Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Brandstofprijzen (Benzine/Diesel/LPG/...)

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door jancleynen Bekijk Berichten
    Maar echt: LPG > diesel.
    Gatverdamme. Dan mag je krel al +15l zuipen.
    Maar is dat een recente foto?
    Foto is van gisteren. Ik wilde eergisteren gaan tanken maar hoorde op het nieuws dat er een prijsdaling ging zijn. En dagje wachten dus 0.368 => 0.320€/l

Dat scheelt een 4€ op een tank
    2002 MX-5 NB 1.6

2011 Honda PCX

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Jochen Bekijk Berichten
      Foto is van gisteren.

Ik heb al lang spijt dat ik geen kar op LPG heb gekocht

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Ax_Dude Bekijk Berichten
        I keep telling people but they just don't listen
        2002 MX-5 NB 1.6

2011 Honda PCX

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Ax_Dude Bekijk Berichten
          Idem dito ... kans zit er dik in dat de volgende zoiets wordt. En liefst iets met redelijk wat pk's. Niet TE veel maar zeker niet TE weinig
          Mini Cooper D & Citroën Berlingo (LV)

Comment

• Toen ik 2 jaar geleden m'n LPG-kar aankocht was ik een gierige pin, was een wagen met LPG alleen maar last met gas, tankstations, actieradia...ondertussen zijn er blijkbaar al heel wat forummers voor gewonnen.

Wat de portemonnee kan doen

Comment

• Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Stefanus Bekijk Berichten
                Toen ik 2 jaar geleden m'n LPG-kar aankocht was ik een gierige pin, was een wagen met LPG alleen maar last met gas, tankstations, actieradia...ondertussen zijn er blijkbaar al heel wat forummers voor gewonnen.

Wat de portemonnee kan doen

Ergens moet er toch iets verkeerd zijn gegaan in je jeugd hé...die schreeuw om aandacht, die noodzaak om bewierookt te worden

Comment

• Vandaag (eindelijk) gaan tanken en de prijs eens vergeleken, blijkt dat ik niet meer zo weinig heb betal voor benzine sinds mei 2005
                  Opel Vectra 1.6, Bouwjaar 1992, gekocht: 2000, (januari 2003: Total Loss)
                  Citroën Saxo 1.1 Bic 5-deurs, Bouwjaar: september 1998, gekocht: februari 2003 (Verkocht: augustus 2010)
                  Citroën C4 1.6 HDI 110 pk berline, Bouwjaar: maart 2007, gekocht: juli 2010 (Ingeruild: februari 2017)
                  Renault Megane Grandtour GT TCe 205 EDC 2017

Comment

• gas is goed kwa prijs

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichten
                      gas is goed kwa prijs
                      en om op te koken

Comment

• ik ga nog even wachten met gas te steken.Eerst moet er nog even een éfforke komen van de overheid.

Comment

• Gisteren de Clio volgetankt in zo'n Gabriëls tankstation. 42 euro voor een bomvolle tank 95 !

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door cimonium Bekijk Berichten
                            ik ga nog even wachten met gas te steken.Eerst moet er nog even een éfforke komen van de overheid.
                            Dan kunt ge nog lang wachten denk ik

Hoe langer je wacht hoe meer geld je wegsmijt en dan is dat éfforke maar een magere troost
                            2002 MX-5 NB 1.6

2011 Honda PCX

Comment

• Voor het eerst sinds ik mijn rijbewijs heb onder 1 euro diesel kunnen tanken.

0.959 / l aan de Esso Express in Brugge (en daar is het altijd file )

Comment

• Diesel getankt aan 0.944 bij de "shell" in waregem (altijd de goedkoopste)
                                Last edited by geertqv; 17/11/2008, 10:21. Reden: ...
                                Alfa Romeo 156 sw 1.9 jtd 16v m-jet (sold)

Lancia Dedra 1.9 TD LX (sold)

Seat Ibiza Evo2 ​

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Zorba Bekijk Berichten
                                  Voor het eerst sinds ik mijn rijbewijs heb onder 1 euro diesel kunnen tanken.

0.959 / l aan de Esso Express in Brugge (en daar is het altijd file )

gisterenavond daar gepasseerd rond 0u00 en twas daar inderdaad file (fijne prijsjes)
                                  Nora!

Comment

• Deze keer wel geen daling voor de autobrandstoffen:

Op dinsdag 18 november wordt Stookolie & Propaan goedkoper!

* Voor Super 95 betaalt men maximum 1,252 €/l (onveranderd)
                                    * Voor Super 98+ betaalt men maximum 1,275 €/l (onveranderd)
                                    * Voor Diesel betaalt men maximum 1,114 €/l (onveranderd)
                                    * Voor LPG betaalt men maximum 0,448 €/l (onveranderd)

* Voor Stookolie (>2000 liter) betaalt men vanaf dinsdag maximum 0,5985 €/l (een DALING van 0,0370 €/l)
                                    * Voor Stookolie (<2000 liter) betaalt men vanaf dinsdag maximum 0,6233 €/l (een DALING van 0,0369 €/l)
                                    * Voor Propaan (>2000 liter) betaalt men vanaf dinsdag maximum 0,4372 €/l (een DALING van 0,0351 €/l)
                                    * Voor Propaan (<2000 liter) betaalt men vanaf dinsdag maximum 0,4943 €/l (een DALING van 0,0351 €/l)
                                    Bron: http://www.brandstofprijzen.be
                                    Peugeot Partner Tepee 1.6 BlueHDi ETG

Comment

• Donderdag reeds diesel getakt voor minder dan €1. Shell expess in Hasselt. Het was €0,965 als ik me niet vergis.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Leftlane Bekijk Berichten
                                        Ergens moet er toch iets verkeerd zijn gegaan in je jeugd hé...die schreeuw om aandacht, die noodzaak om bewierookt te worden
                                        Misgegaan? Integendeel zelfs

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Gene Hackman Bekijk Berichten
                                          gisterenavond daar gepasseerd rond 0u00 en twas daar inderdaad file (fijne prijsjes)
                                          Tot je daar met de fiets moet passeren Vanmorgen nog voorgehad, staan gewoon op het fietspad... Rij dan maar eens op de "grote" baan om ze voorbij te steken...

Comment

Working...
                                          X