Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Geen idee joh... Misschien juist dat beetje meer gewicht op die achteras ofzo.... Of misschien heeft het iets te maken met die luchtvering van een W124 T dat driften veel gemakkelijker gaat met een Sedan?
Geen idee joh... Misschien juist dat beetje meer gewicht op die achteras ofzo.... Of misschien heeft het iets te maken met die luchtvering van een W124 T dat driften veel gemakkelijker gaat met een Sedan?
T-modell heeft geen luchtvering. Is zelfs niet verkrijgbaar geweest als optie.
Mss heeft het inderdaad iets met gewichtverdeling te maken, hoewel er mij iets bijstaat dat er amper verschil is tussen de sedan en het T-modell, op dat vlak.
T-modell heeft geen luchtvering. Is zelfs niet verkrijgbaar geweest als optie.
Mss heeft het inderdaad iets met gewichtverdeling te maken, hoewel er mij iets bijstaat dat er amper verschil is tussen de sedan en het T-modell, op dat vlak.
Dan bedoel ik dat andere, niveau-regelende ophanging ofzoiets?
sorry voor het off-topic, maar heeft iemand interesse in zo'n aanpassysteem voor die luchtveringen?
mijn opa heeft da nog liggen van uit zijn w124 tijdperk,
compleet met compressor en leidingen enzo, om de vering harder of hoger te zetten, weet niet precies hoe dat werkt.
hij is in ieder geval van plan om dat binnenkort es mee te geven met het oud ijzer
iemand?
srry voor het offtopic, maar het gaat over w124
BMW E10 1600ti 1967
BMW E10 2002tii 1973
BMW E30 325i sedan 1986
BMW E36 318is cabrio 1995
BMW E36 320i cabrio 1994
BMW E91 318d touring 2006
MB Sprinter 316cdi 2,7l 2003
sorry voor het off-topic, maar heeft iemand interesse in zo'n aanpassysteem voor die luchtveringen?
mijn opa heeft da nog liggen van uit zijn w124 tijdperk,
compleet met compressor en leidingen enzo, om de vering harder of hoger te zetten, weet niet precies hoe dat werkt.
hij is in ieder geval van plan om dat binnenkort es mee te geven met het oud ijzer
iemand?
srry voor het offtopic, maar het gaat over w124
Heb je daar toevallig foto's van?
Ben je zeker dat dat pneumatisch is, en geen hydrauliek?
ik vind het echt een enorm vette ketel, ik ben stiekem jaloers op hoe goedkoop je rijdt
hoe vind je in godsnaam zoeentje die zuiver is zonder dat je teveel betaalt ???
1963 Land Rover Series IIa
1994 Mercedes SL320
2015 Land Rover Discovery SDV6
2016 Porsche Cayenne GTS
ik vind het echt een enorm vette ketel, ik ben stiekem jaloers op hoe goedkoop je rijdt
hoe vind je in godsnaam zoeentje die zuiver is zonder dat je teveel betaalt ???
Thanks
Internet afschuimen en als je eentje op het oog hebt Matteo contacteren om hem mee te gaan keuren
ik vind het echt vet !!! hoeveel kost zoiets in taksen ? en wat verbruikt het ? en vooral: is zoiets nog betrouwbaar (ik ken het imago van die dingen, maar ik wil maar zeggen ... is zoiets echt "cheap to run" of ben je nog altijd beter af met pakweg een hyundai pony 1.3 diesel)
1963 Land Rover Series IIa
1994 Mercedes SL320
2015 Land Rover Discovery SDV6
2016 Porsche Cayenne GTS
Comment