AVG draait probleemlos op mijn pc's... en op die van m'n maten...
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
PC problemen - vragen en antwoorden - part II
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jarno Bekijk Berichtendaarom dat ik weiger met vista te werken, xp stond eindelijk ietwat op punt, brengen ze vista uit met alle geklooi vandien.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door jancleynen Bekijk BerichtenIk werk nog steeds met 2000, ik heb die extra dingetjes waarschijnlijk toch niet nodig. Zolang het allemaal compatibel blijft, geen probleem.
Comment
-
Hell, die laptops van pc's zijn geweldige dingen!
Ik heb inderdaad ook geen goede reden voor Vista. Voor de looks moet je het niet doen:
Aanrader!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door jancleynen Bekijk BerichtenHell, die laptops van pc's zijn geweldige dingen!
Ik heb inderdaad ook geen goede reden voor Vista. Voor de looks moet je het niet doen:
Aanrader!
ROFLOL
Comment
-
Ik heb op de site van rally haspengouw een bestand gedownload dat in m'n TomTom moet krijgen, kwestie van alle KP's makkelijk te vinden. Maar Die TomTom home toont of vindt dat bestand blijkbaar niet en kan het dus ook niet op de tomtom zetten... Een .ov2 bestand dat zich in een zip bevond.
Iemand enig idee?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door jancleynen Bekijk BerichtenHell, die laptops van pc's zijn geweldige dingen!
Aanrader!
Eens kijken of het lang kan uithouden.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Reynaerde Bekijk BerichtenBon, miserie.
Hier thuis zijn 2 pc's met elkaar verbonden met een cross lan kabel.
Dit heeft tot enkele dagen geleden altijd perfect gewerkt.
De pc onder maakte dan via mijn pc verbinding met het internet.
Sinds ik AVG heb geïnstalleerd evenwel werkt het plots niet meer...
Beide pc's geformatteerd, vanalles al geprobeerd (firewalls uit en aan, geprutst met ip instellingen en whatever), niets helpt, ben volledig ten einde raad momenteel....
De foutmelding:
Status: beperkte of geen verbindingsmogelijkheden
Beide pc's hebben dezelfde foutmelding en het blijkt fout te lopen bij het verkrijgen van een netwerkadres....
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door PeeKa Bekijk BerichtenAmaai, ik heb hier zopas Office 2007 geïnstalleerd...WTF man...wat was er mis met de gewone functionele layout van de vorige versies?
't zal wennen zijn...
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jarno Bekijk Berichtenrouter resetten?
Anyway, ondertussen opgelost met winsockfix ofzoiets en een paar keer klommelen met de netwerk wizard
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Reynaerde Bekijk Berichten't is niet met router, maar met cross cable onderling aangesloten
Anyway, ondertussen opgelost met winsockfix ofzoiets en een paar keer klommelen met de netwerk wizard
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jarno Bekijk Berichtenok, das nix, graag gedaan.
Comment
-
-
Blijf allemaal maar bij XP, de dag dat alle winkels en scholen overschakelen zal het pas nodig zijn om zelf ook over te schakelen.
Ik had net een nieuwe laptop gekocht toen Vista uitkwam, niets dan problemen gehad om bepaalde programma's geinstalleerd te krijgen. Ondertussen zijn al veel compatibiliteitsproblemen opgelost. Maar het is nog steeds niet nodig om reeds over te schakelen op Vista.
Enne, denk niet dat je't kan uninstallen. Quasi onmogelijk, zelfs formatteren lukt niet.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door wotr Bekijk BerichtenBlijf allemaal maar bij XP, de dag dat alle winkels en scholen overschakelen zal het pas nodig zijn om zelf ook over te schakelen.
Ik had net een nieuwe laptop gekocht toen Vista uitkwam, niets dan problemen gehad om bepaalde programma's geinstalleerd te krijgen. Ondertussen zijn al veel compatibiliteitsproblemen opgelost. Maar het is nog steeds niet nodig om reeds over te schakelen op Vista.
Enne, denk niet dat je't kan uninstallen. Quasi onmogelijk, zelfs formatteren lukt niet.
seriously.. eerste pc die ni wilt formatten moet nog uitgevonden worden
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door wotr Bekijk BerichtenBlijf allemaal maar bij XP, de dag dat alle winkels en scholen overschakelen zal het pas nodig zijn om zelf ook over te schakelen.
Het PIH is toch al één al en al Vista hoor, wat mijn leraars betreft.
Comment
Comment