Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Brandstofprijzen (Benzine/Diesel/LPG/...)

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Max Dish Bekijk Berichten
    En denk je dat die dat niet weet ofzo?
    Men kan zo blijven quoten ivm details...
    Waarom kom je je dan moeien?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Stefanus Bekijk Berichten
      Waarom kom je je dan moeien?
      Omdat het mag geweten zijn dat het een stomme quote was .

Comment

Gelijk heb je. Wij hebben ook een domo

Maar de broodprijs van 1992 heeft helemaal niks te maken met de brandstofprijs van vandaag.

Vanzelfspreken wordt alles duurder, das nu eenmaal 't leven zeker. Maar op die manier kan je een verdubbeling van de prijs goedpraten ook...
        Hoe duurder brandstof hoe duurder brood .

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Max Dish Bekijk Berichten
          Omdat het mag geweten zijn dat het een stomme quote was .
          achzo.

Het zou leuk zijn indien je nu ook nog 'es iets ontopic zou posten.

Comment

Maar de broodprijs is niet onderhevig aan 60% belasting. De brandstofprijs wel.

Dus de brandstof kan vandaag zelfs goedkoper dan in 1992. Het zijn de taksen die er een zware klap aan geven.

En aangezien de regerig met de gedachte speelt om een minimumprijs in te voeren zal dat er niet op beteren.
            Tsja, ze moeten hun inkomsten ergens vandaan halen hé. Stel u voor wat ze anders nog voor pestbelastingen zouden uitvinden. Binnenkort de kilometerheffing. Die wordt belangrijker dan de diesel/benzineprijs.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Matthi.Lampe Bekijk Berichten
              daar zit iets in.

Comment

Het zou leuk zijn indien je nu ook nog 'es iets ontopic zou posten.
                Bezine is duur!
                Diesel is ook duur!

voila

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Matthi.Lampe Bekijk Berichten
                  Ahja hoe kan de bakker anders zijn brandstof betalen

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Debomma Bekijk Berichten
                    Tsja, ze moeten hun inkomsten ergens vandaan halen hé. Stel u voor wat ze anders nog voor pestbelastingen zouden uitvinden. Binnenkort de kilometerheffing. Die wordt belangrijker dan de diesel/benzineprijs.
                    tuurlijk. Is ergens normaal ook. We hebben één van de beste sociale vangnetten ter wereld. We kunnen niet én voor 3 euro naar de dokter gaan én geen belastingen betalen.

En inderdaad, de kilometerheffing zal er sneller zijn dan we denken!

Comment

tuurlijk. Is ergens normaal ook. We hebben één van de beste sociale vangnetten ter wereld. We kunnen niet én voor 3 euro naar de dokter gaan én geen belastingen betalen.

En inderdaad, de kilometerheffing zal er sneller zijn dan we denken!
                      De brandstof belasting lijkt veel, maar is eigenlijk peanuts als je ziet wat voor belasting ze heffen op een nieuwbouwwoning, alles wat je met je geld doet. Bij alles wat je ontvangt, betaalt gaan er belastingen af. Als je dat is zou optellen kom je op monsterlijk hoge bedragen uit. Laat staan de successierechten die de meest groffe schandalige belasting zijn in mijn ogen. Dan verlies je je echtgenoot en kan je nog is gaan afdokken voor je eigen huis en je inkomsten. Mensen die hun woning moesten verkopen om de successierechten te kunnen betalen (gelukkig sinds 1 jan 2007 afgeschaft op de gezinswoning, maar niet op de rest).

Ikzelf heb zo al een bedrag van negen cijfers aan belastingen betaald in mijn leven en ik ben nog maar 25. Beangstigend eigenlijk.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Debomma Bekijk Berichten
                        De brandstof belasting lijkt veel, maar is eigenlijk peanuts als je ziet wat voor belasting ze heffen op een nieuwbouwwoning, alles wat je met je geld doet. Bij alles wat je ontvangt, betaalt gaan er belastingen af. Als je dat is zou optellen kom je op monsterlijk hoge bedragen uit. Laat staan de successierechten die de meest groffe schandalige belasting zijn in mijn ogen. Dan verlies je je echtgenoot en kan je nog is gaan afdokken voor je eigen huis en je inkomsten. Mensen die hun woning moesten verkopen om de successierechten te kunnen betalen (gelukkig sinds 1 jan 2007 afgeschaft op de gezinswoning, maar niet op de rest).

Ikzelf heb zo al een bedrag van negen cijfers aan belastingen betaald in mijn leven en ik ben nog maar 25. Beangstigend eigenlijk.
                        Inderdaad. En het bedrag aan belastingen op vastgoed zal er niet op verbeteren nu men de registratierechten op een woning wil vervangen door het BTW-stelsel!

Comment

• on topic Houden

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door B4_avant
                            dan trekt jou posts dus werkelijk op geen zak,

morgen zakt de prijs

TANKEN

Echt gene zever, ik geniet van de handeling 'tanken'. Ik zou het hele dagen willen doen, moest ik kunnen.

Comment

• Echt gene zever, ik geniet van de handeling 'tanken'. Ik zou het hele dagen willen doen, moest ik kunnen.
                              De tank leeg krijgen is geen probleem, het betalen wel

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door matteus Bekijk Berichten

TANKEN

Echt gene zever, ik geniet van de handeling 'tanken'. Ik zou het hele dagen willen doen, moest ik kunnen.
                                stop met studeren en ga de pomp van de maes bedienen op de sint bernardsesteenweg

Comment

• LPG staat hier nu 0.437!
                                  2002 MX-5 NB 1.6

2011 Honda PCX

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Niki Bekijk Berichten
                                    De tank leeg krijgen is geen probleem, het betalen wel

Hehe dat bedoelde ik ja.

Achja, we zijn allemaal nog niet dood, dus zo lang geniet ik er nog van. Kan mij het een zak schelen dat die apen die prijzen zo opdrijven. Pas jezelf eraan aan (op eender welke manier), want je kan er nu eenmaal toch niks aan doen.

Al de rest is dikke zever.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door B4_avant Bekijk Berichten
                                      stop met studeren en ga de pomp van de maes bedienen op de sint bernardsesteenweg

Doe ik al halftijds.

Wel onbetaald (integendeel)

Comment

Wat me ook nog opvalt: meer en meer tankstations afficheren hun prijzen niet meer via de borden. Net of ze hebben angst dat er op die manier teveel vergeleken zou worden...
                                        Dat is mij nog niet opgevallen, alle tankstations die ik tegenkom hebben de prijzen nog op hun borden staan hoor
                                        Ben maandag naar Leuven gewees en alle tankstations op die baan hebben hun prijzen nog staan, op twee na, maar daar hebben de prijzen nooit op gestaan!
                                        Opel Vectra 1.6, Bouwjaar 1992, gekocht: 2000, (januari 2003: Total Loss)
                                        Citroën Saxo 1.1 Bic 5-deurs, Bouwjaar: september 1998, gekocht: februari 2003 (Verkocht: augustus 2010)
                                        Citroën C4 1.6 HDI 110 pk berline, Bouwjaar: maart 2007, gekocht: juli 2010 (Ingeruild: februari 2017)
                                        Renault Megane Grandtour GT TCe 205 EDC 2017

Comment

• Total doet het bijna nergens meer vind ik ... Meestal zijn het de naftstations die goedkoper zijn dan de concurrentie die de prijzen nog aanduiden, op een paar uitzonderingen na

Iig, ik moet morgen tanken. Dacht vandaag te gaan omdat ik altijd ga tanken als ik aan 200 km autonomie zit. Maar een paar uur voor ik zou gaan tanken, kreeg ik de nieuwsbrief van brandstofprijzen in de bus. Heb nog net genoeg (met wat extra marge) om tot de naftpomp aan mijn werk te geraken

Comment

Working...
                                          X