Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
ze staan er echt slecht onder, en ik ben normaal zot van die riooldeksels
deze zien er ook herlakt (of vernist) uit, ze glanzen imo iets feller dan normaal... en ik vermoed dat dit 14" is maar daar ben ik niet 100% zeker van...
'k zou graag eens een foto zien van die 16" gullideck's onder een normale w124, ik vind er maar geen
zoek eens op mobile.de naar 124 300E-24v's. Die moeten volgens mij 16" hebben omwillen van de grotere remmen. Sportline's hebben meestal de 8-loch (of 10-loch?)velgen als ik het goed heb...
zoek eens op mobile.de naar 124 300E-24v's. Die moeten volgens mij 16" hebben omwillen van de grotere remmen. Sportline's hebben meestal de 8-loch (of 10-loch?)velgen als ik het goed heb...
en zijn die normaal qua verlaging enzo, en zijn die panelen even breed enzo? Dus niet zoals ruftnek de zijne?
(of E39 M5, maar ik zou beginnen met bovenstaande )
Diep vanbinnen wil ik gewoon een auto waarmee ik heel de week kan crossen. Nu heb ik een vette Audi, maar ik durf hem niet mee te pakken vanwege de brandstofkosten .
Ik wil liever heel de week in een auto rijden die me 100% aanstaat.
Er spookt al iets door mijn hoofd, kga op het forum nog een tijdje zwijgen
Dit zijn toch niet dezelfde he?! Maar wel allebei 15" denk 'k
Andere ET-waarde, waardoor de velgrand iets meer naar buiten komt?
Als je dit graag ziet -> ik weet nog een setje lorinssers staan. Quasi hetzelfde velghart, maar een paar cm dieper naar binnen liggend.... best knap, maar uiteraard weer niet volledig OEM.
Diep vanbinnen wil ik gewoon een auto waarmee ik heel de week kan crossen. Nu heb ik een vette Audi, maar ik durf hem niet mee te pakken vanwege de brandstofkosten .
Ik wil liever heel de week in een auto rijden die me 100% aanstaat.
Er spookt al iets door mijn hoofd, kga op het forum nog een tijdje zwijgen
Comment