Mededeling

Collapse
No announcement yet.

PC problemen - vragen en antwoorden - part II

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Ax_Dude Bekijk Berichten
    Iemand een idee wanneer Belgacom het maandelijks af te halen volume vergroot heeft? Blijkbaar kan ik nu 12GB afhalen ipv 10... Ideaal
    ik dacht van juni
    Oorspronkelijk geplaatst door P.Stichelb Bekijk Berichten
    De 10 giga download en 2 giga upload zijn sinds kort samengevoegd.

Bij telenet is dit ook zo
    Vroeger was het 10 Gb down en upload tesamen, dit is nog altijd zo volgens mij, maar dan alleen nu 12Gb

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Tiso Bekijk Berichten
      ik dacht van juni

Vroeger was het 10 Gb down en upload tesamen, dit is nog altijd zo volgens mij, maar dan alleen nu 12Gb
      de limieten in belgië zijn zooo achterhaald..
      sommige landen hebben zelfs geen down/upload cap

maar ik heb hier in dees duur-internetlandje mijn oplossing al gevonden
      scarlet ADSL.. redelijk stabiel, zelfde prijs als de grote providers en maar liefst 50Gig gecombineerd verbruik /maand

da's een zaligheid..

Comment

ik dacht van juni

Alles is beter dan niks

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Black-Ang3l Bekijk Berichten

scarlet ADSL.. redelijk stabiel, zelfde prijs als de grote providers en maar liefst 50Gig gecombineerd verbruik /maand

da's een zaligheid..
          idd, heb ook scarlet, scarlet one (dus telefonie inbegrepen) die 50 gb is gewoon super, ken veel jaloerse vrienden...

Comment

da's een zaligheid..
            ik zit momenteel in Duitsland voor mijn eindwerk, en hier betaalt ge iets van een 50 euro in de maand voor 10 of 12 mbps lijn (weet niet juist wat we hier hebben) en ongelimiteerde download en upload

Comment

ik zit momenteel in Duitsland voor mijn eindwerk, en hier betaalt ge iets van een 50 euro in de maand voor 10 of 12 mbps lijn (weet niet juist wat we hier hebben) en ongelimiteerde download en upload
              Telenet ExpressNet = €40 voor 10Mbps down en 256kbps up
              2015 BMW F11 520dA
              1976 Triumph Spitfire 1500

Comment

did somebody call meh ?

extra fps halen = overclocken van vidkaart..
                CPU overclocks/ram overclocks halen enkel laadtijden naar beneden, terwijl ge hooguit een paar fps winst haalt.. ( hangt ook af van spel tot spel )
                meeste AMD procs: S939/AM2 halen mits deftige cooling ongeveer een 2600-2700MHz.. let wel: da's ongeveer de max aan te raden clock voor dagelijks gebruik..
                het is den truuk van alles mooi te doen samenwerken, dus ge moet voor alle factoren ( cpu/ram ) de goeie instelling vinden...

de meeste mensen testen eerst de max van alle componenten uit

stock draait alles syncroon
                voorbeeld: een 3800+ = 2000MHz als ik mij niet vergis.. dus: 200x10 = 2000
                de waardes van 200 = FSB en 10 = Multiplier..
                multiplier valt naar mijn weten enkel naar beneden te zetten bij AMD
                door uw FSB naar omhoog te halen, draait uw ram sneller.. het is aan u om de max snelheid van u latten te achterhalen.. dus: Multiplier op 8 en ram de hoogte in, tot hij vastloopt.. eens ge die limiet hebt gevonden is het tijd om de max van uw CPU op te zoeken.. ( meeste gevallen geraken ze allemaal veilig tot de 2700MHz)
                nu, uw ram gaat nooit geen 270 MHz lopen zonder écht belachelijk zwaar te crashen.. en daarvoor heeft men de dividers uitgevonden deze laten uw pc asyncroon draaien. er zijn verschillende dividers, en via persoonlijke biossen zijn er nog heel wat meer dividers terug te vinden en in te stellen..
                simpel voorbeeld:
                divider van 166... wat dus wilt zeggen dat uw ram van inplaats 200mhz er maar 166 gaat draaien aan dezelfde clockspeed .. als ge uw ram dan 200 mhz laat lopen, dan gaat de clocksnelheid van uw cpu aanzienlijk een stukkie hoger liggen..
                het is nu aan u om alles veilig beetje bij beetje op te drijven tot ge een stabiele overclock hebt..
                en dat kan best een aantal dagen in beslag nemen..
                zelfs ik, de persoon die er al enkele jaren mee bezig is, leert nog elke OC sessie bij.. het is iets dat redelijk tijdrovend is, maar eens het allemaal werkt is't een plezier om te doen

kweet het, mijn uitleg is een beetje beknopt en soms moeilijk te begrijpen.. maar als er nog vragen zijn.. stel ze gerust
                Fak, klinkt als veel werk

Ik wil gewoon op een relatief eenvoudige en vooral veilige manier mijn fps verhogen in games, zonder een nieuwe graka te kopen ofzo

Daarom dat ik dus dacht van te overclocken, maar dat gaat niet zo simpel als bij de graka blijkbaar
                Enkel geheugen nog een beetje overclocken gaat niet zonder de processor ook te doen ofzo?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door M3'er Bekijk Berichten
                  Telenet ExpressNet = €40 voor 10Mbps down en 256kbps up
                  Haal jij dat? http://www.speedtest.net

BTW: 't is 42,91 euro.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Reynaerde Bekijk Berichten
                    Ik wil gewoon op een relatief eenvoudige en vooral veilige manier mijn fps verhogen in games, zonder een nieuwe graka te kopen ofzo
                    Ik hield me daar vroeger ook mee bezig en eerlijk gezegd het is het niet waard.
                    Je steekt er veel tijd in om als je veel geluk hebt een stabiel systeem te krijgen en uiteindelijk zie van je die winst in het dagelijks gebruik niets terug.
                    Het is leuk te proberen tot waar je een pc kan krijgen met een bepaalde combinatie van onderdelen, maar daar blijft het voor mij dan ook bij.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door xit2050 Bekijk Berichten
                      Haal jij dat? http://www.speedtest.net

BTW: 't is 42,91 euro.
                      zeg xit, ik geef enkel maar de theoretische waarden hé, ik heb zo'n donkerbruin vermoeden dat Tiso's informatie ook theoretisch is.

en ja, €42.91

hier heb je mijn echte snelheid, gemeten in firefox:
                      2015 BMW F11 520dA

Comment

da's een zaligheid..
                        ik heb full-adsl.

30GB/maand.
                        6Mbit downl.
                        upl. vergeten.

29euro/maand.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door M3'er Bekijk Berichten
                          zeg xit, ik geef enkel maar de theoretische waarden hé, ik heb zo'n donkerbruin vermoeden dat Tiso's informatie ook theoretisch is.

en ja, €42.91

hier heb je mijn echte snelheid, gemeten in firefox:
                          die tests zijn van zoveel factoren afhankelijk, ook ff gedaan

het gaat goed vooruit tegen wat ik thuis gewoon ben, en de prijs valt mee als ge dat met 4 man betaald
                          Bijgevoegde Bestanden

Comment

• ik heb vooral voldoende met mijn teleretteketet en kijk niet naar een ander zijn cijfertjes, lekker gemakkelijk

2015 Volvo V60 D2 aut.
                            2003 Volvo S60 2.4 benzine

Comment

• Niet slecht
                              Teleslet hier.

Comment

• Goedkope Academic Broadband ( wel geen downloadlimiet )

edit: geeft draadloos internet niet minder kbps?
                                Volgens netwerkverbinding heb ik 54.0 MBPS
                                Op mijn andere pc ist dacht ik 100

Comment

• Mijn ware snelheid met telenet

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door cold Bekijk Berichten
                                    Mijn ware snelheid met telenet

Turbolijn?

Comment

• zeg maar mannen, neem allemaal dezelfde server eens om naar te pingen, hoe kan je nu anders deftig vergelijken?
                                      2015 BMW F11 520dA

Comment

• Last edited by ; 10/07/2007, 20:01.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door massy Bekijk Berichten
                                          Turbolijn?
                                          Nee, gewone expressnet

Comment

Working...
                                          X