Oorspronkelijk geplaatst door kleinen_joris
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
PC problemen - vragen en antwoorden - part II
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
kheb deze script : ( aftellen tot ... )
Hoe verander ik dat het niet wordt weergegeven op een zwarte achtergrond? Ik wil dat het transparant is
script type="text/javascript"> function setcountdown(theyear,themonth,theday,thehour,themi n,thesec) { yr=theyear;mo=themonth;da=theday;hr=thehour;min=th emin;sec=thesec; } //////////Bewerk het aftelscript hier////////////////// //STEP 1: verander hier het aftel - script, in het formaat year, month, day, hour(0=midnight,23=11pm), minutes, seconds: setcountdown(2008,12,5,00,00,00); //STEP 2: verander hieronder de tekst die na het aftellen moet komen, en de boodschap op de dag van het tijdstip, respectively var occasion="BERICHT TIJDENS AFTEL"; var message_on_occasion="BERICHT ALS AFTEL COMPLEET IS"; //STEP 3: verander de 5 variabelen hieronder , te weten the width, height, background color, and text style of the countdown area var countdownwidth='500px'; var countdownheight='35px'; var countdownbgcolor='black'; var opentags='<font face="Verdana"><font color="white"><small>'; var closetags='</small></font>'; //////////verander hieronder niets////////////////// var montharray=new Array("Jan","Feb","Mar","Apr","May","Jun","Jul","A ug","Sep","Oct","Nov","Dec"); var crosscount=''; function start_countdown() { if (document.layers) document.countdownnsmain.visibility="show"; else if (document.all||document.getElementById) crosscount=document.getElementById&&!document.all? document.getElementById("countdownie") : countdownie; countdown(); } if (document.all||document.getElementById) document.write('<span id="countdownie" style="width:'+countdownwidth+'; background-color:'+countdownbgcolor+'"></span>'); window.onload=start_countdown; function countdown() { var today=new Date(); var todayy=today.getYear(); if (todayy < 1000) todayy+=1900; var todaym=today.getMonth(); var todayd=today.getDate(); var todayh=today.getHours(); var todaymin=today.getMinutes(); var todaysec=today.getSeconds(); var todaystring=montharray[todaym]+" "+todayd+", "+todayy+" "+todayh+":"+todaymin+":"+todaysec; futurestring=montharray[mo-1]+" "+da+", "+yr+" "+hr+":"+min+":"+sec; dd=Date.parse(futurestring)-Date.parse(todaystring); dday=Math.floor(dd/(60*60*1000*24)*1); dhour=Math.floor((dd%(60*60*1000*24))/(60*60*1000)*1); dmin=Math.floor(((dd%(60*60*1000*24))%(60*60*1000) )/(60*1000)*1); dsec=Math.floor((((dd%(60*60*1000*24))%(60*60*1000 ))%(60*1000))/1000*1); //if on day of occasion if(dday<=0&&dhour<=0&&dmin<=0&&dsec<=1&&todayd==da ) { if (document.layers) { document.countdownnsmain.document.countdownnssub.d ocument.write(opentags+message_on_occasion+closeta gs); document.countdownnsmain.document.countdownnssub.d ocument.close(); } else if (document.all||document.getElementById) crosscount.innerHTML=opentags+message_on_occasion+ closetags; return; } //if passed day of occasion else if(dday<=-1) { if (document.layers) { document.countdownnsmain.document.countdownnssub.d ocument.write(opentags+"Occasion already passed! "+closetags); document.countdownnsmain.document.countdownnssub.d ocument.close(); } else if (document.all||document.getElementById) crosscount.innerHTML=opentags+"Occasion already passed! "+closetags; return; } //else, if not yet else { if(document.layers) { document.countdownnsmain.document.countdownnssub.d ocument.write(opentags+dday+ " dagen, "+dhours+" uren, "+dmin+" minuten, en "+dsec+" seconden voordat "+occasion+closetags); document.countdownnsmain.document.countdownnssub.d ocument.close(); } else if (document.all||document.getElementById) crosscount.innerHTML=opentags+dday+ " dagen, "+dhour+" uren, "+dmin+" minuten, en "+dsec+" seconden voordat "+occasion+closetags; } setTimeout("countdown()",1000); } </script>
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door FLT Bekijk BerichtenNou nu ben je toch wel te lui aan het worden
countdownbgcolor='black' => countdownbgcolor='transparent'
al bedankt voor alle hulp!
Comment
-
Mijn schoonzus zit met een probleem dat volgens mij opgelost zou kunnen worden door de functie 'systeemherstel' van windows.
Ze kiest dus een herstelpunt en laat heel de procedure mooi verlopen maar na de herstart krijgt ze de melding 'Systeemherstel niet voltooid. Er zijn geen veranderingen aangebracht'.
Probleem dus. Vrij ernstig probleem zelfs.
Heeft een van jullie een idee waarom dat hij systeemherstel niet wil doen? En vooral... wat is de oplossing?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Dirkske007 Bekijk BerichtenMijn schoonzus zit met een probleem dat volgens mij opgelost zou kunnen worden door de functie 'systeemherstel' van windows.
Ze kiest dus een herstelpunt en laat heel de procedure mooi verlopen maar na de herstart krijgt ze de melding 'Systeemherstel niet voltooid. Er zijn geen veranderingen aangebracht'.
Heeft een van jullie een idee waarom dat hij systeemherstel niet wil doen? En vooral... wat is de oplossing?
Anders wat altijd werkt: back-up maken en format c:\'ke doen.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Subaru555 Bekijk BerichtenSinds een tijdje krijg ik dagelijks een automatische update van Microsoft.
Nu ook de Office XP Service Pack 3. Nu vraagt ie of ik die CD wil insteken, maar ik vind die niet meer (en ja, ik heb office legaal samen met laptop van Aldi gekocht). Kan ik die update cancelen zodat ie niet meer terugkomt? Of kan ik hem zonder de CD toch nog installeren?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Dirkske007 Bekijk BerichtenMijn schoonzus zit met een probleem dat volgens mij opgelost zou kunnen worden door de functie 'systeemherstel' van windows.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Zonda Bekijk BerichtenHelp m'n laptop wil geen geluid meer uitbraken... Iemand een idee aan wat het allemaal kan liggen...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Zonda Bekijk BerichtenNeen, niet op dempen en die schuiverkes staan op max.
Je hebt ergens een optie digitaal aangevinkt..
je ziet niet alle schuivers in je geluidsregelaar..
en nog zoveel andere dingen
Heb je al systeemherstel geprobeerd?
Als dat niet helpt, probeer dan eens de drivers opnieuw te installeren
(zal wel op de cd staan die bij de laptop zat, anders via website)
als dat niet allemaal niet helpt, zal je echt eens alle opties die met geluid te maken kunnen hebben, afgaan
Luidsprekers die stuk zijn lijkt me straf, maar kan.
Krijg je iets te horen via een hoofdtelefoon ?
Comment
-
Af en toe krijg ik een "blue screen" als ik Utorrent laat opstaan s'nachts...???
Weer een truukje van teleslet om de downloaders het leven zuur te maken, na eerst 65€/maand uit mijn zal te trekken voor mijn turbonet+ dat nog niet half zo goed marcheert als het zou moeten ?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Wally Bekijk BerichtenAf en toe krijg ik een "blue screen" als ik Utorrent laat opstaan s'nachts...???
Weer een truukje van teleslet om de downloaders het leven zuur te maken, na eerst 65€/maand uit mijn zal te trekken voor mijn turbonet+ dat nog niet half zo goed marcheert als het zou moeten ?
Schrijf je in en formuleer je klacht.
Comment
-
Waarschijnlijk is mijn PC dus niet kapot dan ? (wat een bleu screen normaal wil bedoelen)
Ik heb het al veel gehoord dat er van die truukjes zijn om p2p en gelijkwaardige programma's te blokkeren/hinderen.
Erg zielig weeral...
Comment
Comment