Mededeling

Collapse
No announcement yet.

[GZ] Diesel +- 10k of +- 5k

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Alexanderr Bekijk Berichten
    ik vind het echt vet !!! hoeveel kost zoiets in taksen ? en wat verbruikt het ? en vooral: is zoiets nog betrouwbaar (ik ken het imago van die dingen, maar ik wil maar zeggen ... is zoiets echt "cheap to run" of ben je nog altijd beter af met pakweg een hyundai pony 1.3 diesel)

Merci

Mijn tankwijzer(70liter) stond halfweg en 'k had 500km gedaan... In hoeverre dit juist is weet'k nog niet en zal ik merken wanneer 'k ze nog eens volsmijt, 'k ben al een spritmonitor-ding begonnen..

Jaarlijkse tax is sinds 1 januari gedaald en bedraagt nu +- 470 euro dacht 'k, indien ik hem had ingeschreven in 2007 zou mij dat €185 meer gekost hebben...

Ik ken verscheidene mensen die zoiets hebben/gehad hebben en die waren er allemaal zeer tevreden over, zelfs na 400-500-600k km..
    Ik hoop alleszins dat 'k er geen problemen mee ga hebben

Misschien is zo een Kia goedkoper in gebruik, maar 'k zie liever iets oud-degelijk dat nog waardevast is erbij dan zo een mislukte rijst-auto.
    ('k heb niets tegen rijstvreters, (integendeel zelfs!) maar hun karren mogen ze wel houden )

Comment

• bedankt voor je info, daar heb ik echt iets aan !
      1963 Land Rover Series IIa
      1994 Mercedes SL320
      2015 Land Rover Discovery SDV6
      2016 Porsche Cayenne GTS

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Alexanderr Bekijk Berichten
        bedankt voor je info, daar heb ik echt iets aan !
        Heb je knappe aziatische vriendinnen misschien?

Comment

• Hier is er een topic aangemaakt bij 'mijn wagen':

Dit topic mag dus dicht

Comment

• Comment

Working...
            X