Mededeling

Collapse
No announcement yet.

PC problemen - vragen en antwoorden - part II

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door ikzit 2050
    Hoezo trager, 't is dezelfde.
    Steek er dan 1GB bij als je dat absoluut wil: 20 euro.

stond bij die medion niet 2.6 gHz en hier 2.4?

Comment

Die hulpstukken zitten bij de kaart.

wel wat lastiger dan misschien maar oke dan

Wil je nu een pc of een mediacenter?

Als het er bij zit kan je het gebruiken he

Levering is tot eind maart gratis bij Alternate.
      Over Vista begin ik niet, ik moet het niet.

Het systeem dat ik vermelde is slechts een voorbeeld; er zijn nog duizenden andere (duurdere en goedkopere) mogelijkheden en nog vele andere shops.

ivm vista, 'k moet toch een betsuringssysteem hebben he, moet er zowieso iets bijnemen of heb jij nog enekel XP-cd's liggen met licentie die ik mag hebben?

Nu serieus. Als jij naast mij komt zitten en ik kan hem zo samenstellen dat alles goed samenwerkt en voldoet voor mij zou ik meteen eentje willen samenstellen ipv die in den aldi te gaan halen.

Maar als ik dat op m'n eentje moet doen vertrouw ik dat niet en voel ik me 'veiliger' bij dat medion spul, hoe stom dat ook klinkt.

Comment

Euh neen, de Q6600 loopt op 2.4GHz.
        dan heb k dat verkeerd gelezen, ik zal met 2.6 in m'n hoofd.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Jupke Bekijk Berichten
          dan heb k dat verkeerd gelezen, ik zal met 2.6 in m'n hoofd.
          'k had me idd vergist

8 MB L2-cache, 2.4 GHz 1066 MHz FSB

Comment

• Volstaat zeker, ik werk nu met 2 x 1.86 GHz en dat trekt echt alles. Quasi nooit onder vollast. Dus ja, 4 x 2.4 GHz...

Comment

• Ben nu aan het configureren met alternate.

Lijstje van ikzit aan het volgen.

WTF, hoeveel verschillende geheugendingens zijn er zo? Hoe weet ik nu in godsnaam wat te kiezen, zelfs met het vb van xit, 'k vind het geeneens

Comment

Ben nu aan het configureren met alternate.

Lijstje van ikzit aan het volgen.

WTF, hoeveel verschillende geheugendingens zijn er zo? Hoe weet ik nu in godsnaam wat te kiezen, zelfs met het vb van xit, 'k vind het geeneens
                Heb bij Alternate net pc samengesteld van €807 zonder invoerapparatuur.

• Grafische kaarten ATI PCIe - Asus HD3650/HTDI

• Software OEM Besturingssystemen - Microsoft Windows Vista Home Premium 64 bit

• CPUs Socket 775 Core 2 Quad Intel® Core™ 2 Quad Q6600

• Behuizingen Midi Tower - Antec Sonata III

• DVD-reWriters Serial-ATA - LiteOn LH-20A1L

• Moederborden Socket 775 - GigaByte P35-DS3P

• Harddisks 3,5 inch SATA - Hitachi Deskstar T7K500

• Geheugen DDR2-800 - OCZ 4 GB DDR2-800 Kit

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door caoimhin Bekijk Berichten
                  Heb bij Alternate net pc samengesteld van €807 zonder invoerapparatuur.

• Grafische kaarten ATI PCIe - Asus HD3650/HTDI

• Software OEM Besturingssystemen - Microsoft Windows Vista Home Premium 64 bit

• CPUs Socket 775 Core 2 Quad Intel® Core™ 2 Quad Q6600

• Behuizingen Midi Tower - Antec Sonata III

• DVD-reWriters Serial-ATA - LiteOn LH-20A1L

• Moederborden Socket 775 - GigaByte P35-DS3P

• Harddisks 3,5 inch SATA - Hitachi Deskstar T7K500

En hoe kom je dan bij deze en niet 1 van die andere 100 die er stonde

Comment

• OCZ is een goed merk, 't is 4 GB en 't is een kit wat dus wil zeggen dat de latten bij elkaar passen.

Comment

• nattevingerwerk dus

Comment

• Nog rap 2 stomme vragen stellen.

1. m'n oude case opnieuw gebruiken is geen optie?

2. bij die van den aldi krijg je redelijk wat software bij, dat nog tot daar aan toe maar vooral die recovery software vind ik wel handig.

Ik heb ooit al een paar keer m'n software zo ver heen gekregen dat je met die software gewoon terug van 'fabriek af' opnieuw start. Hoe zit het met zo'n 'alternate', is die mogelijk heid daar ook?

En progs zoals nero, dvdshow.. enz is daar kostenloos aan te geraken zonder al te ver in de illigaliteit te verkeren?

Comment

Nog rap 2 stomme vragen stellen.

1. m'n oude case opnieuw gebruiken is geen optie?

2. bij die van den aldi krijg je redelijk wat software bij, dat nog tot daar aan toe maar vooral die recovery software vind ik wel handig.

Ik heb ooit al een paar keer m'n software zo ver heen gekregen dat je met die software gewoon terug van 'fabriek af' opnieuw start. Hoe zit het met zo'n 'alternate', is die mogelijk heid daar ook?

En progs zoals nero, dvdshow.. enz is daar kostenloos aan te geraken zonder al te ver in de illigaliteit te verkeren?
                          Voor alle programma's die je opnoemt zijn er gratis alternatieven die soms zelfs beter zijn.
                          Uw oude case kan je waarschijnlijk wel opnieuw gebruiken, maar dat zal buiten de voeding gerekend zijn. Die moet nu een QC kunnen trekken, en ik denk dat 400W het absolute minimum zal zijn. Als je die nu al hebt, ca va.

Comment

En waarom dan wel?
                            Gebruik de power supply calculator (http://extreme.outervision.com/PSUEngine), trek daar een kleine 100W af en je hebt je normale verbruik.
                            Een 400W voeding trekt zo'n systeem dus met gemak.
                            zeg als ik met de dingen die jij daarstraks hebt opgelijst een systeem configureer komt em zeggen dat ik een extra fan moet plaatsen omdat het te warm zou gaan worden in die kast en dat vind ik niet precies.

Comment

• en ik vind het bos niet meer tussen die bomen van een geheugens, zou begot niet weten wat te nemen

Comment

• Zeker?

'k slaag niet graag adbvies in de wind.

Hij zei ook iets van dat wanneer ik XP zou gaan installeeren met een sata HD ik eigenlijk een floppy moet hebben voor de drivers

wtf?

(enfin, moest het zo zijn snuk ik die wel uit deze )

Comment

• Je bent zeker dat alles wat je genoemd had goed samen gaat en een mooi pakketje vormt?

Ik ben redelijk hard op u aan het vertrouwen nu, is dat wel slim?

Comment

En waarom dan wel?
                                    Gebruik de power supply calculator (http://extreme.outervision.com/PSUEngine), trek daar een kleine 100W af en je hebt je normale verbruik.
                                    Een 400W voeding trekt zo'n systeem dus met gemak.
                                    Dan snap ik niet waarom iedereen vandaag de dag voedingen van +500W moet hebben. Trouwens die geeft maar 250 aan, dus 150 zou volstaan?

Comment

• En voor z'n doeleinden is dit zelfs al een beetje overkill, dus ik denk ook dat het snor zit.

Comment

• Dat moederbord is zonder wifi he?

Niet dat dat erg is, heb in deze een wifi kaart gekocht, kan die gewoon overzetten natuurlijk.

Comment

't Is als een kanon om een vlieg dood te schieten, maar bon, 't is wat iedereen wil tegenwoordig.

Ik kan je ook een systeem samenstellen voor 300 euro dat ook vlot zal draaien, hoor.
                                          't Is inderdaad wat iedereen wil.
                                          Waarom? De meeste mensen hun harde schijf staat voor 90% vol met rommel, met een vuil register e.d. en dan moet dat ook nog vlot lopen.
                                          Ik vind die geweldig grote harde schijven een slechte trend.

Comment

Working...
                                          X