Openingspost is bijzaak.
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
[GZ] Diesel +- 10k of +- 5k
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door matteus Bekijk BerichtenWaar staat de auto, en om hoelaat ga je kijken?
Ik heb wel zin eigenlijk.
'k weet nog geen concreet uur, pm eens je gsm nummer 'k zal je dan iets laten weten
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Ugeken Bekijk BerichtenSucces, hopelijk is de E ok!
Je bent precies al op voorhand verkocht...
Morgen een date met Matteo
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichtenen hoe zit dat hier ?
...
Topic mag dicht
(thx to matteo voor de keuring!!!)
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Malaise Bekijk BerichtenHier?
...
Topic mag dicht
(thx to matteo voor de keuring!!!)Een kort verslagje? Foto's?
Comment
-
Deze morgen om 10u afgesproken aan de afrit Waregem van de E17 met Matteo om de kar te gaan keuren...
Ik kon de wagen gaan bekijken volgens de verkoper vanaf 10u deze morgen, en 'k ging de eerste zijn, joepie! 'k was wel de eerste, maar de verkoper was er pas anderhalf uur later?! Bon we hebben dan maar gewacht in café de olifant.
't werkte alledrie op ons systeem dat die kerel maar niet kwam, en we vertrouwden het zaakje niet echt... Uiteindelijk kwam hij er toch door!
Matteus, de kennerheeft 'm helemaal gekeurd voor mij, ik dacht al enkele 'verkeerde' dingen opgemerkt te hebben maar die waren allemaal normaal...
De kar rijdt lekker maar is echt supertraag, een raket was wel geen vereiste natuurlijk
En 'k ben zot van die ster die'k heel de tijd op mijn capeau zie staan
Qua opties zit er niet zo heel veel op, elektrisch schuifdak, elektrische spiegel en 't zal zowat alles zijn
Hier al wat foto's voor de curieuzeneuzen:
('k wil wel nog originele velgen ipv die c-klasse velgen)
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichtenamaldine
en, en, en ?
geklocht ????
Gekocht dus, vrijdag heb'k 'm
ps: Amaldine?! (kleur?)
Comment
-
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichtenneuneu
maar toch, das echt een salon die bak ('t zal wel gedaan zijn met driften)
geen zweepslagen van de koppeling gehad ?
Nope
Maar die e30 blijft! Tenzij er iemand grof geld voor geeft zodat'k mij een ander machine kan kopen
Comment
Comment