Mededeling

Collapse
No announcement yet.

PC problemen - vragen en antwoorden - part II

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• iPod

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door caoimhin Bekijk Berichten
      iPod
      iPod
      2015 BMW F11 520dA
      1976 Triumph Spitfire 1500

Comment

• Ik ben al aan m'n 3de iPod toe. Eerst 40 gig, verkocht (te groot) en voor een Nano gegaan. Die gebruik ik nu voor te sporten en heb me dan een Touch gekocht voor onder de baan. Op treintje luisteren en binnenkort in de wagen ook. En dat werkt voortreffelijk, iTunes loopt als een trein. Zalig.

Comment

• geef mij maar een gewone Creative of zo. windows verkenner werkt even vlot.

trouwens, de eerste keer dacht ik écht dat er een beestje over m'n scherm liep (je onderschrift)
          2015 BMW F11 520dA
          1976 Triumph Spitfire 1500

Comment

• Blame Tomski

Comment

• Blame me, ik had het oorspronkelijk eerst

zalig dat het blijft werken

2015 Volvo V60 D2 aut.
              2003 Volvo S60 2.4 benzine

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Nikske Bekijk Berichten
                Blame me, ik had het oorspronkelijk eerst

zalig dat het blijft werken
                Mega-irritant

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door ikzit 2050
                  Meizu.
                  Invoeren of de Europese versie kopen die wordt verkocht onder de naam van Dane-Elec.

ik dacht dat die meizu's in Europa geen radio-functie hadden, maar mits een firmware-upgrade ze dat wel weer kunnen krijgen ... voor de rest zijn dat inderdaad zeer goede dingetjes.

Anders een occasie Cowon, of een nieuwe (al denk ik dat je ze niet zal vinden onder de 100EUR), deze zijn zowat de beste die er zijn als het op muziekkwaliteit aankomt.

2015 Volvo V60 D2 aut.

Comment

• als gift bovendien

lage dollar ... m'n eigen mp3-speler is kapot ... mmmmm .... even kijken voor een cowon in de joesteetet naajts of ameeeerika!

2015 Volvo V60 D2 aut.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Reynaerde Bekijk Berichten
                      Gezocht:

MP3 speler < 100 euro met minstens 2GB opslagruimte.
                      GEEN Ipod.

Creative Zen V-plus lijkt me wel iets, maar vooral moeilijk verkrijgbaar?
                      Heb hem hier wel redelijk in de buurt in een webshop gezien voor 69 euro, voor een 4GB versie nog wel...

Maar ik wil eerst eens weten wat er nog zoal aanraders zijn, en vooral waar ze te verkrijgen zijn.
                      Kijk eens naar de sandisk-producten

Comment

• ?

Zou ik Win XP SP3 installeren?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Izzy Bekijk Berichten
                          Zou ik Win XP SP3 installeren?
                          Wat heb je te verliezen ?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door M3'er Bekijk Berichten
                            iPod
                            'k had vroeger ook iets tegen ipod. nu, een klein jaar later, sinds mijn eerste apple aanschaf, i'm a happy man. eens da ge volledig snapt hoe itunes werkt, is't allemaal piece of cake. alleen beetje jammer dat er op de EU versies een volume blocker staat. valt softwarematig tegen te werken, en sindsdien speelt da spel hoe het moet!

Comment

Als het geen legale versie van XP is veel.
                              lol, da's dezelfde zever verkopen als met SP2. die was schijnbaar ook ni te 'hacken'. SP3 zal volgens mij ni anders zijn, gewoon de juiste work-around vinden en we zijn weer vertrokken

Comment

Klopt, het beste is er eentje invoeren; dan heb je sowieso de nieuwe SL-versie, terwijl Dane-Elec nog de SP-versie verkoopt in Europa.
                                Met de lage dollar kan dat nu heel goedkoop: de 8GB versie is te vinden voor 130 dollar oftewel 85 euro.
                                Bij mp3shop.be staat zo'n Meizu voor €81...
                                Wat zijn de grote verschillen tussen SL en SP?
                                Last edited by ; 10/05/2008, 13:24.

Comment

Als het geen legale versie van XP is veel.
                                  Waarom link je een buitelander direct met een illegale versie van XP ?
                                  Racisme is strafbaar é .

Comment

• Mja, maar wie weet hoe lang dat invoeren duurt en wat als er iets misloopt...
                                    Ik heb nog maar een maand de tijd meer en ik ben niet zo'n fan van invoeren

Als ik met de SP niet mis kan gaan dan ga ik gewoon voor die

Comment

Doe ik dat?
                                      Ik zeg dat enkel om zijn installatie niet om zeep te helpen.
                                      Ken jij veel mensen met een legale versie van XP?
                                      Ik heb 4 x een legale versie van XP.
                                      Indien je het niet gelooft moet ik het bewijzen ?

Comment

Waarom zou ik je niet geloven...
                                        Ik heb een heel pakket licentie-stickers, is dat ook goed?

Als de stickers overeen komen met de CD rom wel .

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Nemo Bekijk Berichten
                                          Als de stickers overeen komen met de CD rom wel .
                                          Maakt niet uit eh, codes zijn niet gelinkt aan een CD.

Comment

Working...
                                          X