Mededeling

Collapse
No announcement yet.

[GZ] Mercedes 190E

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Ik hoop!

Comment

• Wow, actie van Stradge

Nee serieus, ziet er een knappe uit. Make it happen
      Oorspronkelijk geplaatst door Daxter
      Zelfs als ge met uw stuur draait, voelde den auto bewegen.

Comment

• Doorzetten man! Nu heb je eindelijk een die volledig uw goesting is

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door stradge Bekijk Berichten
          Ik ga om 3u ja, maar het probleem is dat mijn volledig kapitaal maar een 1200 euro is
          allemaal bijleggen mss ?

Comment

• 1614
            in het snelste geval had stradge al weg en weer kunnen zijn

spannend zeg

Comment

• En? Moeten we je geld lenen?
              Die letzten Worte ...
              ... eines Diesel-Fahrers:
              "Lieber tot, als Schwung verlieren"
              ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
              W201/S123/S202 DIESEL(power)ED
              W201 BENZIN

Comment

• Ben terug. Het was toch niet de ware
                Ik kwam er aan en merkte al meteen een heel recente nummerplaat op, die er in de advertentie niet op hing (xxx-AZH). De auto zag er vrij goed uit, maar niet heel mint ofzo, hier en daar wat krasjes en een bluts, maar niets om op af te knappen en geen roest of sporen van een ongeval ofzo. Ook vanbinnen zag hij er erg goed uit, buiten een afgebroken hendeltje van de ventilatie. Kmstand van 110k was geloofwaardig. Zag en voelde allemaal ook wel goed onderhouden uit. De verkoper vertelde dat hij hem had overgenomen van een sterfgeval en in de winter als 2de wagen is gaan gebruiken en om z'n kinderen te leren rijden, maar hij gebruikt hem te weinig en verkoopt hem daarom. Dan testrit, startte vrij goed, draaide mooi stationair en klonk niet raar. Gaspedaal had weer speling, schakelen was vrij losjes, maar niet abnormaal. Maar toen merkte ik op dat bij het aan het stuur draaien of bewegen van de auto er weer zo'n krakend/schurend/piepend geluid van aan het linkervoorwiel kwam, dat had m'n vorige ook en was daardoor niet door de keuring, al was het hier nog niet zo erg, maar toch opvallend genoeg, want m'n maat voelde en hoorde het ook. Ook was er tijdens rechtdoor rijden regelmatig een soort gebonk te horen achteraan, ik vermoed diff of pont. Koppeling was goed, bak en motor ook, maar aan de ophanging scheelde toch wel wat. Maar dan kwam het, ik praat met die kerel over de prijs, hij zegt 2000 vast en wil er niets van af doen, ik probeerde nog met 1800 maar er ging geen cent af, en plots zei hij ook dat dat zonder keuring was
                De auto was nog ingeschreven, dus da's nu niet echt zo'n grote moeite hé, daar moet toch iets achterzitten? Enfin, ik en m'n maat vonden 2000 zonder keuring een pak te veel, en zeker met die geluidjes kan dat echt niet omdat ik zo'n vermoeden heb dat hij daarop een rode kaart krijgt.

Comment

• Moh

Comment

• Niet boos zijn hé

Comment

• Maar ik zou hem ook niet genomen hebben in jouw plaats.

Comment

Niet boos zijn hé
                        Ik kan niet boos zijn op jou

Comment

Ik ga om 3u ja, maar het probleem is dat mijn volledig kapitaal maar een 1200 euro is ofzoiets en er dus nog geld van het ouderfonds zal moeten komen om voor te schieten. Ik heb wel werk af en toe en een vakantiejob in juli waardoor ik normaal wel genoeg verdiend ga hebben, m'n moeder was akkoord, maar dacht blijkbaar dat die 190 in plaats van de Volvo zou komen, maar dat wil ik ook niet want als daily is die Volvo echt wel enorm goed en zuinig + ik heb die gekregen van m'n vader dus die kan ik moeilijk achter z'n rug gaan verkopen hé
                          Ze snapt het nut van een "weekendauto" niet, eigenlijk heeft ze gelijk ook, want voor een student is dat moeilijk te betalen, maar ja rationeel is ook niet echt altijd leuk hé
                          Maar ze lijkt nu toch een beetje overtuigd te raken omdat ze weet hoe graag ik een 190 wil
                          Sewwens eens een kijkje gaan nemen, is hij echt goed neem ik hem normaal wel
                          mama's en auto's.... de meest hopeloze combinatie, innige deelneming

Als je natuurlijk moet rekenen op haar financiële steun ligt het lichtjes anders.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Wouterr Bekijk Berichten

Maar ik zou hem ook niet genomen hebben in jouw plaats.
                            Mja 2000 voor een 190E 2.0 is al niet echt weinig, maar hij was op zich vrij goed, maar zonder keuring en met die geluiden kan ik het er echt niet aan geven.
                            Oorspronkelijk geplaatst door RRD Bekijk Berichten
                            Ik kan niet boos zijn op jou
                            moooh ik moet u lief snoetje nog eens dringend int echt zien

Comment

Ben terug. Het was toch niet de ware
                              Ik kwam er aan en merkte al meteen een heel recente nummerplaat op, die er in de advertentie niet op hing (xxx-AZH). De auto zag er vrij goed uit, maar niet heel mint ofzo, hier en daar wat krasjes en een bluts, maar niets om op af te knappen en geen roest of sporen van een ongeval ofzo. Ook vanbinnen zag hij er erg goed uit, buiten een afgebroken hendeltje van de ventilatie. Kmstand van 110k was geloofwaardig. Zag en voelde allemaal ook wel goed onderhouden uit. De verkoper vertelde dat hij hem had overgenomen van een sterfgeval en in de winter als 2de wagen is gaan gebruiken en om z'n kinderen te leren rijden, maar hij gebruikt hem te weinig en verkoopt hem daarom. Dan testrit, startte vrij goed, draaide mooi stationair en klonk niet raar. Gaspedaal had weer speling, schakelen was vrij losjes, maar niet abnormaal. Maar toen merkte ik op dat bij het aan het stuur draaien of bewegen van de auto er weer zo'n krakend/schurend/piepend geluid van aan het linkervoorwiel kwam, dat had m'n vorige ook en was daardoor niet door de keuring, al was het hier nog niet zo erg, maar toch opvallend genoeg, want m'n maat voelde en hoorde het ook. Ook was er tijdens rechtdoor rijden regelmatig een soort gebonk te horen achteraan, ik vermoed diff of pont. Koppeling was goed, bak en motor ook, maar aan de ophanging scheelde toch wel wat. Maar dan kwam het, ik praat met die kerel over de prijs, hij zegt 2000 vast en wil er niets van af doen, ik probeerde nog met 1800 maar er ging geen cent af, en plots zei hij ook dat dat zonder keuring was
                              De auto was nog ingeschreven, dus da's nu niet echt zo'n grote moeite hé, daar moet toch iets achterzitten? Enfin, ik en m'n maat vonden 2000 zonder keuring een pak te veel, en zeker met die geluidjes kan dat echt niet omdat ik zo'n vermoeden heb dat hij daarop een rode kaart krijgt.

Jammer... zal idd wel de reden van verkoop zijn ook, 'daar doen we geen kosten meer aan'. Next!

Oorspronkelijk geplaatst door stradge Bekijk Berichten
                              moooh ik moet u lief snoetje nog eens dringend int echt zien
                              Kom naar de Ardennenrit

als je niet zelf wil rijden kan je passagieren bij mij

Comment

• dat van die keuring, samen met wat je weet, is idd erover. Best dat je hem niet genomen hebt dan.
                                Die gast heeft hem te duur betaald en wil er van af denk ik.

2015 Volvo V60 D2 aut.
                                2003 Volvo S60 2.4 benzine

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Fiddy Bekijk Berichten
                                  mama's en auto's.... de meest hopeloze combinatie, innige deelneming

Als je natuurlijk moet rekenen op haar financiële steun ligt het lichtjes anders.
                                  Haha ik mag niet klagen, ze is al akkoord dat ik me zo'n oude bak voor erbij wil kopen, en kijkt zelfs mee uit (haar vriend is ook autoliefhebber en opzoek naar iets voor erbij dus dat helpt zeker ook). Ze had het blijkbaar verkeerd begrepen, maar voorschieten en een beetje sponsoren zou ze nog wel doen als ze ziet dat ik hem echt wil denk ik, ze schrok gewoon ff dat het plots zo concreet werd en dat hij als 2de auto moest dienen, daar heeft ze natuurlijk wel gelijk in, als student is dat heel moeilijk. Misschien dat ik best toch nog enkele maanden wacht tot ik echt ruim genoeg geld in m'n handen heb want nu heb ik maar de helft van wat nodig is all inclusive
                                  Maar eer ik m'n zin vind duurt dat zowiezo nog maanden he
                                  Maar ik heb weer genoten van het testritje, dakje open en cruisen, naft , rwd , wendbaar , ster voor de neus
                                  *zucht*

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Fiddy Bekijk Berichten
                                    Jammer... zal idd wel de reden van verkoop zijn ook, 'daar doen we geen kosten meer aan'. Next!
                                    Kom naar de Ardennenrit
                                    als je niet zelf wil rijden kan je passagieren bij mij
                                    Ik vermoed het ook voor een deel, da's nu toch een kleine moeite om een ingeschreven auto te laten keuren hé. Ardennenrit, just! Effe uit het oog verloren, eens kijken of ik dan kan
                                    Thanks voor het aanbod, maar dan kom ik wel met m'n Zweedse boot, best wel zin

Oorspronkelijk geplaatst door Nikske Bekijk Berichten
                                    dat van die keuring, samen met wat je weet, is idd erover. Best dat je hem niet genomen hebt dan.
                                    Die gast heeft hem te duur betaald en wil er van af denk ik.
                                    Ik weet het niet, hij zei zelf dat hij hem goedkoop had kunnen kopen (had hij liever niet gezegd denk ik ), en ik geloof de reden van verkoop nog wel, maar geen cent van de vraagprijs willen doen en niet willen laten keuren is een dikke no go!

Comment

• Idd, zonder keuring had ik hem ook niet gepakt.

Die zal nog wel even te koop staan dan.
                                      Die letzten Worte ...
                                      ... eines Diesel-Fahrers:
                                      "Lieber tot, als Schwung verlieren"
                                      ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
                                      W201/S123/S202 DIESEL(power)ED
                                      W201 BENZIN

Comment

• auto moet gekeurd zijn
                                        simpel als goeiendag

geluidjes niet te veel van aantrekken je spreekt over een auto ven 20 jaar oud

hop naar de volgende

Comment

• Jammer stradge, maar zoals hier al meermaals vermeld - 2000€ en nog niet eens de keuring inbegrepen is er over, zeker als je dan ook nog wat onnatuurlijke geluiden hoort.

Comment

Working...
                                          X