Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Diesel vs benzine

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door zwit wart Bekijk Berichten
    Respect voor die man .
    Kwestie van mensen hier misschien op ideeën te brengen

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Debomma Bekijk Berichten
      Kwestie van mensen hier misschien op ideeën te brengen
      Ik zal het zeker onthouden .

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door GTX Bekijk Berichten
        Dom wat ze doen, de Diesel met accijzen duurder maken.
        Soms vergeten dat alle vrachtwagens op diesel rijden en dat ze nu al op hun tandvlees zitten. Dus komen de buitenlandserijders, gevolg de binnenlandse kunnen het niet meer houden en onze economie verslechterd.
        eerst de diesel in de hemel prijzen en dan de accijnzen verhogen .
        dat kan alleen in Belgie

marketing is een kunst
        Bekijk je favoriete video's, luister naar de muziek die je leuk vindt, upload originele content en deel alles met vrienden, familie en anderen op YouTube.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Carlito Bekijk Berichten
          Volkomen terecht dat diesel duurder wordt.

Alleen jammer dat ze benzine niet verlagen in prijs
          Idd!

Comment

Jaja, schenkingen. Kinderen zijn al niet meer content als ze iets van hun ouders krijgen en ze beginnen dan zelfs al eisen te stellen tegenover hun ouders.
            lol, effectief
            vb.1 roerende schenking ouders aan kinderen, die ene zoon, "pff, kan ik geen volmacht geven, moet ik daarvoor afkomen?"; ging over -tig euro's, mijnheer woont in Gent...
            vb.2 vader schenkt villa aan dochter, twee maand erna, dochter "pff, ga je die villa te koop aanbieden, ik zie het niet graag"

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Faust Bekijk Berichten
              lol, effectief
              vb.1 roerende schenking ouders aan kinderen, die ene zoon, "pff, kan ik geen volmacht geven, moet ik daarvoor afkomen?"; ging over -tig euro's, mijnheer woont in Gent...
              vb.2 vader schenkt villa aan dochter, twee maand erna, dochter "pff, ga je die villa te koop aanbieden, ik zie het niet graag"

Ah maar dan komen de ouders op de proppen :
              - voorbehoud van vruchtgebruik
              - beding van onvervreemdbaarheid
              - en liefst ook een beding dat het nooit deel uit kan maken van de huwelijksgemeenschap...

Kwestie van vertrouwen in uw eigen kinderen

Het is weer lente. Voor de moment veel echtscheidingen dus... Vijftien jaar geleden was het in de lente altijd huwelijkscontracten

Comment

Voor de moment veel echtscheidingen dus...
                ik blijf gelukkig getrouwd

Comment

• Ik blijf gelukkig vrijgezel.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Faust Bekijk Berichten
                    ik blijf gelukkig getrouwd
                    Elke week passeert er hier wel iemand die mij behoedt om ooit te durven trouwen. Miserie ze manneke zeggen ze dan. Maar gij zijt slimmer hé, want ge ziet elke week wat ervan komt

By the way, uw patron moet dan niet klagen : volmachtsakte erbij en verkoop van villa er ook nog is bij

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door David67 Bekijk Berichten
                      Ik blijf gelukkig vrijgezel.
                      +1!
                      1991 BMW E30 318is

Comment

Klopt.

Comment

Fout.

In ieder geval is Diesel zelfs bij gelijke prijs nog altijd goedkoper en is dat de reden waarom in het Verenigd Koninkrijk diesel ook aan een opmars is begonnen (hoewel daar nog zeer veel benzine rijdt)...
                          Ook in de VS begint diesel meer en meer aangekocht, terwijl de laatste keer ik daar was diesel nog duurder was dan super...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door fieldmarshall Bekijk Berichten
                            Fout.

In ieder geval is Diesel zelfs bij gelijke prijs nog altijd goedkoper en is dat de reden waarom in het Verenigd Koninkrijk diesel ook aan een opmars is begonnen (hoewel daar nog zeer veel benzine rijdt)...
                            Ook in de VS begint diesel meer en meer aangekocht, terwijl de laatste keer ik daar was diesel nog duurder was dan super...
                            Enkel als meer dan 20 tot 25k per jaar doet is een diesel voordeliger

Comment

• Zoals ik reeds zei,de overheid heeft dat geld (van extra belastingen) idd nodig,maar natuurlijk is brandstof wel een product dat de mens anno 21° eeuw nodig heeft. Mischien is het interressanter om meer belasting te heffen op luxe producten zoals vliegvakanties,tabak,sterke dranken,.....
                              BMW 218i,BMW 728i E38,BMW 325i E46,BMW 318G20,BMW 116d,BMW 520d G30,BMW 730i E38 V8,Volvo V70 T4 Auto,Volvo V70 T4 Man,Volvo S60 T3,Rover 620i,MG ZT,Rover 75 Tourer,Rover 620Si,Rover 45,Rover 25,Rover 75 V8,Rover 827Si Sterling,Rover 827 Vitesse

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Wax-it.be Bekijk Berichten
                                Enkel als meer dan 20 tot 25k per jaar doet is een diesel voordeliger
                                Hangt er van af he.

Als je normaal met een v8 rijdt die 20-30l verbruikt en dan een diesel die maar 10-15l verstookt op z'n amerikaans ga je dat voordeel al sneller halen denk ik.

Comment

• Diesel is duurder om te produceren, dus het is logischer dat diesel duurder is dan benzine.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door ddk Bekijk Berichten
                                    Diesel is duurder om te produceren, dus het is logischer dat diesel duurder is dan benzine.
                                    De prijs wordt eerder bepaald door vraag en aanbod.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door buenor Bekijk Berichten
                                      De prijs wordt eerder bepaald door vraag en aanbod.
                                      Wat ik mij herinner van de lessen economie is dat juist, mocht er in deze geen sprake zijn van invloed op de prijzen door de overheid.
                                      '16 Peugeot 308 SW blueHDI
                                      '15 Volvo XC60 D3

Comment

• Verplaatst en samengevoegd gezien het zoveelste topic over de soorten brandstoffen.
                                        1996 Opel Corsa B Joy 1.2 - 1998 Opel Astra G Comfort 1.7TD - 1995 Opel Corsa B 1.4SI - 2001 Opel Astra G Coupé Bertoné Edition 1.8 - 2002 Opel Zafira A Sport 1.6 - 2005 Opel Vectra C Break Cosmo 1.9CDTI
                                        2006 Opel Corsa C Enjoy 1.2Twinport - 2009 Opel Insignia Sports Tourer Edition 2.0CDTI

Comment

• Weer zo'n bash-topic:

De benzinerijders willen de diesel weg, de dieselrijders willen de diesel behouden. Simpel.

Ik ga er mij niet verder in moeien maar wil wel enkele vragen in de ronde gooien.

1. Iedere benzinerijder is van mening dat diesel vervuilt en slecht is voor onze gezondheid. Dat kan eenvoudig gestaafd worden met enkele proefjes. Maar zijn er ook cijfers van wat er gebeurd indien iedere dieselwagen morgen aan de kant blijft staan. Worden we allemaal kerngezond? En wat als alle dieselaars morgen op naft gaan rijden. Teveel C02 in de lucht?

2. Draai of keer het zoals je wil. We zijn zowat 't enige land in Europa waar diesel is elke sector zo in trek is. De diesel aanzienlijk verhogen in prijs zal grote schade aan onze economie toebrengen. Vergelijken met Frankrijk of Engeland is nutteloos, daar is het aandeel dieselwagens lang zo groot niet.

Comment

Working...
                                          X