Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
wel een pàk bewuster hoor carlito, en de benewagen en de velo zullen meer van stal worden gehaald
daar twijfel ik toch aan...
Als de Amerikaanse economie zich volgend jaar hersteld, of we krijgen een strenge winter, zit de prijs hier binnen de kortste keren tegen de 2€/l voor benzine en 1,7-1,8 voor Diesel.
Ben wel eens benieuwd of dan in de winter veel mensen gaan fietsen
Mss als de zon schijnt, en de kans op regen is nihil, dat er wel zijn die de fiets of de benenwagen gaan nemen, maar anders niet hoor.
Oke, elke keer dat ze tanken gaat het zijn van "shit zeg, het staat duur"
Klinkt misschien als een stomme reply maar nu het volgend:
"Ze" weten gewoon dat we gewoon blijven tanken dus kunnen ze de prijs verhogen met allerhande uitleg vandien. Nu ik vind het niet zo stom maar als we nu eens met zen allen (of zoveel mogelijk) eens een week niet of minder tanken, zodat het echt duidelijk merkbaar is.
We moeten gewoon zelf iets doen want wachten op een serieuze daling is echt geen optie.
De personeelsleden die voor de verplaatsing van hun verblijfplaats naar de plaats van hun werk, en omgekeerd, gebruik maken van hun persoonlijke fiets, hebben, wanneer zij voor het traject in één richting ten minste één kilometer afleggen, recht op een vergoeding van 0,15 EUR per afgelegde kilometer.
Dus in mijn geval is dat 1.8 euro per dienst (12 km * 0.15 euro)
Toch wel de moeite waard vind ik en gezond op de koop toe
Binnenkort eens een nieuw stalen ros voor 't vrouwke en mezelf halen.
Hopelijk vinden ze de fietsplaten niet opnieuw uit.
Daar is geen reden toe, maar waarom begin je daar over?
Ik zou ook wat meer naar het werk fietsen. Gesteld dat mijn knie niet meer tegenstribbelde, want momenteel is dat volledig uitgesloten (het parcours naar/van mijn werk is niet echt vlak).
Klinkt misschien als een stomme reply maar nu het volgend:
"Ze" weten gewoon dat we gewoon blijven tanken dus kunnen ze de prijs verhogen met allerhande uitleg vandien. Nu ik vind het niet zo stom maar als we nu eens met zen allen (of zoveel mogelijk) eens een week niet of minder tanken, zodat het echt duidelijk merkbaar is.
We moeten gewoon zelf iets doen want wachten op een serieuze daling is echt geen optie.
Gaat niet helpen.
Belgische markt heeft écht geen invloed op die prijs hoor.
Olievoorraden zijn over hun piek heen, prijs gaat stijgen en stijgen
Tijd voor waterstof...
De personeelsleden die voor de verplaatsing van hun verblijfplaats naar de plaats van hun werk, en omgekeerd, gebruik maken van hun persoonlijke fiets, hebben, wanneer zij voor het traject in één richting ten minste één kilometer afleggen, recht op een vergoeding van 0,15 EUR per afgelegde kilometer.
Dus in mijn geval is dat 1.8 euro per dienst (12 km * 0.15 euro)
Toch wel de moeite waard vind ik en gezond op de koop toe
Men kan zulke prijzen niet blijven betalen. De economie zal daar sowieso onder lijden.
En dan zou je nog de gestegen prijzen voor vastgoed, en de nieuwe stijgingen voor voeding vergeten. Deze evolutie zal voor steeds meer mensen behoorlijk zwaar om dragen zijn.
Comment