Mededeling

Collapse
No announcement yet.

PC problemen & oplossingen (deel 3)

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door EricV Bekijk Berichten
    Ik bedoelde of het bij iemand anders lukt om fotos op te loaden bij Photobucket.
    ik geraak wel op de site en m'n pagina, upload heb ik wel niet getest.

Comment

• bij mij werkt het

2015 Volvo V60 D2 aut.
      2003 Volvo S60 2.4 benzine

Comment

• ik wil een afbeelding op een map plaatsen in vista. bij sommige mappen lukt het, bij andere niet nogtans staan alle mappen samen in een grote map. het gaat over films en ik wl de cover als map-afbeelding hebben. het bestand staat in de map van de film.

iemand een oplossing?

Comment

• Ik heb een nieuwe pc aangeschaft met 20" scherm. Nu zit ik te knoeien om een goeie resolutie voor mijn scherm te vinden. Nu staat het op 1024x768. Bij andere resoluties zijn foto's op fora niet in verhouding. Op wat zet ik het dan best, iemand een idee?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door -Mini- Bekijk Berichten
            Ik heb een nieuwe pc aangeschaft met 20" scherm. Nu zit ik te knoeien om een goeie resolutie voor mijn scherm te vinden. Nu staat het op 1024x768. Bij andere resoluties zijn foto's op fora niet in verhouding. Op wat zet ik het dan best, iemand een idee?
            welk merk/model van scherm is het?

Comment

• Dell, 2009W.
              Ben alle resoluties eens afgegaan en buiten 1024x768 vind ik geen goeie, vreemd.

Comment

• 1680 x 1050, alles kleiner is kut op een breedbeeld.

Comment

• 20-inch WSXGA 1680 x 1050

1680*1050 dus

Comment

• Als je op 20" WSXGA 1024 op 768 het enige goede vindt, dan scheelt er iets

Comment

• Iemand een goed programma op audio-files op te nemen?
                      Als je een kabel in je pc steekt, dat ie de audio kan opnemen voor bv (platenspeler)
                      2018 BMW M2 LCI - Mperformance exhaust/diffusor/spoiler

Comment

• audacity gratis en voor niks.

als je vragen hebt over de werking er van, stel maar...
                        2015 BMW F11 520dA
                        1976 Triumph Spitfire 1500

Comment

• "Probleempje" in Vista. Wanneer ik op start klik, dan navigeer naar het onderdeel "Muziek" (rechterkolom van startmenu) en vervolgens op "Muziek" klik om die map te openen, dan doet mijn computer niets. Ooit had ik mijn muziek op een externe schijf staan en had ik die koppeling dus aangepast zodat hij de map muziek opende op mijn externe HDD. Nu gebruik ik die HDD echter niet meer en zou ik graag terug de map met muziek op mijn computer geopend zien wanneer ik op "Muziek" klik. Hoe pas ik dit terug aan? Als ik nu op de koppeling ga staan en eigenschappen opvraag, dan zijn alle eigenschappen leeg...

Comment

• Je kan eens proberen:

Klik op start, rechtermuisknop op "Muziek", Eigenschappen, tabblad "Locatie". Daar kan je normaal gezien instellen naarwaar deze link gaat.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Bakske Bekijk Berichten
                              Je kan eens proberen:

Klik op start, rechtermuisknop op "Muziek", Eigenschappen, tabblad "Locatie". Daar kan je normaal gezien instellen naarwaar deze link gaat.
                              Heb ik al geprobeerd, maar alles is daar gewoon leeg:

Bijgevoegde Bestanden

Comment

• Ziet er niet zo goed uit.

Je kan proberen om de oude HDD even terug aan te sluiten, en dan zou je het moeten kunnen terugzetten naar het originele. Anders zal het klooien worden in het register:

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Bakske Bekijk Berichten
                                  Ziet er niet zo goed uit.

Je kan proberen om de oude HDD even terug aan te sluiten, en dan zou je het moeten kunnen terugzetten naar het originele. Anders zal het klooien worden in het register:

http://www.lockergnome.com/windows/2...er-in-vista-2/
                                  Ok, ik zal die links tijdens het weekend nog eens bekijken. Bedankt alvast!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door M3 E46 SMGII Bekijk Berichten
                                    "Probleempje" in Vista. Wanneer ik op start klik, dan navigeer naar het onderdeel "Muziek" (rechterkolom van startmenu) en vervolgens op "Muziek" klik om die map te openen, dan doet mijn computer niets. Ooit had ik mijn muziek op een externe schijf staan en had ik die koppeling dus aangepast zodat hij de map muziek opende op mijn externe HDD. Nu gebruik ik die HDD echter niet meer en zou ik graag terug de map met muziek op mijn computer geopend zien wanneer ik op "Muziek" klik. Hoe pas ik dit terug aan? Als ik nu op de koppeling ga staan en eigenschappen opvraag, dan zijn alle eigenschappen leeg...
                                    Terug uw koppeling "aanpassen", op de manier zoals je de eerste keer gedaan hebt, en deze keer terugzetten naar de originele lokatie

Lijkt mij nogal evident

Of anders gewoon navigeren naar de echte lokatie, en een totaal nieuwe koppeling maken

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Cayenne Bekijk Berichten
                                      Vreemd

Ik start men pc op, en blijkbaar is messenger verdwenen. Bij het klikken op het bureaublad is em aan het bladeren...

Ik installeer opnieuw msn 7.5 want de oude msn die er nog opstaat wil niet werken. Hij zegt dat ik zowieso moet updaten.

Na installatie blijft em zeggen dat ik moet upgraden
                                      Gebruik gewoon een MSN-clone, vaak zijn die veel beter ... niet moeilijk, beter als MS software

Comment

• Een vraagje aan de photoshopers

Ik ben iets aan het maken in photoshop maar als ik een tekst invoeg dan is die totaal ni scherp. De pixels zijn duidelijk te zien. Wss een stomme fout van mezelf maar ik ben ni echt een held me photoshop.

Edit: Laat maar het is opgelost
                                        Last edited by ; 30/01/2009, 20:10.

Comment

• niet echt een pc-probleem maar bestaat er een knop of functie op een blog-site om de berichten anders te schikken?
                                          ik bedoel maar, ik ben ééntje aan het maken maar als ik berichten post komen die bovenaan terecht. en het zou gemakkelijker lezen mocht je de oude bovenaan te zien krijgen en de nieuwe eronder. (beetje zoals hier dus)

dus iedereen die een blog heeft bedankt van de reactie.
                                          wimoptiek.be op

Comment

Working...
                                          X