Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Dom wat ze doen, de Diesel met accijzen duurder maken.
Soms vergeten dat alle vrachtwagens op diesel rijden en dat ze nu al op hun tandvlees zitten. Dus komen de buitenlandserijders, gevolg de binnenlandse kunnen het niet meer houden en onze economie verslechterd.
eerst de diesel in de hemel prijzen en dan de accijnzen verhogen .
dat kan alleen in Belgie
Bekijk je favoriete video's, luister naar de muziek die je leuk vindt, upload originele content en deel alles met vrienden, familie en anderen op YouTube.
Jaja, schenkingen. Kinderen zijn al niet meer content als ze iets van hun ouders krijgen en ze beginnen dan zelfs al eisen te stellen tegenover hun ouders.
lol, effectief
vb.1 roerende schenking ouders aan kinderen, die ene zoon, "pff, kan ik geen volmacht geven, moet ik daarvoor afkomen?"; ging over -tig euro's, mijnheer woont in Gent...
vb.2 vader schenkt villa aan dochter, twee maand erna, dochter "pff, ga je die villa te koop aanbieden, ik zie het niet graag"
lol, effectief
vb.1 roerende schenking ouders aan kinderen, die ene zoon, "pff, kan ik geen volmacht geven, moet ik daarvoor afkomen?"; ging over -tig euro's, mijnheer woont in Gent...
vb.2 vader schenkt villa aan dochter, twee maand erna, dochter "pff, ga je die villa te koop aanbieden, ik zie het niet graag"
Ah maar dan komen de ouders op de proppen :
- voorbehoud van vruchtgebruik
- beding van onvervreemdbaarheid
- en liefst ook een beding dat het nooit deel uit kan maken van de huwelijksgemeenschap...
Kwestie van vertrouwen in uw eigen kinderen
Het is weer lente. Voor de moment veel echtscheidingen dus... Vijftien jaar geleden was het in de lente altijd huwelijkscontracten
Elke week passeert er hier wel iemand die mij behoedt om ooit te durven trouwen. Miserie ze manneke zeggen ze dan. Maar gij zijt slimmer hé, want ge ziet elke week wat ervan komt
By the way, uw patron moet dan niet klagen : volmachtsakte erbij en verkoop van villa er ook nog is bij
Alleen jammer dat ze benzine niet verlagen in prijs
Fout.
In ieder geval is Diesel zelfs bij gelijke prijs nog altijd goedkoper en is dat de reden waarom in het Verenigd Koninkrijk diesel ook aan een opmars is begonnen (hoewel daar nog zeer veel benzine rijdt)...
Ook in de VS begint diesel meer en meer aangekocht, terwijl de laatste keer ik daar was diesel nog duurder was dan super...
In ieder geval is Diesel zelfs bij gelijke prijs nog altijd goedkoper en is dat de reden waarom in het Verenigd Koninkrijk diesel ook aan een opmars is begonnen (hoewel daar nog zeer veel benzine rijdt)...
Ook in de VS begint diesel meer en meer aangekocht, terwijl de laatste keer ik daar was diesel nog duurder was dan super...
Enkel als meer dan 20 tot 25k per jaar doet is een diesel voordeliger
Zoals ik reeds zei,de overheid heeft dat geld (van extra belastingen) idd nodig,maar natuurlijk is brandstof wel een product dat de mens anno 21° eeuw nodig heeft. Mischien is het interressanter om meer belasting te heffen op luxe producten zoals vliegvakanties,tabak,sterke dranken,.....
Enkel als meer dan 20 tot 25k per jaar doet is een diesel voordeliger
Hangt er van af he.
Als je normaal met een v8 rijdt die 20-30l verbruikt en dan een diesel die maar 10-15l verstookt op z'n amerikaans ga je dat voordeel al sneller halen denk ik.
De benzinerijders willen de diesel weg, de dieselrijders willen de diesel behouden. Simpel.
Ik ga er mij niet verder in moeien maar wil wel enkele vragen in de ronde gooien.
1. Iedere benzinerijder is van mening dat diesel vervuilt en slecht is voor onze gezondheid. Dat kan eenvoudig gestaafd worden met enkele proefjes. Maar zijn er ook cijfers van wat er gebeurd indien iedere dieselwagen morgen aan de kant blijft staan. Worden we allemaal kerngezond? En wat als alle dieselaars morgen op naft gaan rijden. Teveel C02 in de lucht?
2. Draai of keer het zoals je wil. We zijn zowat 't enige land in Europa waar diesel is elke sector zo in trek is. De diesel aanzienlijk verhogen in prijs zal grote schade aan onze economie toebrengen. Vergelijken met Frankrijk of Engeland is nutteloos, daar is het aandeel dieselwagens lang zo groot niet.
Comment