de lage prijs is meegenomen
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Brandstofprijzen (Benzine/Diesel/LPG/...)
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door d_s Bekijk BerichtenIk versta dat er ook onder + augurken + hesp (en het zijn een 25-tal soorten broodjes dus afwisseling genoeg)Jawadde
en waar ligt die broodjeszaak waar jij werkt nu weer ergens?korting voor forummers???
Comment
-
Daarnet LPG getankt aan €0.370 in Total in Heppen.
Dat is toch echt niet veel meer.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Luke Bekijk BerichtenJawadde
en waar ligt die broodjeszaak waar jij werkt nu weer ergens?korting voor forummers???
Comment
-
Geen daling voor de autobrandstoffen, maar ik zet 'm hier toch:
Op dinsdag 25 november wordt Stookolie goedkoper!
* Voor Super 95 betaalt men maximum 1,210 €/l (onveranderd)
* Voor Super 98+ betaalt men maximum 1,234 €/l (onveranderd)
* Voor Diesel betaalt men maximum 1,083 €/l (onveranderd)
* Voor LPG betaalt men maximum 0,435 €/l (onveranderd)
* Voor Stookolie (>2000 liter) betaalt men vanaf dinsdag maximum 0,5527 €/l (een DALING van 0,0458 €/l)
* Voor Stookolie (<2000 liter) betaalt men vanaf dinsdag maximum 0,5774 €/l (een DALING van 0,0459 €/l)
* Voor Propaan (>2000 liter) betaalt men maximum 0,4372 €/l (onveranderd)
* Voor Propaan (<2000 liter) betaalt men maximum 0,4943 €/l (onveranderd)
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door tuscani Bekijk Berichtende diesel bij lukoil 0.999 en d emazout bij gabriels 0.56 (voor 500l)
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jochen Bekijk BerichtenDeze morgen lpg gaan tanken tegen 0.308€/lDat vind ik er wel wat over, want dan is 't imho ook ver op...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jochen Bekijk BerichtenDeze morgen lpg gaan tanken tegen 0.308€/l
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door tuscani Bekijk Berichtende diesel bij lukoil 0.999 en d emazout bij gabriels 0.56 (voor 500l)
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door BMWMB Bekijk BerichtenWaar ik ga tanken bij Total Fina kostte de diesel vandaag €1.018/liter.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door DRIVER-W Bekijk BerichtenWaar is dat waar jij gaat tanken? Want daar is het precies toch wel wat goedkoper dan hier... Ik kom toch wel eens geregeld in Zonhoven...2002 MX-5 NB 1.6
2011 Honda PCX
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door frekkel Bekijk Berichtenzonet gezien dat een litertje 95 bij lukoil maar 1.11 meer moet kosten
het gaat de goeie kant uit
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Zorba Bekijk BerichtenDiesel wordt morgen goedkoper aan de pomp. De maximumprijs per liter daalt 2,9 eurocent tot 1,0540 euro per liter. Dat meldt de Federale Overheidsdienst Economie, K.M.O., Middenstand en Energie.
Comment
Comment