Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Brandstofprijzen (Benzine/Diesel/LPG/...)

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Veel gezever, niemand die minder gaat tanken.

Laat de brandstof 3€/liter kosten en iedereen rijdt nog door.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichten
      ja sorry mcclane, ik durf wegens aanhoudende pc-probs zoiets ni meer open te doen
      1996 Opel Corsa B Joy 1.2 - 1998 Opel Astra G Comfort 1.7TD - 1995 Opel Corsa B 1.4SI - 2001 Opel Astra G Coupé Bertoné Edition 1.8 - 2002 Opel Zafira A Sport 1.6 - 2005 Opel Vectra C Break Cosmo 1.9CDTI
      2006 Opel Corsa C Enjoy 1.2Twinport - 2009 Opel Insignia Sports Tourer Edition 2.0CDTI

Comment

heil caesar
        Heil McClane, die voor broeder bodo het rekenbladje mooi op de site zet.
        BMW E46 318d '05

VW Touran Highline 1.6 TDI Bluemotion '13

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Carlito Bekijk Berichten
          Veel gezever, niemand die minder gaat tanken.

Laat de brandstof 3€/liter kosten en iedereen rijdt nog door.
          wel een pàk bewuster hoor carlito, en de benewagen en de velo zullen meer van stal worden gehaald

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Caesar2 Bekijk Berichten
            Heil McClane
            idd, thx macclane

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Caesar2 Bekijk Berichten
              Heil McClane, die voor broeder bodo het rekenbladje mooi op de site zet.
              Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichten
              idd, thx macclane
              Graag gedaan
              1996 Opel Corsa B Joy 1.2 - 1998 Opel Astra G Comfort 1.7TD - 1995 Opel Corsa B 1.4SI - 2001 Opel Astra G Coupé Bertoné Edition 1.8 - 2002 Opel Zafira A Sport 1.6 - 2005 Opel Vectra C Break Cosmo 1.9CDTI
              2006 Opel Corsa C Enjoy 1.2Twinport - 2009 Opel Insignia Sports Tourer Edition 2.0CDTI

Comment

• Ik woon op 6 km van het bureel. Dus dagelijks 12 km fietsen. Dan ben ik intussen ook van dat parking zoeken gedoe af en al die korte ritjes

Voor alle info: http://www.hrpol.be/PDF/POLICE/FEDPO...DPI/B2H6.3.pdf
                Mini Cooper D & Citroën Berlingo (LV)

Comment

wel een pàk bewuster hoor carlito, en de benewagen en de velo zullen meer van stal worden gehaald
                  Binnenkort eens een nieuw stalen ros voor 't vrouwke en mezelf halen.
                  Hopelijk vinden ze de fietsplaten niet opnieuw uit.

Comment

daar twijfel ik toch aan...

Als de Amerikaanse economie zich volgend jaar hersteld, of we krijgen een strenge winter, zit de prijs hier binnen de kortste keren tegen de 2€/l voor benzine en 1,7-1,8 voor Diesel.

Ben wel eens benieuwd of dan in de winter veel mensen gaan fietsen

Mss als de zon schijnt, en de kans op regen is nihil, dat er wel zijn die de fiets of de benenwagen gaan nemen, maar anders niet hoor.

Oke, elke keer dat ze tanken gaat het zijn van "shit zeg, het staat duur"

Comment

• Klinkt misschien als een stomme reply maar nu het volgend:

"Ze" weten gewoon dat we gewoon blijven tanken dus kunnen ze de prijs verhogen met allerhande uitleg vandien. Nu ik vind het niet zo stom maar als we nu eens met zen allen (of zoveel mogelijk) eens een week niet of minder tanken, zodat het echt duidelijk merkbaar is.

We moeten gewoon zelf iets doen want wachten op een serieuze daling is echt geen optie.

Comment

• Men kan zulke prijzen niet blijven betalen. De economie zal daar sowieso onder lijden.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door FrE24 Bekijk Berichten
                          Ik woon op 6 km van het bureel. Dus dagelijks 12 km fietsen. Dan ben ik intussen ook van dat parking zoeken gedoe af en al die korte ritjes

Voor alle info: http://www.hrpol.be/PDF/POLICE/FEDPO...DPI/B2H6.3.pdf
                          Quote uit die Pdf:

De personeelsleden die voor de verplaatsing van hun verblijfplaats naar de plaats van hun werk, en omgekeerd, gebruik maken van hun persoonlijke fiets, hebben, wanneer zij voor het traject in één richting ten minste één kilometer afleggen, recht op een vergoeding van 0,15 EUR per afgelegde kilometer.

Dus in mijn geval is dat 1.8 euro per dienst (12 km * 0.15 euro)

Toch wel de moeite waard vind ik en gezond op de koop toe
                          Mini Cooper D & Citroën Berlingo (LV)

Comment

• een retourtje zee of desnoods ring gaat een pajk de hoogte in, petrolheads hebben dat er mss voor over, maar anderen gaan nadebken

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door McClane Bekijk Berichten
                              Binnenkort eens een nieuw stalen ros voor 't vrouwke en mezelf halen.
                              Hopelijk vinden ze de fietsplaten niet opnieuw uit.
                              Daar is geen reden toe, maar waarom begin je daar over?
                              Ik zou ook wat meer naar het werk fietsen. Gesteld dat mijn knie niet meer tegenstribbelde, want momenteel is dat volledig uitgesloten (het parcours naar/van mijn werk is niet echt vlak).
                              120d Hatch Edition Sport

Comment

• Probleem is dat men op het werk moet geraken en het openbaar vervoer kan iedereen niet op het werk brengen.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door tdi 001 Bekijk Berichten
                                  Klinkt misschien als een stomme reply maar nu het volgend:

"Ze" weten gewoon dat we gewoon blijven tanken dus kunnen ze de prijs verhogen met allerhande uitleg vandien. Nu ik vind het niet zo stom maar als we nu eens met zen allen (of zoveel mogelijk) eens een week niet of minder tanken, zodat het echt duidelijk merkbaar is.

We moeten gewoon zelf iets doen want wachten op een serieuze daling is echt geen optie.
                                  Gaat niet helpen.
                                  Belgische markt heeft écht geen invloed op die prijs hoor.
                                  Olievoorraden zijn over hun piek heen, prijs gaat stijgen en stijgen
                                  Tijd voor waterstof...

Oorspronkelijk geplaatst door McClane Bekijk Berichten
                                  Men kan zulke prijzen niet blijven betalen. De economie zal daar sowieso onder lijden.
                                  Onzin.

Ook al kostte benzine 3€, men bleef het betalen.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door FrE24 Bekijk Berichten
                                    Quote uit die Pdf:

De personeelsleden die voor de verplaatsing van hun verblijfplaats naar de plaats van hun werk, en omgekeerd, gebruik maken van hun persoonlijke fiets, hebben, wanneer zij voor het traject in één richting ten minste één kilometer afleggen, recht op een vergoeding van 0,15 EUR per afgelegde kilometer.

Dus in mijn geval is dat 1.8 euro per dienst (12 km * 0.15 euro)

Toch wel de moeite waard vind ik en gezond op de koop toe
                                    dju daar heb ik dan geen recht op

Comment

• Het zou erg zijn, mocht het nu nog stijgen

Comment

Probleem is dat men op het werk moet geraken en het openbaar vervoer kan iedereen niet op het werk brengen.
                                        Toch wel.

Het duurt wat langer, maar geraken doe je er.

Tenzij je in de Haven van Antwerpen werkt.

Comment

Men kan zulke prijzen niet blijven betalen. De economie zal daar sowieso onder lijden.
                                          En dan zou je nog de gestegen prijzen voor vastgoed, en de nieuwe stijgingen voor voeding vergeten. Deze evolutie zal voor steeds meer mensen behoorlijk zwaar om dragen zijn.
                                          120d Hatch Edition Sport

Comment

Working...
                                          X