Oorspronkelijk geplaatst door caoimhin
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
PC problemen - vragen en antwoorden - part II
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door Nikske Bekijk Berichtenkomaan he, nie verzwakken he jupke!
en dat nog 5 keer of zo
Comment
-
Bestaat er een eenvoudige manier om jpeg documenten af te printen in het formaat dat ik wil?
Ter verduidelijking: ik ontvang via e-mail ingescande documenten. Het oorspronkelijk formaat is A4, ik zou het ook op A4 willen afprinten. Als ik het document open (gewoon dubbelklik) opent het in Internet Explorer. Als ik het dan gewoon afprint staat er maar een klein deel van het document op.
Hoe kan ik die documenten (liefst allemaal tesamen) zo openen dat ik ze op het juiste formaat kan afprinten?
Alvast bedankt.
Mvg,
FramF
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jupke Bekijk BerichtenEn de format is gelukt.
Vanacht nog rap 1 bestand overgezet om te testen en dat ging.
Straks al de rest nog terug over zetten.
Duurt wel lang zoiets zeg
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Freude am Fahren Bekijk BerichtenDat vind ik niet onmiddellijk terug.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Kartfreak Bekijk BerichtenKrijg je gewoon binnen windows als je RMK en print doet op een JPG
Maar het komt er op dezelfde wijze uit als wanneer ik niets doen ...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Kartfreak Bekijk BerichtenFull format genomen mss?
Ja
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Kartfreak Bekijk Berichten
Dit venster bedoel je toch hè?, niet echt bekend voor.
Misschien even verduidelijken. 't Is hier Windows 2000.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Freude am Fahren Bekijk BerichtenDat komt mij, buiten de afbeelding dan, niet echt bekend voor.
Misschien even verduidelijken. 't Is hier Windows 2000.
Nieuw bestand, de pagina instellingen veranderen zodat je geen marges hebt en dan de foto invoegen.
Bij het afdrukken zegt ie dan wel dat 1 of meerdere marges buiten het printbare gebied vallen maar dat kan je gewoon wegklikken.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Freude am Fahren Bekijk BerichtenDat komt mij, buiten de afbeelding dan, niet echt bekend voor.
Misschien even verduidelijken. 't Is hier Windows 2000.Daar zal je die optie niet in hebben wss... Ik had idd jouw afbeelding gebruikt
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jupke Bekijk BerichtenDan zou ik het idd in word proberen.
Nieuw bestand, de pagina instellingen veranderen zodat je geen marges hebt en dan de foto invoegen.
Bij het afdrukken zegt ie dan wel dat 1 of meerdere marges buiten het printbare gebied vallen maar dat kan je gewoon wegklikken.
Zo is het inderdaad best doenbaar.
kartfreak uiteraard ook bedankt.
Comment
Comment