Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Ik had hem daarstraks al opgemerkt en er was direkt een klik met deze, helemaal m'n zin als ik het zo zie
Al contact gehad met de verkoper en ik ga normaal gezien morgen kijken/testrijden, hopelijk eindelijk de ware gevonden
Ik had hem daarstraks al opgemerkt en er was direkt een klik met deze, helemaal m'n zin als ik het zo zie
Al contact gehad met de verkoper en ik ga normaal gezien morgen kijken/testrijden, hopelijk eindelijk de ware gevonden
Ik ga om 3u ja, maar het probleem is dat mijn volledig kapitaal maar een 1200 euro is ofzoiets en er dus nog geld van het ouderfonds zal moeten komen om voor te schieten. Ik heb wel werk af en toe en een vakantiejob in juli waardoor ik normaal wel genoeg verdiend ga hebben, m'n moeder was akkoord, maar dacht blijkbaar dat die 190 in plaats van de Volvo zou komen, maar dat wil ik ook niet want als daily is die Volvo echt wel enorm goed en zuinig + ik heb die gekregen van m'n vader dus die kan ik moeilijk achter z'n rug gaan verkopen hé
Ze snapt het nut van een "weekendauto" niet, eigenlijk heeft ze gelijk ook, want voor een student is dat moeilijk te betalen, maar ja rationeel is ook niet echt altijd leuk hé
Maar ze lijkt nu toch een beetje overtuigd te raken omdat ze weet hoe graag ik een 190 wil
Sewwens eens een kijkje gaan nemen, is hij echt goed neem ik hem normaal wel
Comment