Mededeling

Collapse
No announcement yet.

PC problemen - vragen en antwoorden - part II

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door wotr Bekijk Berichten
    kotnet, maar dat doet er toch allemaal niet toe?

ik moet gewoon aan de code van die router zien te geraken.
    omdat je gewoon niet op de router geraakt via de kabel ligt het eerder aan je pc.

denk ik.

wanneer moet je die code invullen? (als je naar de configuratiepagina van de router wilt?)
    2015 BMW F11 520dA
    1976 Triumph Spitfire 1500

Comment

• Welke Pop-up blockers en Virusscan die gratis te downloaden zijn, zijn goed? Trial versies mag ook.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door ST-Optic Bekijk Berichten
        Welke Pop-up blockers en Virusscan die gratis te downloaden zijn, zijn goed? Trial versies mag ook.
        Firefox heeft geen last van popups door de ingebouwde popupblocker.

Virusdingen: AVG 7.5, Avast AntiVir...
        2015 BMW F11 520dA

Comment

• Vuurvos is gwn the best.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door M3'er Bekijk Berichten
            hihi bekend probleem update de drivers van je graka en 't is in orde

aub: http://www.laptopvideo2go.com/forum/...howtopic=14562

driver en modded inf downen, de driver openen, is een extractiefile, en in de map die gecreëerd wordt de inf-file plaatsen. vervolgens de setup.exe openen in diezelfde map en klaar

check ook dit forum, als er nog problemen zouden voorkomen: http://forum.notebookreview.com/forumdisplay.php?f=19 er is een aparte "V1S-ownerslounge-topic" en nog andere topics over de V1S
            Bedankt!
            Maar ik zie op die sites nergens staan dat deze update de afsluitproblemen oplost? Niet alle kritiek op deze update is even positief... Heb jij het geïnstalleerd? Wat zijn je bevindingen, veilig?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door wotr Bekijk Berichten
              leek mij een zeer nuttige link, maar het werkt niet

als ik de pc via de kabel met mijn linksys verbind, heb ik dus geen internetverbinding. Ik geraak dan ook niet op de gegeven IP via IE.
              Heb je al geprobeerd de restknop langere tijd ingedrukt te houden?

Normaal gaat die dan helemaal terug naar z'n 'factory settings' en kan je gwoon alles opnieuw instellen alsof je hem nieuw zou gekocht hebben.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Francis Bekijk Berichten
                Bedankt!
                Maar ik zie op die sites nergens staan dat deze update de afsluitproblemen oplost? Niet alle kritiek op deze update is even positief... Heb jij het geïnstalleerd? Wat zijn je bevindingen, veilig?
                ergens in het V1S-lounge topic staat dat normaal gezien

[EDIT]http://forum.notebookreview.com/showthread.php?t=145847&page=48 => heb even moeten zoeken naar dat topic, stond op de 11e pagina van dat forum of zo... check post 480 en 482, die maati is een van de eersten die een V1S had, en weet welwat van pc's [/EDIT]

ik heb heb het niet geinstalleerd, heb een G1S hé maar m'n maat heeft die wel, had juist hetzelfde probleem, en bij hem was het toch opgelost...

die Vista die er op staat is bij hem trouwens allesbehalve stabiel, constant problemen mee

mijn vista is redelijk stabiel, is wel een andere versie (Home Premium ipv Business)...
                Last edited by Hans; 03/10/2007, 19:24.
                2015 BMW F11 520dA

Comment

• Heb hier net weer ergens op gedrukt en als ik nu op msn ergens iets wil zeggen is m'n toetsenbord qwerty ipv azerty terwijl het hier nog normaal is.

Comment

• mijn sony cybershot draait blijkbaar niet op vista
                    iemand een idee hoe dat op te lossen ?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichten
                      mijn sony cybershot draait blijkbaar niet op vista
                      Software-updates zoeken op de site van Sony? Er zijn wel meer programma's die nog niet echt compatibel zijn met Vista.
                      120d Hatch Edition Sport

Comment

• heb net gegoegeld en het zou moeten gaan volgens sony...nou niet dus, alle updates zijn alleen voor de rest...nixke vista

Comment

• Mja. Voor mijn Nokia N73 wacht ik ook nog altijd op een Nokia PC Suite-versie die compatibel is met Vista. Als ik Nokia PC Suite nodig heb, doe ik het gewoon even op het werk, want daar heb ik XP. Mss kan je het ook zo doen? En dan de foto's per mail naar je persoonlijk e-mailadres sturen.
                          Tenzij er nog iemand een oplossing mocht aandragen natuurlijk.
                          120d Hatch Edition Sport

Comment

• straks eens op een apple proberen, maar daar ken ik al helemaal de ballen van

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichten
                              mijn sony cybershot draait blijkbaar niet op vista
                              geheugenkaartlezer kopen?

daarom dat ik weiger met vista te werken, xp stond eindelijk ietwat op punt, brengen ze vista uit met alle geklooi vandien.

Comment

• Ik wacht ook nog wat, ik vind dat XP nu pas behoorlijk soepel draait... Nu ja, alles is relatief...

Comment

• Bon, miserie.
                                  Hier thuis zijn 2 pc's met elkaar verbonden met een cross lan kabel.
                                  Dit heeft tot enkele dagen geleden altijd perfect gewerkt.
                                  De pc onder maakte dan via mijn pc verbinding met het internet.

Sinds ik AVG heb geïnstalleerd evenwel werkt het plots niet meer...
                                  Beide pc's geformatteerd, vanalles al geprobeerd (firewalls uit en aan, geprutst met ip instellingen en whatever), niets helpt, ben volledig ten einde raad momenteel....

De foutmelding:
                                  Status: beperkte of geen verbindingsmogelijkheden

Beide pc's hebben dezelfde foutmelding en het blijkt fout te lopen bij het verkrijgen van een netwerkadres....

Comment

• dwaze oplossing misschien, maar... probeer eens een andere kabel? (ook al kan het onmogelijk daar aan liggen...)
                                    2015 BMW F11 520dA

Comment

• Is geen oplossing, want dat ding zit door de muur en vloer en is teveel werk om te vervangen

Kan ook zowat onmogelijk daar aan liggen, zou té toevallig zijn dat opeens nadat ik AVG heb geïnstalleerd dat de kabel kapot gaat...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Reynaerde Bekijk Berichten
                                        Is geen oplossing, want dat ding zit door de muur en vloer en is teveel werk om te vervangen

Kan ook zowat onmogelijk daar aan liggen, zou té toevallig zijn dat opeens nadat ik AVG heb geïnstalleerd dat de kabel kapot gaat...
                                        heb ook altijd vodden gehad met AVG.
                                        heb zowat alle scanners al gehad en altijd vodden, nu Trend Micro PC Cillin en nooit problemen!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Jarno Bekijk Berichten
                                          heb ook altijd vodden gehad met AVG.
                                          heb zowat alle scanners al gehad en altijd vodden, nu Trend Micro PC Cillin en nooit problemen!
                                          Die had ik ervoor en die was net verlopen

Comment

Working...
                                          X