Mededeling

Collapse
No announcement yet.

[GZ] Mercedes 190E

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichten
    auto moet gekeurd zijn
    simpel als goeiendag

geluidjes niet te veel van aantrekken je spreekt over een auto ven 20 jaar oud

hop naar de volgende
    Natuurlijk verwacht ik van zo'n oude auto geen perfecte staat en af en toe een geluidje heeft wel karakter, maar dit leek echt wel hard op dat voze geluid waardoor m'n vorige niet door de keuring raakte.
    Dit, maar dan minder luid en minder voorkomend, maar ik ben vrij zeker dat het hetzelfde was, maar dan beginnend ofzo
    + YouTube Video
    ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Oorspronkelijk geplaatst door Ugeken Bekijk Berichten
    Jammer stradge, maar zoals hier al meermaals vermeld - 2000€ en nog niet eens de keuring inbegrepen is er over, zeker als je dan ook nog wat onnatuurlijke geluiden hoort.
    Thanks voor het begrip

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door stradge Bekijk Berichten
      Thanks voor het begrip
      Allé, 't is goed. Voor efkes nog...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door stradge Bekijk Berichten
        Gaspedaal had weer speling,

Als een 190E dat niet heeft, is er iets stevig mis. (of dan heeft 'ie einzeldrossel ingebouwd)

Comment

• het stuur van een mb 100 heeft speling, gas ook

en toch prachtig bedienbaar

Comment

• Pas als je stuur- en gasspeling hebt weet je dat het een echte Benz is

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door matteus Bekijk Berichten
              Als een 190E dat niet heeft, is er iets stevig mis. (of dan heeft 'ie einzeldrossel ingebouwd)
              Dat weet ik, maar het valt me elke keer weer op als ik met een 190 rij
              Nog iets dat me opviel: motorkap open, in neutraal wat revven en als hij naar stationair toerental ging klonk er een opvallende *biep* van uit de motorruimte, stationair toerentalregelaar ofzo? Zoiets had ik nog nooit gehoord

Comment

• Vet exemplaar .

Comment

• zonder keuring 'omdat hij geen tijd heeft' =

2015 Volvo V60 D2 aut.
                  2003 Volvo S60 2.4 benzine

Comment

• Ziet er inderdaad goed uit, maar opnieuw zonder keuring en voor dat geld is belachelijk. de zoektocht is ook gestopt/uitgesteld

Comment

• ik snap niet dat je niet even tijd kan maken om met je kar naar de keuring te gaan.
                      1995 Honda Civic EG4 1.5 dxi -

Comment

• Dat was bij de vorige ook het geval, ik krijg er argwaan van
                        Maar goed wegens financiele problemen voorlopig geen 190 dus

Comment

• als ge nen euro had gekregen voor elke post in dit topic hé ...

Comment

• ik ben nog steeds op zoek naar hetzelfde als stradge zocht dus als er iemand op een mooi exemplaar moest stoten

dat piepen kan toch gewoon een versleten rubber ofzo zijn? veel kan het niet zijn imo, mss wilt die kerel een maand later nu wel iets van z'n prijs afdoen?

maar idd, waarom hij dan zelf niet naar de keuring gaat..

Comment

• Zonder keuring niet meer dan €1000 geven.
                              2012 Mercedes-Benz C207 E220 CDI Coupé

Comment

• nu ik begrijp'em ergens wel
                                belde gisteren voor een afspraak bij de keuring (voor verkoop) en het zit al vol voor 2 weken

aan de andere kant zei madamme dat je ook gewoon kan aanschuiven...naar daar gereden - spijtig dat ik ff voor de middag aankwam en een uur kon wachten (etenstijd, alleen bij verkoop-lijn) maar anders was ik op een half uur klaargeweest

Comment

• ik zal er deze week eens achter gaan, mss beseft hij het geleidelijkaan

Comment

nu ik begrijp'em ergens wel
                                    belde gisteren voor een afspraak bij de keuring (voor verkoop) en het zit al vol voor 2 weken

aan de andere kant zei madamme dat je ook gewoon kan aanschuiven...naar daar gereden - spijtig dat ik ff voor de middag aankwam en een uur kon wachten (etenstijd, alleen bij verkoop-lijn) maar anders was ik op een half uur klaargeweest
                                    Gewoon voorstellen of jij met zijn platen mag rijden. Jij betaalt als potentiële koper de kosten. Als hij afgekeurd wordt dan neem je hem niet.

Comment

• ook een idee natuurlijk

ik haat autokeuring

Comment

ook een idee natuurlijk

ik haat autokeuring
                                        Ik heb dat gedaan op aanraden van W201 ofzo hier op het forum toen ik mijn 190E kocht. Ben dan op de plaat en met de verzekering van de overleden eigenares geweest.
                                        Verkoper (dochter) wist ook helemaal niet of die er door ging zijn, auto moest gewoon uit de weg.
                                        Meestal als ze niet willen keuren dan heeft dat weinig met tijd maar dan zijn er andere motieven te maken want een gekeurde auto verkoopt 3 keer beter.

Leuk is het natuurlijk allerminst. Tweedehandskeuring kost al gauw een dag verlof

Comment

Working...
                                        X