Oorspronkelijk geplaatst door jwv50
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Brandstofprijzen (Benzine/Diesel/LPG/...)
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Wijzigingen van de olieprijs hebben momenteel bitter weinig te maken met de verhouding tussen fysieke vraag en aanbod.
Alvast tot de Amerikaanse verkiezingen mag/zal de olieprijs niet substantieel stijgen.
Reservecapaciteit van de OPEC zit voor het grootste gedeelte bij het Huis van Saoud, vazallen van de Verenigde Staten en niet toevallig het enige OPEC-lid dat niet openlijk pleit voor een productieverlaging. Rarara...
Bijkomend: door de kredietcrisis wordt iedereen die met leverage werkt er nu genadeloos uitgebonjourd. Forced liquidation heet zoiets. Iedereen wees met een beschuldigende vinger naar de hedge funds toen we naar 147 gingen. Nu zou iedereen moeten zeggen: 'dank u hedge funds en speculanten'.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Zorba Bekijk BerichtenNee, maar ik zal wel blij zijn als ik mijn gelijk haal
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door Naish Bekijk BerichtenGisteren getankt aan 1.045 per literke diesel...
Bak was vol en was maar 90 eur kwijtMini Cooper D & Citroën Berlingo (LV)
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jochen Bekijk BerichtenLPG 0.368€/l aan mijn favo tank
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jochen Bekijk BerichtenLPG 0.368€/l aan mijn favo tank
Comment
-
Op zaterdag 25 oktober wordt Super 95 & Super 98+ goedkoper!
* Voor Super 95 betaalt men vanaf zaterdag maximum 1,318 €/l (een DALING van 0,020 €/l)
* Voor Super 98+ betaalt men vanaf zaterdag maximum 1,338 €/l (een DALING van 0,014 €/l)
* Voor Diesel betaalt men maximum 1,1550 €/l (onveranderd)
* Voor LPG betaalt men maximum 0,499 €/l (onveranderd)
Comment
-
Gisteren gezien in Shell Schilde diesel 1,009€/l.1996 Opel Corsa B Joy 1.2 - 1998 Opel Astra G Comfort 1.7TD - 1995 Opel Corsa B 1.4SI - 2001 Opel Astra G Coupé Bertoné Edition 1.8 - 2002 Opel Zafira A Sport 1.6 - 2005 Opel Vectra C Break Cosmo 1.9CDTI
2006 Opel Corsa C Enjoy 1.2Twinport - 2009 Opel Insignia Sports Tourer Edition 2.0CDTI
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Debomma Bekijk BerichtenDan moet dat morgen gebeuren en die kans acht ik klein. Durf je te wedden?
Dated Brent Spot // 59.34 // -6.32 // -9.63 // 05:38
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Zorba Bekijk BerichtenUiteindelijk:
Dated Brent Spot // 59.34 // -6.32 // -9.63 // 05:38Brent Oil Chart live - See the latest live brent oil price chart with news, quotes, pivot points and related data for crude oil
Cookie?
Trouwens het orderboek ziet er momenteel nog veel erger uit als je kijkt naar de bied en de laat!
Comment
-
OPEC verlaagt productie vanaf 1 november
De Organisatie voor Olie-Exporterende Landen (OPEC) gaat de olieproduktie met 1,5 miljoen vaten per dag terugbrengen. Dat heeft de OPEC vrijdag besloten tijdens een spoedzitting in Wenen, die was georganiseerd om de sinds juli scherp gedaalde olieprijs te bespreken.
(dow jones/tijd) - Volgens Ali Naimi, minister van olie van Saudi-Arabie, geldt de reductie per 1 november. Volgens andere deelnemers aan de vergadering gaat de reductie echter per direct in. Naimi verklaarde dat de OPEC niet heeft gediscussieerd over eventuele handelingen bij een verdere prijsdaling. Wel zouden de landen openstaan voor alle opties tussen nu en de volgende vergadering in december in Algerije.
De ingreep heeft voorlopig nog niet de gewenste invloed op de prijs. De prijs voor een vat ruwe Brent-olie daalt in Londen rond de middag met 4,85 procent tot 62,7 dollar.
BS
12:49 - 24/10/2008 Copyright © De Tijd
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Debomma Bekijk Berichtenhttp://www.livecharts.co.uk/MarketCharts/brent.php
Cookie?
Trouwens het orderboek ziet er momenteel nog veel erger uit als je kijkt naar de bied en de laat!
De vermindering valt inderdaad nog mee. Nu ja, als de prijs blijft zakken zullen ze in December de productie weer laten verlagen.
Comment
Comment