Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Mijn zusje heeft een probleem met haar mail. Ze kan wel ontvangen en internet gebruiken maar email verzenden lukt niet.
Normaal zou ik naar haar toe gaan om het eens te bekijken maar omdat ze op 20 min rijden van hier woont tegenwoordig was dat nogal lastig.
Ik weet dat er in windows zoiets zit als hulp vanop afstand, werkt dat tegoei en kan ik haar zo helpen?
Ik heb hier net zelf al eens geprobeerd en het eerste wat dat ding vroeg was om via mail een bestandje te versturen dat degene die wil helpen kan gebruiken om te connecteren. Maar als de mail niet werkt is dit dus geen optie.
Andere ideeën?
Ken er weinig van, maar op 't werk gebruiken ze Symantec PCAnywhere...
Misschien vind je er een trial van ofzo ?
Ik heb op mijn Vista laptop een vreemd probleem.
Mijn DVD-rom drive wordt weergegeven als een HD-DVD-rom drive, en wilt niets meer afspelen.
Dat lijkt me een driver probleem, dus ik heb geprobeerd de driver bij te werken, maar dan zoekt hij naar drivers voor HD-DVD-rom drives en niet naar de driver dat het eigenlijk zou moeten zijn.
Of vergis ik mij en is die drive gewoon kapot? Maar dan zou die toch niet meer in Mijn Computer staan?
Hoe kan ik dit fixen?
En nog een tweede vraag:
Ik zou graag mijn Vista vervangen door Win7. Omdat ik student ben kan ik een upgrade krijgen aan verlaagde prijs, maar dan blijf ik wel met alle brol die zich de afgelopen 3 jaar heeft opgestapeld zitten.
Het liefst van al zou ik een cleane install willen doen, maar een volledige versie kan ik niet met korting krijgen en het lijkt me ook niet echt de moeite om voor een laptop van 3 jaar oud nog veel geld uit te geven. En een OS is toch iets dat ik liefst legaal houd
Moest ik met Acer eRecovery Vista resetten tot de eerste keer dat hij opgestart is geweest en van daar uit de update naar Win7 uitvoeren, gaat dat dan ongeveer gelijk zijn aan een volledig verse Win7?
Moest ik met Acer eRecovery Vista resetten tot de eerste keer dat hij opgestart is geweest en van daar uit de update naar Win7 uitvoeren, gaat dat dan ongeveer gelijk zijn aan een volledig verse Win7?
Dat zal wel het properste zijn waarschijnlijk.
En drives kunnen lastig doen / kapot zijn terwijl ze wel nog gewoon gedetecteerd worden door de computer...
Opel Astra Sports Tourer, 1.3CDTi ecoFLEX:
BMW E90 320d:
logmein werkt ook perfect; maar 't is een ander concept.
Ik heb op één pagina overzicht van 5 computers die ik kan overnemen, met hun status erbij en een wake-on-lan-knopje.
Eénzijdig kan ik overnemen wat ik wil.
Ik ben eens benieuwd of jullie hier ook een oplossing voor weten...
Sinds ongeveer 23u doet mijn muis anders dan voorheen.
Als ik mijn scrollwieltje gebruik om te scrollen dan scrollt er niets, maar het wordt wel herkend als toetsaanslagen.
Gebruik ik het scrollwieltje als knop dan wordt mijn geluid uitgeschakeld, druk ik er nog eens op dan wordt het weer ingeschakeld.
De knoppen aan de zijkant 'vorige' en 'volgend' worden niet meer herkend.
Ik heb de drivers al geïnstalleerd en systeemherstel gedaan (), maar voorlopig is het probleem nog altijd niet opgelost.
Heb laatst mijn laptop binnengedaan om het geheugen te laten uitbreiden en ook om alle bugs zoveel mogelijk weg te halen, sinds ik hem terug heb is het probleem nu dat ik, wanneer ik in een post op een link klik om bv. youtube of iets anders op te roepen, ik die nieuwe site binnenkrijg in de linkerbovenhoek maar ik een èèèèrg klein formaat, ik moet altijd op de "vergroten" klikken wil ik deze pagina's terug in vol formaat krijgen. 't Is te doen maar zoals het vroeger was, was het toch veel gemakkelijker. Zou iemand kunnen zeggen wat te doen om dit te verhelpen ? (Heb al geprobeerd om dat klein formaat op volledig formaat te krijgen door op de diagonale hoeken uit te trekken tot vol formaat en dan af te sluiten maar het kleine formaat komt altijd terug).
Ik heb dat ook wel eens gehad.
Ik rekte dan altijd die balken uit tot ongeveer een volledig scherm.
Ik heb dat een paar keer moeten doen maar daarna bleef het toch zo.
Misschien worden die instellingen pas opgeslaan als je herstart ofzo
Comment