Oorspronkelijk geplaatst door EricV
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
PC problemen & oplossingen (deel 3)
Collapse
X
-
ik wil een afbeelding op een map plaatsen in vista. bij sommige mappen lukt het, bij andere nietnogtans staan alle mappen samen in een grote map. het gaat over films en ik wl de cover als map-afbeelding hebben. het bestand staat in de map van de film.
iemand een oplossing?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door -Mini- Bekijk BerichtenIk heb een nieuwe pc aangeschaft met 20" scherm. Nu zit ik te knoeien om een goeie resolutie voor mijn scherm te vinden. Nu staat het op 1024x768. Bij andere resoluties zijn foto's op fora niet in verhouding. Op wat zet ik het dan best, iemand een idee?
Comment
-
"Probleempje" in Vista. Wanneer ik op start klik, dan navigeer naar het onderdeel "Muziek" (rechterkolom van startmenu) en vervolgens op "Muziek" klik om die map te openen, dan doet mijn computer niets. Ooit had ik mijn muziek op een externe schijf staan en had ik die koppeling dus aangepast zodat hij de map muziek opende op mijn externe HDD. Nu gebruik ik die HDD echter niet meer en zou ik graag terug de map met muziek op mijn computer geopend zien wanneer ik op "Muziek" klik. Hoe pas ik dit terug aan? Als ik nu op de koppeling ga staan en eigenschappen opvraag, dan zijn alle eigenschappen leeg...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Bakske Bekijk BerichtenJe kan eens proberen:
Klik op start, rechtermuisknop op "Muziek", Eigenschappen, tabblad "Locatie". Daar kan je normaal gezien instellen naarwaar deze link gaat.
Bijgevoegde Bestanden
Comment
-
Ziet er niet zo goed uit.
Je kan proberen om de oude HDD even terug aan te sluiten, en dan zou je het moeten kunnen terugzetten naar het originele. Anders zal het klooien worden in het register:
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Bakske Bekijk BerichtenZiet er niet zo goed uit.
Je kan proberen om de oude HDD even terug aan te sluiten, en dan zou je het moeten kunnen terugzetten naar het originele. Anders zal het klooien worden in het register:
http://www.lockergnome.com/windows/2...er-in-vista-2/
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door M3 E46 SMGII Bekijk Berichten"Probleempje" in Vista. Wanneer ik op start klik, dan navigeer naar het onderdeel "Muziek" (rechterkolom van startmenu) en vervolgens op "Muziek" klik om die map te openen, dan doet mijn computer niets. Ooit had ik mijn muziek op een externe schijf staan en had ik die koppeling dus aangepast zodat hij de map muziek opende op mijn externe HDD. Nu gebruik ik die HDD echter niet meer en zou ik graag terug de map met muziek op mijn computer geopend zien wanneer ik op "Muziek" klik. Hoe pas ik dit terug aan? Als ik nu op de koppeling ga staan en eigenschappen opvraag, dan zijn alle eigenschappen leeg...
Lijkt mij nogal evident
Of anders gewoon navigeren naar de echte lokatie, en een totaal nieuwe koppeling maken
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Cayenne Bekijk BerichtenVreemd
Ik start men pc op, en blijkbaar is messenger verdwenen. Bij het klikken op het bureaublad is em aan het bladeren...
Ik installeer opnieuw msn 7.5 want de oude msn die er nog opstaat wil niet werken. Hij zegt dat ik zowieso moet updaten.
Na installatie blijft em zeggen dat ik moet upgraden
Comment
-
Een vraagje aan de photoshopers
Ik ben iets aan het maken in photoshop maar als ik een tekst invoeg dan is die totaal ni scherp. De pixels zijn duidelijk te zien. Wss een stomme fout van mezelf maar ik ben ni echt een held me photoshop.
Edit: Laat maar het is opgelost
Comment
-
niet echt een pc-probleem maar bestaat er een knop of functie op een blog-site om de berichten anders te schikken?
ik bedoel maar, ik ben ééntje aan het maken maar als ik berichten post komen die bovenaan terecht. en het zou gemakkelijker lezen mocht je de oude bovenaan te zien krijgen en de nieuwe eronder. (beetje zoals hier dus)
dus iedereen die een blog heeft bedankt van de reactie.
Comment
Comment