Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
niet echt een pc-probleem maar bestaat er een knop of functie op een blog-site om de berichten anders te schikken?
ik bedoel maar, ik ben ééntje aan het maken maar als ik berichten post komen die bovenaan terecht. en het zou gemakkelijker lezen mocht je de oude bovenaan te zien krijgen en de nieuwe eronder. (beetje zoals hier dus)
dus iedereen die een blog heeft bedankt van de reactie.
No offence, maar waarom zou je dat willen op een blog?
No offence, maar waarom zou je dat willen op een blog?
euhm omdat dat gemakkelijker leest.
als ik nu berichten zet komen die er vanboven bij. dan moet een nieuwe lezer bv. helemaal tot onderaan scrollen om een bericht te lezen, opnieuw wat naar boven scrollen om het volgende bericht te lezen enzo voort.
begrijp je.
En een regelmatige bezoeker die mag dan telkens opnieuw scrollen. Ferme logica
Je bent ook maar 1x een nieuwe bezoeker, als de blog je aanstaat en je hebt alles bijgelezen, en je wil überhaupt terugkomen dan kan je lekker bovenaan beginnen lezen de volgende keer.
En een regelmatige bezoeker die mag dan telkens opnieuw scrollen. Ferme logica
Je bent ook maar 1x een nieuwe bezoeker, als de blog je aanstaat en je hebt alles bijgelezen, en je wil überhaupt terugkomen dan kan je lekker bovenaan beginnen lezen de volgende keer.
Het is niet voor niets dat nieuwssites, blogs, .. hun berichten op die manier posten Op een forum vind ik dat nog iets anders, aangezien de frequentie van posts veel hoger ligt.
Ik heb sinds gisteren een nieuwe laptop. Het is een Acer Travelmate 5530, maar nu heb ik een probleem. Wij hebben hier thuis al redelijk lang een draadloos netwerk (met zo'n router) en met m'n vorige laptop (ook een Acer) kon ik er zonder problemen op, net als de andere computers hier thuis. Maar met die nieuwe laptop wilt het maar niet lukken
Ik geef die netwerksleutel op, hij zegt dat het OK is, begint verbinding te maken, dan komt erop dat het verbinding maken langer duurt dan normaal en nog wat later zegt hij dat het verbinden niet lukt. Ik ben dan wel verbonden, maar met "beperkte mogelijkheden". Er staat zo'n gevarendriehoek bij het icoontje rechtsonder. Kan dit met beveiliging te maken hebben ofzo?
MAC adressen filteren is een beveiligingsmethode die vaak in combinatie met encryptie gebruikt wordt. Een MAC adres (ook wel 'hardware adres' of 'fysiek adres' genoemd) is een ingebakken adres dat uniek is voor elk netwerkapparaat. Het MAC adres is een hexadecimale code van twaalf tekens, bijvoorbeeld 00-C0-26-A9-42-F7. Deze code kan gebruikt worden om toegang tot het netwerk toe te zeggen of juist te blokkeren.
als jouw netwerk daarmee werkt, moet je je mac-adres van je draadloze netwerkkaart opzoeken en ingeven in het configuratiescherm van je router
maar kijk eerst eens of je ip-adres, subnetmasker en standaardgateway zijn ingevuld van je verbinding: configuratiescherm > netwerkcentrum > status weergeven> details
als jouw netwerk daarmee werkt, moet je je mac-adres van je draadloze netwerkkaart opzoeken en ingeven in het configuratiescherm van je router
maar kijk eerst eens of je ip-adres, subnetmasker en standaardgateway zijn ingevuld van je verbinding: configuratiescherm > netwerkcentrum > status weergeven> details
Ah oke
Ik weet niet of het daarmee werkt, zal eens zoeken. Maar er ontbreekt precies iets bij standaardgateway en ip. Als ik kijk bij "gegevens van de netwerkverbinding" dan zie ik dat het fysiek adres ingevuld is, maar IPv4 en IPv6 standaardgateway zijn leeg en IPv4 DNS-server en IPv6 WINS-server zijn ook leeg. Kan het dat zijn?
Ik weet niet of het daarmee werkt, zal eens zoeken. Maar er ontbreekt precies iets bij standaardgateway en ip. Als ik kijk bij "gegevens van de netwerkverbinding" dan zie ik dat het fysiek adres ingevuld is, maar IPv4 en IPv6 standaardgateway zijn leeg en IPv4 DNS-server en IPv6 WINS-server zijn ook leeg. Kan het dat zijn?
de standaard gateway is de weg die jouw laptop volgt om naar het internet te gaan, in dit geval je router dus (en zoals bij iedereen bijna).
laat je laptop automatisch ip-adressen toe? kan je zien bij de eigenschappen van je draadloze verbinding > IPv4 aanklikken en eigenschappen => daar moet alles op automatisch staan...
misschien even zoeken, maar ik kan de exacte stappen niet geven want ik weet niet of je met vista werkt?
de standaard gateway is de weg die jouw laptop volgt om naar het internet te gaan, in dit geval je router dus (en zoals bij iedereen bijna).
laat je laptop automatisch ip-adressen toe? kan je zien bij de eigenschappen van je draadloze verbinding > IPv4 aanklikken en eigenschappen => daar moet alles op automatisch staan...
misschien even zoeken, maar ik kan de exacte stappen niet geven want ik weet niet of je met vista werkt?
Die IPv4 heb ik gevonden, alles staat op automatisch.
Ja ik heb vista, miss dat het daar iets mee te maken heeft? Echt vervelend ik heb een nieuwe laptop en kan er niet veel mee doen op de moment
vista zou er niks mee te maken mogen hebben... je hebt toch zeker het juiste wachtwoord en vooral het type van wachterwoord ingevoerd (WPA-TKIP, WPA-AES...?)
Mijn PC weigert filmpjes up te loaden, zowel photobucket, Youtube als Vimeo alles blokkeert na een bepaald percentage upload, daarna valt m'n internet gedurende enkele minuten weg...
Als ik deze foto op mijn PC wil opslagen, doe ik rechtermuisknop, doel opslaan als.
Als ik nu ergens in een niet klikbare vorm deze url tegenkom (in een eigenschappenvenster of zo) kan ik deze dan ook op een gelijkaardige manier opslaan?
Als ik deze foto op mijn PC wil opslagen, doe ik rechtermuisknop, doel opslaan als.
Als ik nu ergens in een niet klikbare vorm deze url tegenkom (in een eigenschappenvenster of zo) kan ik deze dan ook op een gelijkaardige manier opslaan?
Comment