Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
knappe "des", waar blijft dat topic in mijn classic of mijn auto
BMW E10 1600ti 1967
BMW E10 2002tii 1973
BMW E30 325i sedan 1986
BMW E36 318is cabrio 1995
BMW E36 320i cabrio 1994
BMW E91 318d touring 2006
MB Sprinter 316cdi 2,7l 2003
(of E39 M5, maar ik zou beginnen met bovenstaande )
Shutup... Als ik 'm nog gehad zou hebben zou die van mij in AW gestaan hebben
Zeer mooie kar malaise ! Zeer mooooiii....
Dat vraagt om een fotoshoot van een E 250 T Diesel, de 300TD en deze 250D !!!
Hoe voelt het stuur aan? Is het stuur glad, staan de "ribbels" er nog op?
In ieder geval, zo'n kar is onverslijtbaar. Let na verloop van tijd (en zeker met zo'n km-stand) wel op je koeling en op je koppakking. Schokdempers verslijten ook vrij snel, maar dan zien ze op de keuring niet bij een W124. Voor de rest is zoiets onverslijtbaar.
Ik heb nog nooit een naam gegeven aan een auto, maar als iemand een goeie weet, ik wil voor deze wel een uitzondering maken
de naam 'lelijke velg' is niet van toepassing aangezien deze eronder komen
Let verdommese goed op de ET waarde als je deze velgen koopt. Je hebt deze velgen voor de 190 en voor de 124. Je hebt ze in ET49 en ET51. Ik kan me ook vergissen in de ETwaardes, maar er zijn 2 maten in. De ET51's komen verder naar binnen en zijn voor de 190, deze passen NIET vooraan op de 124. Dan gaan ze schuren tegen je klauwen. Ze passen wel ACHTERAAN. De ET49's zijn voor de 124 en passen natuurlijk rondom.
Je kan deze velgen herkennen aan de spaken, bij de 124 zijn de spaken iets afgeronder en de openingen in de spaken wat boller, bij de 124 is het allemaal wat strakker.
Niets op aan te merken, alles werkt hoe het moet werken, versnellingsbak subliem, motor draaide zeer goed....
De ophanging was ook nog een aangename verassing. Ik dacht dat deze wagen een wankelende boot zou zijn, maar ik heb er eigenlijk totaal niets op aan te merken.
De wagen rijd echt zeer rustig, alsof ie nieuw is .
Shutup... Als ik 'm nog gehad zou hebben zou die van mij in AW gestaan hebben
Zeer mooie kar malaise ! Zeer mooooiii....
Dat vraagt om een fotoshoot van een E 250 T Diesel, de 300TD en deze 250D !!!
Hoe voelt het stuur aan? Is het stuur glad, staan de "ribbels" er nog op?
In ieder geval, zo'n kar is onverslijtbaar. Let na verloop van tijd (en zeker met zo'n km-stand) wel op je koeling en op je koppakking. Schokdempers verslijten ook vrij snel, maar dan zien ze op de keuring niet bij een W124. Voor de rest is zoiets onverslijtbaar.
Merci allemaal voor de positieve reacties op een toch oude bak
...
Youngtimers...
@ bmwfreak: Ik ga wachten met een topic tot ik de juiste velgen en foto's heb
@ roughneck: zo een fotoshoot zie'k zeker zitten, eventueel een vierkante benzen - meet ook...
Let verdommese goed op de ET waarde als je deze velgen koopt. Je hebt deze velgen voor de 190 en voor de 124. Je hebt ze in ET49 en ET51. Ik kan me ook vergissen in de ETwaardes, maar er zijn 2 maten in. De ET51's komen verder naar binnen en zijn voor de 190, deze passen NIET vooraan op de 124. Dan gaan ze schuren tegen je klauwen. Ze passen wel ACHTERAAN. De ET49's zijn voor de 124 en passen natuurlijk rondom.
Je kan deze velgen herkennen aan de spaken, bij de 124 zijn de spaken iets afgeronder en de openingen in de spaken wat boller, bij de 124 is het allemaal wat strakker.
Comment