Die configuratie is zo'n 6 jaar oud. Nooit aangekomen..
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
PC problemen & oplossingen (deel 3)
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door Naish Bekijk BerichtenIk heb ook een prpbleem ondervonden met mijn nieuwe win 7...
Thuisnetwerk met erin een vaste desktop die XP draait en waaraan mijn printer hangt: HP Laserjet 2200 die gedeeld staat.
2 laptops met elk win 7 erop. Bedoeling is om die printer daarop te gebruiken, maar bij het toevoegen van een 'netwerkprinter' gaat hij naar windows update om stuurprogramma te vinden, maar dat lukt hem niet...
Heb al zelf drivers afgehaald zonder succes...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Naish Bekijk BerichtenIk heb ook een prpbleem ondervonden met mijn nieuwe win 7...
Thuisnetwerk met erin een vaste desktop die XP draait en waaraan mijn printer hangt: HP Laserjet 2200 die gedeeld staat.
2 laptops met elk win 7 erop. Bedoeling is om die printer daarop te gebruiken, maar bij het toevoegen van een 'netwerkprinter' gaat hij naar windows update om stuurprogramma te vinden, maar dat lukt hem niet...
Heb al zelf drivers afgehaald zonder succes...
Probeer eens met de Vista 64b drivers, die zijn er misschien wel.
Anders, ipv netwerkprinter, een lokale printer definiëren->nieuwe poort maken->standard TCP/IP port->IP adres invullen printer. Werkt zeker.
Iedere banale HP driver moet dat spel aan het drukken krijgen. De specifieke driver is niet eens een noodzaak.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Mbman Bekijk Berichtengewoon hp universal printer driver downloaden, werkt altijd
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door trainfreak Bekijk BerichtenProbeer Avast eens.
Dit is ook een gratis scanner, je moet je wel registreren.
Comment
-
Ik krijg zenuwen van mijn nieuwe router
(btw 99 euro daarvoor betaald)
linksys wrt320N
Ondervind zelfde problemen hier.
Heb telenet 2x laten komen. Modem is perfect.
Nieuwe firmware zit er ook op.
Zit nu van de ene kanaal naar de andere over te schakelen maar het verbetert er niet op. Mijn verbinding is middeleeuws traag gewoon (vb facebook foto's opent 'm niet)
Comment
-
Een informatief vraagje:
Is €40 voor 1Gigabyte RAM geheugen een goede prijs?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Bert Bekijk BerichtenEen informatief vraagje:
Is €40 voor 1Gigabyte RAM geheugen een goede prijs?
Als het DDR2 is dan is het veel te veel, kost nieuw €23
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door DyNaRaX Bekijk BerichtenAls het gewoon DDR is dan is dat een vrij deftige prijs, kost niet ongeveer €45
Als het DDR2 is dan is het veel te veel, kost nieuw €23
Nu zitten er 2 "latjes" van 256--- 512 dus en er zou 1 latje van 1GIG inkomen. Maar het zal wel een gewone DDR zijn veronderstel ik, anders zouden ze me wel goed in de zak zetten.
Trouwens wat is DDR
Comment
-
Comment
Comment