Mededeling

Collapse
No announcement yet.

[GZ] Diesel +- 10k of +- 5k

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• bah

Comment

• Heel knap man, meer van dat....

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Ugeken Bekijk Berichten
        Oorspronkelijk geplaatst door quadrifoglio Bekijk Berichten
        geweldig

En met die velgen...
        Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichten
        bah
        Oorspronkelijk geplaatst door Mafia Coureuro Bekijk Berichten
        Heel knap man, meer van dat....

Comment

• Dat gij die scheef krijgt met nieuwe banden.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door matteus Bekijk Berichten

Dat gij die scheef krijgt met nieuwe banden.
            gaat perfect met een W124 sedan.

Filmpje was de max geweest als die Jaguar ook gedrift had op het einde

De max Malaise

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Roughneck Bekijk Berichten

Waarom met een sedan beter dan met een T?

Denk dat het vooral aan het soort banden ligt.

Comment

Dat gij die scheef krijgt met nieuwe banden.
                Oorspronkelijk geplaatst door Roughneck Bekijk Berichten

Filmpje was de max geweest als die Jaguar ook gedrift had op het einde

De max Malaise
                Oorspronkelijk geplaatst door matteus Bekijk Berichten

Thanks

't zyn Goodyear winterbanden, exacte type weet 'k niet..

@ Matteo: jij krijgt die zeker ook scheef, 't is veel te vet met een w124

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Malaise Bekijk Berichten
                  Thanks

Ja...

Dezelfde als die die ik heb, blijkbaar...

Ik moet écht moeite doen om de mijne nu scheef te krijgen.
                  Heb natuurlijk nog niet echt uitvoerig geprobeerd...

Comment

Ja...

Dezelfde als die die ik heb, blijkbaar...

Ik moet écht moeite doen om de mijne nu scheef te krijgen.
                    Heb natuurlijk nog niet echt uitvoerig geprobeerd...

Ik ook niet

-edit- op een rond punt toch niet, 'k heb nog een gewone 90° bocht geprobeerd en die ging niet

Comment

Geen idee joh... Misschien juist dat beetje meer gewicht op die achteras ofzo.... Of misschien heeft het iets te maken met die luchtvering van een W124 T dat driften veel gemakkelijker gaat met een Sedan?

Comment

Geen idee joh... Misschien juist dat beetje meer gewicht op die achteras ofzo.... Of misschien heeft het iets te maken met die luchtvering van een W124 T dat driften veel gemakkelijker gaat met een Sedan?

T-modell heeft geen luchtvering. Is zelfs niet verkrijgbaar geweest als optie.

Mss heeft het inderdaad iets met gewichtverdeling te maken, hoewel er mij iets bijstaat dat er amper verschil is tussen de sedan en het T-modell, op dat vlak.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Malaise Bekijk Berichten

Kunt ge eens zien voor dat type?

Moet zeggen, met mijn winterbanden breekt de 325i met moeite uit

Vanvoor zijn ze nu wel samen gesmolten door mijn remgedrag

Leuk filmpje trouwens, gaat nog duur uit komen, sper voor de E30 en W124...

Comment

T-modell heeft geen luchtvering. Is zelfs niet verkrijgbaar geweest als optie.

Mss heeft het inderdaad iets met gewichtverdeling te maken, hoewel er mij iets bijstaat dat er amper verschil is tussen de sedan en het T-modell, op dat vlak.
                            Dan bedoel ik dat andere, niveau-regelende ophanging ofzoiets?

Comment

Dan bedoel ik dat andere, niveau-regelende ophanging ofzoiets?
                              ohja, niveauregeling achteraan hebben ze inderdaad allemaal, de T-modellen.
                              Optioneel verkrijgbaar op de sedan.

Comment

• Aangezien je geen topic wil openen over Rosa zal ik het hier maar posten. Deze morgen zag ik in Eeklo een nieuwe bmw 6 met nummerplaat XXL-382.

Comment

sorry voor het off-topic, maar heeft iemand interesse in zo'n aanpassysteem voor die luchtveringen?
                                  mijn opa heeft da nog liggen van uit zijn w124 tijdperk,
                                  compleet met compressor en leidingen enzo, om de vering harder of hoger te zetten, weet niet precies hoe dat werkt.
                                  hij is in ieder geval van plan om dat binnenkort es mee te geven met het oud ijzer
                                  iemand?

srry voor het offtopic, maar het gaat over w124
                                  BMW E10 1600ti 1967
                                  BMW E10 2002tii 1973
                                  BMW E30 325i sedan 1986
                                  BMW E36 318is cabrio 1995
                                  BMW E36 320i cabrio 1994
                                  BMW E91 318d touring 2006
                                  MB Sprinter 316cdi 2,7l 2003

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door BMWFREAK Bekijk Berichten
                                    sorry voor het off-topic, maar heeft iemand interesse in zo'n aanpassysteem voor die luchtveringen?
                                    mijn opa heeft da nog liggen van uit zijn w124 tijdperk,
                                    compleet met compressor en leidingen enzo, om de vering harder of hoger te zetten, weet niet precies hoe dat werkt.
                                    hij is in ieder geval van plan om dat binnenkort es mee te geven met het oud ijzer
                                    iemand?

srry voor het offtopic, maar het gaat over w124

Heb je daar toevallig foto's van?

Ben je zeker dat dat pneumatisch is, en geen hydrauliek?

Comment

• ik vind het echt een enorm vette ketel, ik ben stiekem jaloers op hoe goedkoop je rijdt
                                      hoe vind je in godsnaam zoeentje die zuiver is zonder dat je teveel betaalt ???
                                      1963 Land Rover Series IIa
                                      1994 Mercedes SL320
                                      2015 Land Rover Discovery SDV6
                                      2016 Porsche Cayenne GTS

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Alexanderr Bekijk Berichten
                                        ik vind het echt een enorm vette ketel, ik ben stiekem jaloers op hoe goedkoop je rijdt
                                        hoe vind je in godsnaam zoeentje die zuiver is zonder dat je teveel betaalt ???
                                        Thanks

Internet afschuimen en als je eentje op het oog hebt Matteo contacteren om hem mee te gaan keuren

Comment

• ik vind het echt vet !!! hoeveel kost zoiets in taksen ? en wat verbruikt het ? en vooral: is zoiets nog betrouwbaar (ik ken het imago van die dingen, maar ik wil maar zeggen ... is zoiets echt "cheap to run" of ben je nog altijd beter af met pakweg een hyundai pony 1.3 diesel)
                                          1963 Land Rover Series IIa
                                          1994 Mercedes SL320
                                          2015 Land Rover Discovery SDV6
                                          2016 Porsche Cayenne GTS

Comment

Working...
                                          X