Wordt benzine morgen ook duurder, of alleen diesel?
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Brandstofprijzen (Benzine/Diesel/LPG/...)
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door olivierooo Bekijk BerichtenVooral gij peis ik
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Tulpje and Co Bekijk BerichtenTochwel, de waarheid mag gezegd worden
Welke waarheid?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door RRD Bekijk BerichtenWordt benzine morgen ook duurder, of alleen diesel?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door matteus Bekijk BerichtenDus in principe is rijden op slaolie uit de GB niet 100% legaal, maar als ik morgen KZO ga kopen bij een boer, ben ik wél 100% in orde.
Het valt wel op als je 50 liter slaolie koopt en ermee buiten wandelt
Comment
-
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Gregggie Bekijk BerichtenHet valt wel op als je 50 liter slaolie koopt en ermee buiten wandelt
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door NineEleven Bekijk BerichtenHoe zit het met aceton in benzine en diesel?
Kan handig zijn in deze dure tijden)
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Leftlane Bekijk BerichtenSuper 98 kost hier nog omgerekend EUR 1,17 per liter, heb dus nog wat geluk. Nu ja, geluk..je begrijpt wat ik bedoel.
Diesel is hier overigens duurder als benzine.En om welk station gaat het?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Tulpje and Co Bekijk BerichtenAmaaiEn om welk station gaat het?
Euh, Alpnach-Dorf en omstreken
Zwitserland
Comment
-
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Leftlane Bekijk BerichtenEuh, Alpnach-Dorf en omstreken
Zwitserland
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Tulpje and Co Bekijk Berichten
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Tulpje and Co Bekijk BerichtenAls je er nog is komt/gaat, brengt er dan is mee hé
Ik heb al meermaals aan garagisten gevraagd naar grotere tankinhoud-mogelijkheden maar er is er nog geen een met een concreet voorstel gekomen.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Beta Bekijk BerichtenStel u voor. Die rijdt om de twee dagen naar Zwitserland omdat het daar zoveel goedkoper tanken is.
En als ik in België geraak moet ik alweer terug
Comment
-
Effe verder aanvullen:
Ruw geschetst (gebaseerd op artikels uit het overzicht):
26/02: 100 dollar per vat
28/02: 101 dollar
29/02: 103 dollar
07/03: 106 dollar
11/03: 109 dollar
Op minder dan een halve maand bijna 10 dollar per vat extra.
hypothetisch: 15/03: prijs zakt naar 95 dollar per vat. Gelooft iemand dat echt?09/05: 125 dollar13/05: 126 dollar
Op een week tijd +6 dollar/vat
en sinds eind februari is de prijs met 26% gestegen
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Leftlane Bekijk BerichtenIk heb al meermaals aan garagisten gevraagd naar grotere tankinhoud-mogelijkheden maar er is er nog geen een met een concreet voorstel gekomen.
das al meer dan het gemiddelde van andere merken
Comment
Comment