Oorspronkelijk geplaatst door jancleynen
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
PC problemen - vragen en antwoorden - part II
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Hallo,
hier zijn we weer.
Ondertussen is m'n virusprobleemke opgelost.
Was ergens een heel ververvelend programmatje winter . exe
ofzo die in de computer zat. Maar gelukkig hebben we het kunnen
verwijderen. Nog eens bedankt aan iedereen voor al de nuttige tips.
Nu is m'n volgend probleem dit.
Ik heb een USB card reader die vroeger als ik hem in de USB-poort
stak er automatisch een openingscherm verscheen met
de verschillende mogelijkheden ( ik koos dan altijd voor kopiëren
van bestanden naar computer )
Maar als ik nu usb card reader in de computer steek verschijnt
dit scherm niet meer. Heb al hier en daar zitten speuren hoe ik dit
kan oplossen , maar het lukt mij niet.
Comment
-
Rechterklikken op et filmke, eigenschappen. daar kunde zien waar het filmke daadwerkelijk staat.
Url van filmke in u adresbalk kopiëren. Afhankelijk van uw browser en instellingen krijgt ge dan download schermke, of opent em et in een media player. Vanuit de meeste media players kunt ge ze dan wel opslaan op schijf zodra ze volledig geladen zijn.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door -Tommeh- Bekijk BerichtenRechterklikken op et filmke, eigenschappen. daar kunde zien waar het filmke daadwerkelijk staat.
Url van filmke in u adresbalk kopiëren. Afhankelijk van uw browser en instellingen krijgt ge dan download schermke, of opent em et in een media player. Vanuit de meeste media players kunt ge ze dan wel opslaan op schijf zodra ze volledig geladen zijn.
Merci hé.
Comment
-
Ik zet op elk WinXP-systeem dat ik installeer Kaspersky Anti-Virus 6 en Sygate Personal Firewall 5.6.
De firewall is mss al een oude versie, maar meer dan traffic control moet 't niet doen hé. En dat was vijf jaar geleden al net zoals het nu gebeurt.
De combinatie van deze twee programma's én het disablen van Windows Firewall en Security System zorgt voor een responsief systeem dat vrij snel boot, vind ik.
Als 't gratis en legaal moet, zou ik opteren voor AVG als antivirus en een oude Zone-Alarm firewall (2.5 of zo). En ook hier liefst Windows Firewall en SC disablen. Als je een beetje bewust bent van wat er in een pc gebeurt, heb je al die ingebouwde en standaard enablede zooi van Windows niet nodig.Life's too short. Not to. Live it.
1996 Volvo S40 1.8 Luxury-Line (verkocht)
2011 Audi A1 1.6 TDI 90pk (end-of-lease)
2011 Audi A3 1.6 TDI 105pk (aanloopwagen)
2013 VW Passat 1.6 TDI 105pk BMT Trendline
Comment
Comment