Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Ik gebruik toch ook liever Outlook. Vooral de sync tussen pc's en m'n gsm enzo is een pluspunt. In Thunderbird moest ik eerst syncen met Google Agenda en zo naar m'n gsm. En gewoon ja, vond het niet praktisch. Heb nochtans heel lang Thunderbird gebruiker geweest. Mijn pa gebruikt het nog steeds, heeft dan ook geen agenda te beheren en enkel wat mails.
idem hier, na fan te zijn van vuurvos ook z'n broertje in gebruik genomen maar toch niet geheel tevreden van geblevevn, nu terug bij outlook.
Voila PC geformatteerd en hij herkent mijn Kingston USB stick terug.
Het lag dus wel degelijk aan de herstel van Vista die ik uitgevoerd had.
Vista installeren is wel verbazingwekkend snel moet ik zeggen, de HD formatteren op zich duurde welgeteld 5 seconden. De volledige installatie zonder drivers een 15 minuten ongeveer. Wel effe paniek bij het installeren van de MOBO drivers, hij moest 3 keer opnieuw opstarten en na de 1ste maal kreeg ik een fout. Please insert the proper command line ... Ik had natuurlijk de boot order zo gezet dat ie eerst van CD ging opstarten om Vista te installeren en daarna pas naar de HD kan zien.
Natuurlijk probeerde hij van de drivers CD op te starten wat niet ging natuurlijk, effe cold start en boot order in BIOS verzetten en alles was in orde.
Heb je de pc daarvoor eens in Sluimerstand (of zoiets) gebracht? Heb dat ook al gemerkt dat de pc niet wil afsluiten als ik vanuit Sluimerstand (of zoiets) kwam.
Ik meen dat ge bedoelt zo van die sleep toestanden ... ik heb dat op mijn laptop volledig afgezet, omdat dat het systeem zeer instabiel maakte. Afsluiten duurde langer, ge kon uw PC wel heel makkelijk laten blokkeren, waardoor opstarten zeer traag ging, als ge toevallig uw scherm 3 seconden dichtklapte, kon ge 5 minuten wachten opdat ge terug kon werken, etc etc ...
Weet er iemand om in bvb een textfile een oplijsting te krijgen van de inhoud van een folder?
Ik heb een heleboel bestanden in een map die te groot zijn om deftig door te sturen. Dus nu wil ik een lijst van die bestanden doorsturen zodat ze kunnen kiezen welke bestanden ze willen ipv alles door te sturen.
Mijn iPod touch doet niets meer
Ik wou hem opzetten en hij reageert niet meer.
Ook niet als ik hem aansluit op de pc .
Iemand een oplossing?
Heb dat ooit ook eens gehad met mijn mp3 speler, 'k ben naar de winkel geweest waar ik dat gekocht had en die verkoper heeft de firmware van het internet gehaald en eens opnieuw erop gezet, werkte weer zoals het hoort...
Heb dat ooit ook eens gehad met mijn mp3 speler, 'k ben naar de winkel geweest waar ik dat gekocht had en die verkoper heeft de firmware van het internet gehaald en eens opnieuw erop gezet, werkte weer zoals het hoort...
't is inorde..
Ik moest de HOME-toets en de PWR-knop enkele seconden ingedrukt houden
2018 BMW M2 LCI - Mperformance exhaust/diffusor/spoiler
Comment