Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Brandstofprijzen (Benzine/Diesel/LPG/...)

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Leftlane Bekijk Berichten
    Leuke auto's, daar in Duitsland
    Ja ik ken geen Ch website's.

Comment

• don't bother...ik ken ze ondertussen bijna allemaal wel.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Frigobox Bekijk Berichten
        Mij maakt het wel uit want ik doe er 40.000 op een jaar Khad de mail deze namiddag nog ontvangen. Moest vandaag tanken want had nog maar 100 km autonomie. Dan maar voor 5 € bijgetankt in afwachting van morgen Lijkt dom, maar een tank van 50 liter aan 0.055 € extra daling is 2.75 €. Op het juiste moment en de juiste plaats tanken kan dus voordelig uitkomen. Alle beetjes helpen
        Kga mezelf een quote Gisteren dus stomweg 5 € bijgetankt omdat de diesel vandaag naar beneden ging. Heb vandaag dus mijn tank echt volgegooid. Naast de prijsdaling ook nog kunnen tanken aan een pomp die nog eens 4 cent goedkoper is, maw, vandaag 9.5 cent / liter goedkoper getankt dan gisteren. Heb er iets meer dan 50 liter ingedaan. Soms is snel gemaakt

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Timo Bekijk Berichten
          n/o maar als je gepensioneerd bent rij je toch normaal gezien veel minder of rij jij soms 50 000km per jaar
          Neen, zeker niet, als ik aan 5.000 km geraak zal ik mogen lachen, dus zeker geen tienvoud daarvan....

Oorspronkelijk geplaatst door Nemo Bekijk Berichten
          Elk weekend naar d"n Bingo rijden kost geld é makker.
          Bingo wat is da ???

Comment

• Op vrijdag 10 oktober wordt Super 95 & Super 98+ goedkoper!

* Voor Super 95 betaalt men vanaf vrijdag maximum 1,396 €/l (een DALING van 0,064 €/l)
            * Voor Super 98+ betaalt men vanaf vrijdag maximum 1,410 €/l (een DALING van 0,063 €/l)
            * Voor Diesel betaalt men vanaf woensdag maximum 1,243 €/l (onveranderd)
            * Voor LPG betaalt men maximum 0,596 €/l (onveranderd)
            Bron: www.brandstofprijzen.be
            Peugeot Partner Tepee 1.6 BlueHDi ETG

Comment

• Alléé het gaat de goede richting uit... Ben benieuwd voor hoelang.

Comment

• Stijgen zal het zeker niet.

Comment

• Daar durf ik m'ne kop niet op verwedden...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Zorba Bekijk Berichten
                    Stijgen zal het zeker niet.
                    Waarom zijt ge daar zo zeker van??
                    Opel Vectra 1.6, Bouwjaar 1992, gekocht: 2000, (januari 2003: Total Loss)
                    Citroën Saxo 1.1 Bic 5-deurs, Bouwjaar: september 1998, gekocht: februari 2003 (Verkocht: augustus 2010)
                    Citroën C4 1.6 HDI 110 pk berline, Bouwjaar: maart 2007, gekocht: juli 2010 (Ingeruild: februari 2017)
                    Renault Megane Grandtour GT TCe 205 EDC 2017

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door will Bekijk Berichten
                      Neen, zeker niet, als ik aan 5.000 km geraak zal ik mogen lachen, dus zeker geen tienvoud daarvan....

Om het bovenstaande te staven.......

Op 19 september stond om mijn odometer juist 66666 km, vandaag 9 october stond er vanmorgen bij het vertrekken 66866, heb dus op die periode van 20 dagen exact 200 km afgelegd, ik moet er wel bijzeggen dat ik de laatste paar weken meer gereden heb dan normaal, dus..... van een "echte" kilometervreter gesproken ......

(ik denk dat ze op de controle efkens hun ogen gaan uitwrijven en dubbelchecken als ze de kilometerstand gaan zien van verleden jaar en de actuele....)

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door knight-rider Bekijk Berichten
                        Waarom zijt ge daar zo zeker van??
                        De olieprijs al eens bekeken? Brent gaat vandaag nog onder de 80$. En met de huidige economische toestand zit een stijging er niet in.

En nee ik heb geen glazen bol, dus als het stijgt: het spijt me

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Zorba Bekijk Berichten
                          De olieprijs al eens bekeken? Brent gaat vandaag nog onder de 80$. En met de huidige economische toestand zit een stijging er niet in.

En nee ik heb geen glazen bol, dus als het stijgt: het spijt me
                          Ik heb de olieprijzen de laatste weken niet meer bekeken nee.
                          Maar als de speculanten nu ineens terug op de olie zouden springen, dan kunnen die prijzen toch wel gaan stijgen he, niet?

Ne ja, van mij mogen de prijzen zeker zo blijven, of misschien wel nog verder zakken
                          Citroën Saxo 1.1 Bic 5-deurs, Bouwjaar: september 1998, gekocht: februari 2003 (Verkocht: augustus 2010)
                          Citroën C4 1.6 HDI 110 pk berline, Bouwjaar: maart 2007, gekocht: juli 2010 (Ingeruild: februari 2017)

Comment

• En wat denken jullie dat er op de volgende OPEC vergadering besloten zal worden?

Die Arabieren willen welk elk jaar ook een nieuwe AMG voor zondag hé, naast die andere 6 voor maandag tot zaterdag.

Comment

En wat denken jullie dat er op de volgende OPEC vergadering besloten zal worden?

Die Arabieren willen welk elk jaar ook een nieuwe AMG voor zondag hé, naast die andere 6 voor maandag tot zaterdag.
                              Ik denk dat die makkelijk eentje kunnen kopen voor elke dag van de maand!

Comment

• Als de dollar noemenswaardig begint te stijgen tegenover de euro, hebben we het ook aan ons been.
                                120d Hatch Edition Sport

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Beta Bekijk Berichten
                                  Als de dollar noemenswaardig begint te stijgen tegenover de euro, hebben we het ook aan ons been.
                                  Ik denk niet dat dat iets is waar we ons in de nabije toekomst zorgen over zullen moeten maken, maar op termijn zal dat er wel weer van gaan komen zeker?

Comment

Ik denk niet dat dat iets is waar we ons in de nabije toekomst zorgen over zullen moeten maken, maar op termijn zal dat er wel weer van gaan komen zeker?
                                    Geef mij is een reden waarom de dollar zou stijgen?

Comment

Ik heb de olieprijzen de laatste weken niet meer bekeken nee.
                                      Maar als de speculanten nu ineens terug op de olie zouden springen, dan kunnen die prijzen toch wel gaan stijgen he, niet?

Ne ja, van mij mogen de prijzen zeker zo blijven, of misschien wel nog verder zakken
                                      De markt maakt bokkensprongen de laatste tijd. Omdat de dollar daalde, ging men zich indekken met olie en oliederivaten. Vandaag is het een dieper geworteld probleem en het kan alle kanten uit.

Zonder marktinterventies van de overheid, was nu het pandemonium uitgebroken.

Goud werd naar voren geschoven als veilige thuishaven, maar tevens dit wil de markt niet meer slikken. Recessie is het modewoord geworden. Het kan nog hard naar beneden en zelfs ook hard naar boven. Ieder speculatief nieuws is daar goed voor en zorgt voor paniek op markten die niet volatiel doorzichtig zijn.

Voor sommigen een ideaal instapmoment trouwens.

Comment

• Als de prijs blijft dalen zal de OPEC wel minder oppompen. Maar de vorige keer heeft dat geen noemenswaardige stijging in de prijs veroorzaakt. Depends hoeveel ze minder gaan oppompen natuurlijk.

Comment

Dat is het 'm juist...ik ben er zeker van dat je bij audi/bmw en consoorten veel meer geld kwijt bent voor pretty much the same..

Maar je kent dat he, dat klikt of dat klikt niet. Ik heb teveel in Nederland gezeten, en tussen de Nederlandse ik-rij-met-m'n-folfo-naar-zfrankrijk toeristen...dan is de goesting voor een volvo snel weg.

Had wel eens een vriendin met een V40. Die beviel me nog wel. De vriendin ook.
                                          Ik denk dat je hier verkeerd zit

Comment

Working...
                                          X