Mededeling

Collapse
No announcement yet.

PC problemen - vragen en antwoorden - part II

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Ik dacht dat het een SP2 is, zou ff moeten checken...

I let you know alsk ng es de tijd heb om er aan te werken

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Simoni Bekijk Berichten
      Ik dacht dat het een SP2 is, zou ff moeten checken...

I let you know alsk ng es de tijd heb om er aan te werken
      nuja, ge zegt in alle geval da het op 2 pc's zo is... zelfde xp cd gebruikt als install cd ?
      want er zijn van die rare zeldzame gevallen waar het weldegelijk aan de XP cd ligt...
      hebbet ook al meegemaakt

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door severijns Bekijk Berichten
        Mijn pc blijft af en toe ook een tijdje 'hangen' na het opstarten.
        Processor blijft tegen 100% draaien en het proces dat heel mijn cpu opeet is SVCHOST.EXE
        Komt normaal gezien een aantal keren voor in de lijst.
        Heb nog geen oplossing gevonden... Al wel vaak geprobeerd.
        Kijk eens of het bij jou ook SVCHOST is.

1. van het moment dat je de taakbalk ziet, 1X !!! met je rechtermuisknop klikken op je taakbalk en wachten tot er een menu verschijnt.
        2. kies nu taakbeheer en neem het 2e tabblad 'processen'
        3. klik op de kolomtitel CPU
        4. het proces bovenaan neemt het meeste van je processor voor zich...
        Welk proces is dit?
        Hoe flikker je die svchost het beste van je pc?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Zonda Bekijk Berichten
          die svchost flikker je best ni van uwe pc... of 't boeltje zal volgens mij zelfs nimeer booten

Comment

Dat zou ik nu toch niet direct doen

Aangezien svchost zowat alle services opstart, services die ook van belang zijn voor Windows. Het probleem ligt aan een programma dat wil opstarten maar blijkbaar problemen heeft.

Aan jou dus om uit te zoeken wat er allemaal opstart bij het starten van Windows (virusscanner etc...) en de overbodige eruit flikkeren.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door FLT Bekijk Berichten
              Dat zou ik nu toch niet direct doen

Aangezien svchost zowat alle services opstart, services die ook van belang zijn voor Windows. Het probleem ligt aan een programma dat wil opstarten maar blijkbaar problemen heeft.

Aan jou dus om uit te zoeken wat er allemaal opstart bij het starten van Windows (virusscanner etc...) en de overbodige eruit flikkeren.

second eraf flikkeren die handel

Comment

• oei, thx voor de wijze raad

Comment

oei, thx voor de wijze raad
                  niemand zal u tegenhouden als ge het es probeert é... maar ik vrees da ge dan uw favoriete forum voor een tijdje zult moeten missen

Comment

• Moet je je voor imageshack of photobucket eerst registreren?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door GTI Bekijk Berichten
                      Ah! Ok, bedankt voor de uitleg! Ik heb het bestand intussen op cd gezet en dan ga ik die cd deze nacht eens laten lopen. Ik zal morgen nog laten weten wat het resultaat is. Tot voor enkele dagen wist ik niet wat zo'n blauw scherm was, maar na wat googlen had ik gevonden dat het een BSOD heet. Maar tot voor enkele dagen had ik daar dus (gelukkig) nog nooit van gehoord! Héél erg bedankt voor de hulp hé!
                      Even een update : ik was die BSOD's zo beu hé! Bijna iedere keer ook nog een andere melding op dat BSOD. Dus heb ik vandaag de hele rommel van mijn PC afgezwierd en hem volledig opnieuw geïnstalleerd. Ik heb natuurlijk wel back-ups gemaakt van bestanden ed die ik nog nodig heb. Nu maar hopen dat het probleem opgelost is (tot nu toe is alles nog ok), want anders is al die moeite voor niks geweest! In ieder geval bedankt voor de hulp hé!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Audi S8 Bekijk Berichten
                        Moet je je voor imageshack of photobucket eerst registreren?
                        uiteraard...
                        2015 BMW F11 520dA
                        1976 Triumph Spitfire 1500

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door M3'er Bekijk Berichten
                          uiteraard...
                          Voor imageshack niet hoor

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door FLT Bekijk Berichten
                            Voor imageshack niet hoor
                            eigenlijk interesseerde mij het niet... dat is nu toch niet moeilijk om eens naar beide websites te surfen en eens te kijken?
                            2015 BMW F11 520dA

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door M3'er Bekijk Berichten
                              eigenlijk interesseerde mij het niet... dat is nu toch niet moeilijk om eens naar beide websites te surfen en eens te kijken?
                              Eigenlijk niet nee

Comment

• Kent iemand goede streamrecorder freeware?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Kaiser Chief Bekijk Berichten
                                  Kent iemand goede streamrecorder freeware?
                                  neem gewoon het geluid op dat naar je speakers gaat. met audacity bijvoorbeeld... dan zet je de instellingen op Stereo Mix (dat is het uitgaande geluid)

let wel dat je het juiste audioformaat en bitrate instelt bij de instellingen hé... (maar dat weet je van jezelf wel denk ik)
                                  2015 BMW F11 520dA

Comment

• orbit downloader, niks niemendalle bitrate gesukkel

2015 Volvo V60 D2 aut.
                                    2003 Volvo S60 2.4 benzine

Comment

Streambox VCR heb ik vroeger een tijdje gebruikt, heb er de Poolreizigers toen mee opgenomen van de kanaaltwee site
                                      en met geluid ging dat ook wel goed

Comment

• Hoe kan je bij OSX je toetsenbord met een shortcut in en andere taal veranderen? Ik moet namelijk vaak veranderen tussen Engels/Chinees.

Comment

Streamripper for Winamp. Knipt en betitelt en slaat alles mooi en geordend op in een betiteld mapje. Echt super!

Comment

Working...
                                          X