Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Brandstofprijzen (Benzine/Diesel/LPG/...)

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• OMG Heerlijkheid

Comment

• Ik rij mezelf nog rijk nu

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Zorba Bekijk Berichten
        OMG Heerlijkheid

²²²²²²²²²

Voorlopig staat hij nu op een goede 35 oude BEF, zou hij onder de 30 geraken?

Comment

• Mooie timing! 't Begon weer tijd te worden dat ik ging tanken.
          Ik ben eigenlijk blij verrast dat die prijs maar blijft dalen ondanks het feit dat men er blijkbaar alles aan doet om hem te doen stabiliseren!

Comment

• Dat de naft ook nog maar een beetje verder daalt
            Opel Vectra 1.6, Bouwjaar 1992, gekocht: 2000, (januari 2003: Total Loss)
            Citroën Saxo 1.1 Bic 5-deurs, Bouwjaar: september 1998, gekocht: februari 2003 (Verkocht: augustus 2010)
            Citroën C4 1.6 HDI 110 pk berline, Bouwjaar: maart 2007, gekocht: juli 2010 (Ingeruild: februari 2017)
            Renault Megane Grandtour GT TCe 205 EDC 2017

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Debomma Bekijk Berichten
              Gestabiliseerd???

Daarmee dat ik nu toch nog een daling verwacht. Trouwens jij houdt in je redenering ook geen rekening met de vertraging aan de pomp.
              Tja gestabiliseerd, tov de vorige weken/maanden staat 'ie toch vrij stabiel de laatste dagen vind ik.

Iemand heeft hier eens een mooi grafiekje gepost dat die vertraging blijkbaar maar heel kort is. Maar ik durf mij er niet over uitspreken...
              Peugeot Partner Tepee 1.6 BlueHDi ETG

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Kaiser Chief Bekijk Berichten
                Waar ga jij altijd tanken?

Total Fina bij ons in de straat...
                OO 00 OO

Ik ben BMWMB, alias NDDVDB.
                Mijn levensmotto: je kan beter lenen voor een huis dan voor een boot.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Kartfreak Bekijk Berichten
                  Tja gestabiliseerd, tov de vorige weken/maanden staat 'ie toch vrij stabiel de laatste dagen vind ik.

Iemand heeft hier eens een mooi grafiekje gepost dat die vertraging blijkbaar maar heel kort is. Maar ik durf mij er niet over uitspreken...
                  Een daling van 50 dollar naar 44 dollar is meer dan 10% verschil.... De bodem ligt nu op 30 dollar trouwens.

De vertraging is een verschil in de olieprijs waarvan men de futures weergeeft.

Stabiel is hij dus nog bijlange niet, zowel in de min als in de plus.

Comment

• In Hasselt aan de Carrefour en Brico zou de diesel 0.85 of 0.87 euro kosten Kan iemand dat eens even gaan verifiëren?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door DRIVER-W Bekijk Berichten
                      In Hasselt aan de Carrefour en Brico zou de diesel 0.85 of 0.87 euro kosten Kan iemand dat eens even gaan verifiëren?
                      0.867

En dat vanuit m'n luie stoel! Oerel is nog wat goedkoper: 0.865.

Comment

0.867

Ik had gekeken op voordeligtanken.be en daar staat die niet tussen. Al goed dat er brandstofprijzen.be nog is, maar daar dacht ik op dat moment niet aan

Comment

Ik had gekeken op voordeligtanken.be en daar staat die niet tussen. Al goed dat er brandstofprijzen.be nog is, maar daar dacht ik op dat moment niet aan
                          Brandstofprijzen.be is meestal uitgebreider, zeker in onze regio

Comment

0.867

Oerel? Brrrr.... voor de naam alleen al laat je zoiets links liggen, zekers de Shell Express daar nauwelijks duuder is.

Comment

In Hasselt aan de Carrefour en Brico zou de diesel 0.85 of 0.87 euro kosten Kan iemand dat eens even gaan verifiëren?
                              0,851

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Tulpje and Co Bekijk Berichten
                                Oerel? Brrrr.... voor de naam alleen al laat je zoiets links liggen, zekers de Shell Express daar nauwelijks duuder is.
                                Van Lukoil (vroegere Jet) moet jij dan ook niets weten? Dit zit 'm puur tussen de oren volgens mij maarja...

Comment

• Jeuj! Net voordelig getankt. Wat een heerlijkheid :-) Is een mooie compensatie van de huurprijs die serieus omhoog gegaan is...

Comment

• Getankt aan 0.882
                                    1982 BMW E28 528i
                                    2013 BMW F31 318d

2007 VW Polo 1.4 TDI (Sold)

Comment

• de naft is duur.
                                      gisteren en vannacht 4 keer moete tanken. al een geluk dat ik het zelf nie moest betalen.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door musclematt Bekijk Berichten
                                        de naft is duur.
                                        gisteren en vannacht 4 keer moete tanken. al een geluk dat ik het zelf nie moest betalen.
                                        De naft is toch niet duur he (in vergelijking met wat het geweest is toch).
                                        4 keren moeten tanken? Zoveel kilomters moeten doen
                                        Opel Vectra 1.6, Bouwjaar 1992, gekocht: 2000, (januari 2003: Total Loss)
                                        Citroën Saxo 1.1 Bic 5-deurs, Bouwjaar: september 1998, gekocht: februari 2003 (Verkocht: augustus 2010)
                                        Citroën C4 1.6 HDI 110 pk berline, Bouwjaar: maart 2007, gekocht: juli 2010 (Ingeruild: februari 2017)
                                        Renault Megane Grandtour GT TCe 205 EDC 2017

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door musclematt Bekijk Berichten
                                          de naft is duur.
                                          wa ebde wel uitgestoke?

Comment

Working...
                                          X