Mededeling
Collapse
No announcement yet.
[GZ] Mercedes 190E
Collapse
X
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door Ugeken Bekijk BerichtenHollandse 2.3 sportline, lichten terug origineel zetten en bollen maar...
http://auto.marktplaats.nl/mercedes-...1#photoGallery
Oorspronkelijk geplaatst door Ugeken Bekijk BerichtenNog een knappe
http://auto.marktplaats.nl/mercedes-...1#photoGallery
Oorspronkelijk geplaatst door Eberhard Bekijk BerichtenAl 20 pagina's
Op welke pagina gaat dé 190 staan?
maar ik heb tijd
Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichten190 awa
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door stradge Bekijk BerichtenNiet zuiver genoeg, tuning is no-go want staat op deze auto's voor mij gelijk met ragkrel
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichtenbelgische benzers met tuning =/ hollandse, cultuurverschil
Bekijk eens wat foto's van Hollandse Benzmeetings stradge
Comment
-
In NL is het standaard om na aankoop te beginnen met de lichten er uit te smijten en te vervangen door andere koplampen. Idem einddemper/sierstuk.
Kijk idd maar eens naar die Benz-meeting in NL.... veelal ouder volk dat met die wagens rijdt, ze geven ze allemaal dezelfde tjoening-behandeling en raggers zou ik het niet bepaald noemen, integendeel....
Gewoon aan die verkoper vragen of hij de ori lichten etc. nog heeft, dikwijls is dat wel het geval. Al zal ie je vraag wel niet echt begrijpen
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Ugeken Bekijk BerichtenAls je de zoekertjes op marktplaats bekijkt, lijken witte pinkers alvast een must te zijn.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door stradge Bekijk BerichtenNiet zuiver genoeg, tuning is no-go want staat op deze auto's voor mij gelijk met ragkrelDas niet moeilijk om te vervangen hoor. Voor de rest hangt hij nog hoog, gulli's eronder, geen spoiler, heeft hij een trekhaak en casettehouder vrij undercover ragkrel dan.
Ik hoop dat jij nooit foto's gezien hebt van de mijne toen ik hem kocht
Oorspronkelijk geplaatst door Fiddy Bekijk BerichtenAls ik ooit m'n auto aan een noorderbuur verkoop, plak ik m'n pinkers vast met industriële secondelijm
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jerred Bekijk BerichtenIk hoop dat jij nooit foto's gezien hebt van de mijne toen ik hem kocht(Vooral omdat ik de foto's ook nog niet gezien heb, alleen wat dingen over een 4dubbele uitlaat gehoord
)
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door quadrifoglio Bekijk BerichtenIk zeg posten!(Vooral omdat ik de foto's ook nog niet gezien heb, alleen wat dingen over een 4dubbele uitlaat gehoord
)
Comment
-
Deze lijkt goed te voldoen aan de eisen en staat niet ver...
Wow
DE
Ook vet, en aan de foto's te zien komt hij uit een Mercedes-nest
Last edited by Ugeken; 15/05/2010, 09:36.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Ugeken Bekijk BerichtenDeze lijkt goed te voldoen aan de eisen en staat niet ver...
Wel kut dat hij nu komt (blokperiode) en dat hij daar staat, maar ik ga er eens achter horen, het is m'n goesting
Oorspronkelijk geplaatst door Nikske Bekijk Berichtendie eerste
ga die gewoon halen, stradge!
Als ge die niet gaat halen, neuk ik uw goede vriendin
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door stradge Bekijk BerichtenDamn, deze is wat ik zoek precies
Wel kut dat hij nu komt (blokperiode) en dat hij daar staat, maar ik ga er eens achter horen, het is m'n goesting
Ik voel geen druk, ze valt niet op bejaarden
Comment