Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Dat is omdat je rar bestand uit meerderen delen bestaat.
Het bestand waarop je geklikt hebt is dus waarschijnlijk in de aard van bestandsnaam.part1.rar.
Alle bestanden moeten in dezelfde map staan ook.
Als je een bestand afhaalt van internet dat uit meerdere delen bestaat moet je ze dus eerst allemaal opslaan op je harde schijf ipv van openen te kiezen
enter sandman, bedankt voor de tip hé, maar ik heb nog een vraagje. Wss ben ik te dom maar als je dat programma download hoe moet ge dat dan doen om dat te laten lopen? Heb je een lege diskette nodig, of is dit niet echt noodzakelijk? Ik heb het gedownload, maar daarna lukt het niet echt
ge zijt zeker niet te dom , het is nog juist ingewikkelder dan juist downloaden en instaleren
wat je eigenlijk moet doen is
- downloaden ( de "ISO" - versie )
- dat ISO-bestand branden op een CD
- de CD in je pc steken waneer je opstart , en dan niet in windows opstarten , maar van de cd opstarten
- paar uurtjes laten lopen
maar als ge niet weet hoe dat allemaal juist moet is het wss beter dat ge eerst wacht tot ge nog is zo'n foutmelding krijgt, en dan is opzoeken in google wat er bij staat, trouwes zo'n scherm noemt een BSOD ( Blue Screen Of Death ) kan helpen als je het wilt opzoeken in google ( mijn excuses als ge deze dingen al wist en ik te "nederig" bezig ben )
maar dus als ge het niet met google kunt verhelpen of iets anders , is deze methode zeker eens het proberen waard
ge zijt zeker niet te dom , het is nog juist ingewikkelder dan juist downloaden en instaleren
wat je eigenlijk moet doen is
- downloaden ( de "ISO" - versie )
- dat ISO-bestand branden op een CD
- de CD in je pc steken waneer je opstart , en dan niet in windows opstarten , maar van de cd opstarten
- paar uurtjes laten lopen
maar als ge niet weet hoe dat allemaal juist moet is het wss beter dat ge eerst wacht tot ge nog is zo'n foutmelding krijgt, en dan is opzoeken in google wat er bij staat, trouwes zo'n scherm noemt een BSOD ( Blue Screen Of Death ) kan helpen als je het wilt opzoeken in google ( mijn excuses als ge deze dingen al wist en ik te "nederig" bezig ben )
maar dus als ge het niet met google kunt verhelpen of iets anders , is deze methode zeker eens het proberen waard
grtz
Ah! Ok, bedankt voor de uitleg! Ik heb het bestand intussen op cd gezet en dan ga ik die cd deze nacht eens laten lopen. Ik zal morgen nog laten weten wat het resultaat is. Tot voor enkele dagen wist ik niet wat zo'n blauw scherm was, maar na wat googlen had ik gevonden dat het een BSOD heet. Maar tot voor enkele dagen had ik daar dus (gelukkig) nog nooit van gehoord! Héél erg bedankt voor de hulp hé!
Ik wil ergens mijn email adres opgeven maar het lukt niet om een @ in te voeren. Op mijn pc moet ik Alt Gr + 2 intikken hiervoor. Maar op dat invulformulier verschijnt é. Help!
Ik wil ergens mijn email adres opgeven maar het lukt niet om een @ in te voeren. Op mijn pc moet ik Alt Gr + 2 intikken hiervoor. Maar op dat invulformulier verschijnt é. Help!
Kan je niet even de @ copy-pasten en zo in je formulier ingeven?
Dat is omdat je rar bestand uit meerderen delen bestaat.
Het bestand waarop je geklikt hebt is dus waarschijnlijk in de aard van bestandsnaam.part1.rar.
Alle bestanden moeten in dezelfde map staan ook.
Als je een bestand afhaalt van internet dat uit meerdere delen bestaat moet je ze dus eerst allemaal opslaan op je harde schijf ipv van openen te kiezen
Ok, Bedankt!
2018 BMW M2 LCI - Mperformance exhaust/diffusor/spoiler
( maar als ik u zou zijn zou ik toch een E4400 nemen aangezien da wss meer upgrademogelijkheden zal bieden ! ( plus verbruik ligt ook lager , en OC mogelijkheden dacht ik ook )
Comment