Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Brandstofprijzen (Benzine/Diesel/LPG/...)

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• de lage prijs is meegenomen

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door d_s Bekijk Berichten
      Ik versta dat er ook onder + augurken + hesp (en het zijn een 25-tal soorten broodjes dus afwisseling genoeg)
      Jawadde

en waar ligt die broodjeszaak waar jij werkt nu weer ergens? korting voor forummers???

Comment

• Daarnet LPG getankt aan €0.370 in Total in Heppen.
        Dat is toch echt niet veel meer.
        2012 Mercedes-Benz C207 E220 CDI Coupé

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Luke Bekijk Berichten
          Jawadde

en waar ligt die broodjeszaak waar jij werkt nu weer ergens? korting voor forummers???
          De firma legt een bep. bedrag bij omdat er bij ons geen warm eten te verkrijgen is en in andere vestigingen is dat wel voorzien dus is dat een soort compensatie. Verse soep is trouwens gratis. Bovenop krijgen we dan ook nog maaltijdcheques

Comment

• Geen daling voor de autobrandstoffen, maar ik zet 'm hier toch:

Op dinsdag 25 november wordt Stookolie goedkoper!

* Voor Super 95 betaalt men maximum 1,210 €/l (onveranderd)
            * Voor Super 98+ betaalt men maximum 1,234 €/l (onveranderd)
            * Voor Diesel betaalt men maximum 1,083 €/l (onveranderd)
            * Voor LPG betaalt men maximum 0,435 €/l (onveranderd)

* Voor Stookolie (>2000 liter) betaalt men vanaf dinsdag maximum 0,5527 €/l (een DALING van 0,0458 €/l)
            * Voor Stookolie (<2000 liter) betaalt men vanaf dinsdag maximum 0,5774 €/l (een DALING van 0,0459 €/l)
            * Voor Propaan (>2000 liter) betaalt men maximum 0,4372 €/l (onveranderd)
            * Voor Propaan (<2000 liter) betaalt men maximum 0,4943 €/l (onveranderd)
            Bron: www.brandstofprijzen.be
            Peugeot Partner Tepee 1.6 BlueHDi ETG

Comment

• zonet gezien dat een litertje 95 bij lukoil maar 1.11 meer moet kosten
              het gaat de goeie kant uit

Comment

• de diesel bij lukoil 0.999 en d emazout bij gabriels 0.56 (voor 500l)

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door tuscani Bekijk Berichten
                  de diesel bij lukoil 0.999 en d emazout bij gabriels 0.56 (voor 500l)
                  Kom in Ninove tanken, €0,917/l.

Comment

• Deze morgen lpg gaan tanken tegen 0.308€/l
                    2002 MX-5 NB 1.6

2011 Honda PCX

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Jochen Bekijk Berichten
                      Deze morgen lpg gaan tanken tegen 0.308€/l
                      Ik ben er zondag ook geweest. Ik stond er langs een man van Houthalen die me aansprak en vertelde dat hij speciaal 11km reed om daar te komen tanken Dat vind ik er wel wat over, want dan is 't imho ook ver op...
                      Peugeot Partner Tepee 1.6 BlueHDi ETG

Comment

• Ene tankstation is de diesel nog 1.081 en 50m verder 0.923

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Jochen Bekijk Berichten
                          Deze morgen lpg gaan tanken tegen 0.308€/l
                          Waar is dat waar jij gaat tanken? Want daar is het precies toch wel wat goedkoper dan hier... Ik kom toch wel eens geregeld in Zonhoven...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door tuscani Bekijk Berichten
                            de diesel bij lukoil 0.999 en d emazout bij gabriels 0.56 (voor 500l)
                            Bij ons is de diesel 0.952 (Mobil) en heb vandaag onze tank laten vullen, ging 1.920 liter mazout bij, aan 0.5112 btw incl. per liter (ook Mobil). En ik kontent. (Verleden jaar in september nog 0.5481 betaald).

Comment

• Waar ik ga tanken bij Total Fina kostte de diesel vandaag €1.018/liter.
                              OO 00 OO

Ik ben BMWMB, alias NDDVDB.
                              Mijn levensmotto: je kan beter lenen voor een huis dan voor een boot.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door BMWMB Bekijk Berichten
                                Waar ik ga tanken bij Total Fina kostte de diesel vandaag €1.018/liter.
                                Da's duur

Comment

• Diesel wordt morgen goedkoper aan de pomp. De maximumprijs per liter daalt 2,9 eurocent tot 1,0540 euro per liter. Dat meldt de Federale Overheidsdienst Economie, K.M.O., Middenstand en Energie.

Comment

• Gisteren in Steinfort stonden diesel, 95 en 98 alledrie onder de 1€. Enkel Diesel Excellium zat er nog boven.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door DRIVER-W Bekijk Berichten
                                      Waar is dat waar jij gaat tanken? Want daar is het precies toch wel wat goedkoper dan hier... Ik kom toch wel eens geregeld in Zonhoven...
                                      Ik ga niet in Zonhoven tanken, het is hier pokkeduur. Ik tank op de Hasseltweg, bijna in Bokrijk. Gryan of hoe heet dat ding...
                                      2002 MX-5 NB 1.6

2011 Honda PCX

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door frekkel Bekijk Berichten
                                        zonet gezien dat een litertje 95 bij lukoil maar 1.11 meer moet kosten
                                        het gaat de goeie kant uit
                                        Ik heb nog niet moeten tanken sinds 2 weken terug, maar afgelopen weekend zag ik de 95 aan de Shell Express in Leest op 1.080 staan.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Zorba Bekijk Berichten
                                          Diesel wordt morgen goedkoper aan de pomp. De maximumprijs per liter daalt 2,9 eurocent tot 1,0540 euro per liter. Dat meldt de Federale Overheidsdienst Economie, K.M.O., Middenstand en Energie.
                                          Dat wordt morgen de tank vullen aan de Shell Express in Hasselt. Tzal net 0.9 € kosten denk ik

Comment

Working...
                                          X