Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
jullie moeten jullie niet zo druk maken. later rijde we allemaal met geruisloze auto's op batterijen & hebbe we geen last meer van smog of co2 uitstoot in onze stede. met als gevolg dat er weer meer vlindertjes zullen zijn
Dat kan nog gevaarlijk worden, als ge de auto's niet meer hoort
Opel Vectra 1.6, Bouwjaar 1992, gekocht: 2000, (januari 2003: Total Loss)
Citroën Saxo 1.1 Bic 5-deurs, Bouwjaar: september 1998, gekocht: februari 2003 (Verkocht: augustus 2010)
Citroën C4 1.6 HDI 110 pk berline, Bouwjaar: maart 2007, gekocht: juli 2010 (Ingeruild: februari 2017)
Renault Megane Grandtour GT TCe 205 EDC 2017
Ik ben trouwens benieuwd wat een wagen met dieselmotor binnen een paar jaar nog waard gaat zijn. Niet meer zoveel als nu allicht.
Als de prijzen zo gaan blijven stijgen gaan er veel auto's verkocht gaan worden omdat de mensen de brandstof niet meer kunnen betalen.
De prijzen van tweedehandswagens gaat dan serieus gaan dalen denk ik (en niet alleen de diesels)
Opel Vectra 1.6, Bouwjaar 1992, gekocht: 2000, (januari 2003: Total Loss)
Citroën Saxo 1.1 Bic 5-deurs, Bouwjaar: september 1998, gekocht: februari 2003 (Verkocht: augustus 2010)
Citroën C4 1.6 HDI 110 pk berline, Bouwjaar: maart 2007, gekocht: juli 2010 (Ingeruild: februari 2017)
Renault Megane Grandtour GT TCe 205 EDC 2017
Tja, wie had in 2005 gedacht dat we nu aan deze prijzen gingen zitten?
Toen ik op de schoolbanken zat werd al een zware voorspeld voor omstreeks 2015. We zitten aan de vooravond nu. Enkel wou toen niemand 't geloven.
Ik geloof wel dat met de huidige evolutie de bedragen die aan alternatieven gespendeerd gaan worden (hybrides, andere alternatieve brandstoffen) stevig gaan stijgen, want die zullen ook rendabeler worden.
Er is een reden waarom Toyota blijft investeren in hybridetechnologie ondanks de totnogtoe vrij magere verkopen. Japanners zijn geen idioten.
Tja, wie had in 2005 gedacht dat we nu aan deze prijzen gingen zitten?
Ik geloof wel dat met de huidige evolutie de bedragen die aan alternatieven gespendeerd gaan worden (hybrides, andere alternatieve brandstoffen) stevig gaan stijgen, want die zullen ook rendabeler worden.
Maar ging 't hier niet over benzine vs diesel?
't Leuke aan de (recente) diesels vind 'k de stevige duw in de rug, 't leuke aan benzines vind 'k de souplesse, 't geluid. Kosten doen ze allebei
Ook waar.
En als de constructeurs de dwagens op diesel minder duur gaan maken tegenover hun benzinevarianten (bij BMW bv. zijn de prijzen zeer vergelijkbaar), zou het kunnen dat er niet direct een impact zal zijn op het aantal dieselwagens. Nu ja, in principe moet diesel ontmoedigd worden, dus de prijzen van dieselmotoren zouden helemaal niet mogen zakken.
Als de prijzen zo gaan blijven stijgen gaan er veel auto's verkocht gaan worden omdat de mensen de brandstof niet meer kunnen betalen.
De prijzen van tweedehandswagens gaat dan serieus gaan dalen denk ik (en niet alleen de diesels)
Bwah. Ik kan me inbeelden dat mensen minder kilometers zullen rijden, maar hun wagen buitenbonjouren? Lijkt mij toch wat overdreven.
Wel zullen ze iets van geluid moeten aan de wagens toevoegen. Wie weet vinden we binnen 30 jaar in de optielijst '063A4 Bose buitensoundinstallatie' ofzo terug.
Wel zullen ze iets van geluid moeten aan de wagens toevoegen. Wie weet vinden we binnen 30 jaar in de optielijst '063A4 Bose buitensoundinstallatie' ofzo terug.
Zo'n systemen bestaan al, maar uiteraard in primietieve Johny-vorm
Zo'n systemen bestaan al, maar uiteraard in primietieve Johny-vorm
Zijnde de 'Ojo-maat-check-mijne-vetten-audioinstallatie-met-15-speakers-en-dubbele-woofers-van-1500W'-systemen die je van 300m ver kan horen aandenderen?
Comment