ll gaat ook gassen ?
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Brandstofprijzen (Benzine/Diesel/LPG/...)
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door Leftlane Bekijk BerichtenJup, vermoedelijk wel, tenzij ik morgenvoormiddag nog een leuke diesel tegenkom.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Nemo Bekijk Berichten123d.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Leftlane Bekijk BerichtenGeef mij morgenvroeg een limousine zonder M pak in het zwart, onder de 45 a 50.000 CHF en ik koop 'm.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Leftlane Bekijk Berichtenlimo en geen mpack zijn belangrijker
Die lopen magnifiek goed op gas. Als pijpgeur geen turn off is
Comment
-
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door Leftlane Bekijk BerichtenDenk niet dat ik ooit Volvo zal rijden, tenzij ik vrachtwagenchauffeur word.
Ikzelf heb al heel mijn leven vanaf de pampers in Volvo's gesleten, dus ik ben een beetje Volvo biassed.
Komt er nog een bij dat ik R en D ingenieur benDus zeg mij je grieven! Ik zal ze proberen oplossen.
(en niet afkomen met RWD want dat ligt niet in onze schabben)
Comment
-
Dat is het 'm juist...ik ben er zeker van dat je bij audi/bmw en consoorten veel meer geld kwijt bent voor pretty much the same..
Maar je kent dat he, dat klikt of dat klikt niet. Ik heb teveel in Nederland gezeten, en tussen de Nederlandse ik-rij-met-m'n-folfo-naar-zfrankrijk toeristen...dan is de goesting voor een volvo snel weg.
Had wel eens een vriendin met een V40. Die beviel me nog wel. De vriendin ook.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Leftlane Bekijk BerichtenNeenee, maar wel zelfde basis, S8 hoogstwsl. De ouwe
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Leftlane Bekijk BerichtenDat is het 'm juist...ik ben er zeker van dat je bij audi/bmw en consoorten veel meer geld kwijt bent voor pretty much the same..
Maar je kent dat he, dat klikt of dat klikt niet. Ik heb teveel in Nederland gezeten, en tussen de Nederlandse ik-rij-met-m'n-folfo-naar-zfrankrijk toeristen...dan is de goesting voor een volvo snel weg.
Had wel eens een vriendin met een V40. Die beviel me nog wel. De vriendin ook.
Maar je eerste zin klopt weldegelijk. Of in elk geval, dat trachten we na te streven!
Bij extrne audit worden er steeds vergelijkbare Audi's, BMW's en Mercedessen binnegerold, en wij maar ruiken en kloppen op die dashboardpaneeltjes om verschil te zoeken als een stel idioten
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Leftlane Bekijk BerichtenGeef mij morgenvroeg een limousine zonder M pak in het zwart, onder de 45 a 50.000 CHF en ik koop 'm.
Comment
-
Comment