijdens de startup. Opgelost met systeemherstel.

Nu maandje later op de andere pc (per ongeluk) ook eens gedaan en dat ging perfect, ondertussen allebei in orde, denk dat het gewoon in het begin onstabiel was maar dat ze het gefixd hebben.

Comment

• Geen problemen met SP1 op Win7 (4 laptops)

Comment

• Ik heb onlangs de melding gekregen dat m'n harde schijf niet meer optimaal zou werken .. Computer deed ook niks meer . Heropgestart en windows vista repair startte automatisch . Ik heb de advanced module moeten kopen voor dat programma aan 80 dollar .

Het programma nog eens laten herstellen met meer succes . Nu zit ik wel met het probleem dat ik al mijn afbeeldingen en muziek nog heb , maar alles van mijn werk is verdwenen ? Als ik nu bijv naar tinypic.com ga en daar door mijn bestanden blader vind ik die echter wel terug ?

Iemand een idee hoe dit komt ? Of hoe ik alle bestanden nog kan recupereren ?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door O.P.S. Bekijk Berichten
                                  Ik heb de advanced module moeten kopen voor dat programma aan 80 dollar .
                                  ?
                                  Wuk ?!?

Comment

• Hoogst waarschijnlijk spyware die mensen erin lokt op die manier..

Comment

Ik heb onlangs de melding gekregen dat m'n harde schijf niet meer optimaal zou werken .. Computer deed ook niks meer . Heropgestart en windows vista repair startte automatisch . Ik heb de advanced module moeten kopen voor dat programma aan 80 dollar .

Het programma nog eens laten herstellen met meer succes . Nu zit ik wel met het probleem dat ik al mijn afbeeldingen en muziek nog heb , maar alles van mijn werk is verdwenen ? Als ik nu bijv naar tinypic.com ga en daar door mijn bestanden blader vind ik die echter wel terug ?

Virus!
                                      En het beste is dat je er nog voor betaald hebt

Comment

Ik heb onlangs de melding gekregen dat m'n harde schijf niet meer optimaal zou werken .. Computer deed ook niks meer . Heropgestart en windows vista repair startte automatisch . Ik heb de advanced module moeten kopen voor dat programma aan 80 dollar .

Virus idd,

m'n ma had net hetzelfde op haar pc,
                                        is gemakkelijk te verwijderen, te vinden via google (eerste hit)

Comment

• Ze hebben hier fibernet van telenet komen installeren, idd sneller dan gewoon internet.
                                          Maar nu staat da kaske in de ingemaakte kast in de keuken en mijn slaapkamer is helemaal aan de andere kant van het huis dus mijn verbinding is hier niet zo heel super. Bij het gewone internet stond er een D-link kaske in mijn kamer omdat er een kabel van de keuken door de muur naar mijn kamer liep waar ik een vaste pc had aangesloten, ik heb dan een laptop gekocht met daarbij da D link kaske voor draadloos internet, maar deze werkt nu niet meer met die fibernet.

Iemand een idee of ik dien D - link toch nog kan aansluiten op de fibernet zodat mijn verbinding trg prefect is?
                                          BMW X5 45e

Comment

Working...
                                          X