Oorspronkelijk geplaatst door Spillies
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
PC problemen - vragen en antwoorden - part II
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door caoimhin Bekijk BerichtenDit is anders ook leuk speelgoed: http://flybook.nl/nl/home.html
Alleen jammer dat ze zo duur zijn. + Ik heb altijd bedenkingen bij die kleine laptops. Vanaf dat je onder de 12 inch schermgrootte gaat wordt dat toch wel klein vind ik en niet echt handig om daar even een dik uur op te werken ofzo. En al zeker als die dan thuis ook grotendeels als desktop worden gebruikt, tenzij je zo'n mooie 2X inch widescreen hebt staan natuurlijk.
Ikzelf zou nooit kleiner dan 15 inch gaan voor een laptop en ook niet groter dan 17 inch.
Comment
-
Ik heb vandaag toevallig een vertegenwoordiger van Olympus op bezoek gehad met dit:
Travelmate
Ook al was 't wat ouder, 'k was wel te vinden voor 't geheel...__________________________
2015 Volvo V60 D2 aut.
2003 Volvo S60 2.4 benzine
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jerry Bekijk BerichtenDie zijn echt zalig!!!
Alleen jammer dat ze zo duur zijn. + Ik heb altijd bedenkingen bij die kleine laptops. Vanaf dat je onder de 12 inch schermgrootte gaat wordt dat toch wel klein vind ik en niet echt handig om daar even een dik uur op te werken ofzo. En al zeker als die dan thuis ook grotendeels als desktop worden gebruikt, tenzij je zo'n mooie 2X inch widescreen hebt staan natuurlijk.
Ikzelf zou nooit kleiner dan 15 inch gaan voor een laptop en ook niet groter dan 17 inch.Zelf heb ik nu een 13,3 inch op 1280x800, en dat vind ik ideaal. Enkel jammer dat het breedbeeld formaat is. Ergerlijke trend vind ik dat.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door severijns Bekijk Berichtengewoon naar de setup van je draadloze modem gaan
(http://192.168.2.1 ofzo)
en daar kan je ergens het kanaal veranderen
neem daar een ander getal (staat meestal op 6, kan van 1 tot 12/14)
en dan kan het probleem minder zijn.
Thanks.
Edith zegt dat mijn kanaal op 9 staat.
Zo laten?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Subaru555 Bekijk BerichtenZal ik eens proberen!
Thanks.
Edith zegt dat mijn kanaal op 9 staat.
Zo laten?2015 BMW F11 520dA
1976 Triumph Spitfire 1500
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Carlito Bekijk BerichtenMSN valt mij constant lastig voor zo gedeelde mappen ofzo.
Ik moet daarvoor mijn harde schijf converteren van FAT32 naar NTFS ofzoiets
Is dat risicovol? of is dat delen van mappen via MSN maar onnozel?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door caoimhin Bekijk BerichtenDelen van mappen via MSN is onnozel, het is een gezamenlijke map tussen 2 personen waar je bestanden kan in uitdelen. En dat uw schijf nog steeds FAT32 is
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door DRIVER-W Bekijk BerichtenHangt die FAT32 niet af van hoe de pc geformatteerd wordt? Want bij het formatteren kan ik kiezen tussen NFTS, FAT32 en nog iets, dacht ik.Is een bestandssysteem, en de vervanger van FAT32 eigenlijk
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Carlito Bekijk Berichtenwat is het verschil met dat andere?
(ik ken daar echt niets van, het ding werkt, das genoeg)
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Carlito Bekijk BerichtenJe kan dat makkelijk omvormen blijkbaar.
Maar ze raden wel aan een backup te maken.
Hoe groot is de kans dat dat mis kan lopen
Comment
-
Lol, net ook wat voor gehad.
Ik ben op mijn gemakske opt forum aant surfen, plots valt mijjn scherm weg, mijn pc reset gewoon van zelf en start gewoon opnieuw op.
Nog nooit gehad.
Comment
Comment