Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Brandstofprijzen (Benzine/Diesel/LPG/...)

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Ik vind het zalig tanken, nu.
    Het lijkt alsof het spotgoedkoop is in vergelijking met de prijzen van een dikke maand geleden, wat het natuurlijk totaal niet is.

Comment

• zolang het maar lijkt zijn we tevreden hé

Comment

• Echt he

Brood en spelen!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door knight-rider Bekijk Berichten
          Laat ons hopen he, dan word het tijd dat ik ook nog eens ga tanken denk ik
          Het is al een tijdje geleden (laatste keer getankt op 9 juni, das bijna 2 maanden geleden ) en heb tot nu toe zo'n 550 km d'r mee gedaan en de bak is nog maar iets over de helft!
          met welke kar?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door NineEleven Bekijk Berichten
            met welke kar?
            Citroën Saxo 1.1 naft
            Opel Vectra 1.6, Bouwjaar 1992, gekocht: 2000, (januari 2003: Total Loss)
            Citroën Saxo 1.1 Bic 5-deurs, Bouwjaar: september 1998, gekocht: februari 2003 (Verkocht: augustus 2010)
            Citroën C4 1.6 HDI 110 pk berline, Bouwjaar: maart 2007, gekocht: juli 2010 (Ingeruild: februari 2017)
            Renault Megane Grandtour GT TCe 205 EDC 2017

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door NineEleven Bekijk Berichten
              met welke kar?
              je hebt duidelijk de verkeerde Saxo gekozen

Comment

• Wtf, zijt gij nu serieus ?
                550 km met een halve bak naft, een 25 liter m.a.w. ?

In de 206 hier thuis zit dezelfde motor, en 'k ben blij als die 's een 7 liter per 100 km haalt !
                Minder dan 5 liter per 100 km is echt wel onmogelijk met die Peugeot, hoewel 'k er nog nooit een echte ecorun mee gedaan heb (kar gaat zo al traag genoeg).

Btw, 'k ga in 't weekend ook nog 's gaan tanken. 't Is immers toch ook al ff geleden, toch zeker een maand (vakantie -> geen gependel naar d'unief, dus veel minder kilometers).
                Ik heb nu toevallig ook een 550 km op de dagteller staan, maar mijn tank is wel zo goed als leeg (en die is wat groter dan de jouwe )... ideaalheid om nu te gaan tanken, scheelt toch een paar euro's me dunkt. 't Is al lang geleden dat ik nog 's boven de 10 liter per 100 km ben geweest, maar die remorkskes betonafval gaan er zeker voor iets tussen zitten. Die heb ik maar niet aan 't Peugeotke gehangen.
                Life's too short. Not to. Live it.
                1996 Volvo S40 1.8 Luxury-Line (verkocht)
                2011 Audi A1 1.6 TDI 90pk (end-of-lease)
                2011 Audi A3 1.6 TDI 105pk (aanloopwagen)
                2013 VW Passat 1.6 TDI 105pk BMT Trendline

Comment

• Olieprijs is weeral gezakt,heeft sinds Mei nog nooit zo laag gestaan.
                  Dus over een weekje of 2 zakken de prijzen weer aan de pomp.

Comment

• Leve de.. ... euhm...

de dinges...

awel...

en ook die ander..

Eh

ja...

op naar den euro de liter!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door sibi Bekijk Berichten
                      Wtf, zijt gij nu serieus ?
                      550 km met een halve bak naft, een 25 liter m.a.w. ?
                      Ja, ik zen serieus, 't zal zo tussen de 25 en de 30 liter geweest zij dat er uit was toen hij op 550 km stond, nu zit ik al boven de 600 kilomter en staat het peil zo ongeveer op 1/4de. Zal in het totaal dus tussen de 800 en de 900 km kunnen doen met die volle bak!
                      Opel Vectra 1.6, Bouwjaar 1992, gekocht: 2000, (januari 2003: Total Loss)
                      Citroën Saxo 1.1 Bic 5-deurs, Bouwjaar: september 1998, gekocht: februari 2003 (Verkocht: augustus 2010)
                      Citroën C4 1.6 HDI 110 pk berline, Bouwjaar: maart 2007, gekocht: juli 2010 (Ingeruild: februari 2017)
                      Renault Megane Grandtour GT TCe 205 EDC 2017

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door knight-rider Bekijk Berichten
                        Ja, ik zen serieus, 't zal zo tussen de 25 en de 30 liter geweest zij dat er uit was toen hij op 550 km stond, nu zit ik al boven de 600 kilomter en staat het peil zo ongeveer op 1/4de. Zal in het totaal dus tussen de 800 en de 900 km kunnen doen met die volle bak!
                        klinkt zeer onwaarschijnlijk

Comment

• DIESEL wordt morgen goedkoper ( 12/08/2008 )

Dit zijn de nieuwe prijzen:

DIESEL: € 1,295/L (- € 0,031/L)
                          EUROSUPER 95: € 1,529/L
                          EUROSUPER 98: € 1,564/L
                          LPG: € 0,614/L

Comment

• en propaan ook:

* Voor Propaan (>2000 liter) betaalt men vanaf dinsdag maximum 0,5931 €/l (een DALING van 0,0193 €/l)
                            * Voor Propaan (<2000 liter) betaalt men vanaf dinsdag maximum 0,6481 €/l (een DALING van 0,0193 €/l)

Comment

• En weer geen benzine daling, belachelijk gewoon. De meest vervuilende brandstof wordt in België nog het meest gepromoot terwijl in alle landen om ons het omgekeerde gebeurt.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door ddk Bekijk Berichten
                                En weer geen benzine daling, belachelijk gewoon. De meest vervuilende brandstof wordt in België nog het meest gepromoot terwijl in alle landen om ons het omgekeerde gebeurt.
                                Nog meer buitenlanders die hier komen tanken voor de goedkope diesel, meer geld in de staatskas, minder belastingen op andere spullen...

Comment

• Diesel al 4 keren achter elkaar in prijs gezakt. Ze zijn op goede weg met de dieselprijzen

Comment

• wat een farcé, en de naft dan ???

Meer vervuilers weer op de baan lol goe bezig apeland

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Sinister Bekijk Berichten
                                      wat een farcé, en de naft dan ???

Meer vervuilers weer op de baan lol goe bezig apeland
                                      Een moderne diesel vervuilt minder

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Tulpje and Co Bekijk Berichten
                                        Jammer dat niet iedereen dat kan betalen

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Tulpje and Co Bekijk Berichten
                                          Minder dan een oude diesel en naft, maar meer dan een moderne naft

Comment

Working...
                                          X