Oorspronkelijk geplaatst door Malaise
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
[GZ] Diesel +- 10k of +- 5k
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door CAS Bekijk BerichtenDas eigenlijk wel nog ferm. Waren electrische ruiten standaard op dat model? Want electrisch schuifdak zou ik nog snel linken aan electrische ruiten.
Comment
-
Wel nog een vet kleur als 'm proper staat, hier op een ce:
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Malaise Bekijk BerichtenKopen?
(weet iemand nog zo propere exemplaren staan ?)
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Max Dish Bekijk Berichtenierse, de CAS
Oorspronkelijk geplaatst door Malaise Bekijk Berichtentzyn draaiersEn die motoren zitten relatief hoog, dus eigenlijk ligt uw zwaartepunt nu wat lager. Hoewel uw electrisch zonnedakske de boel wat omzeep helpt in die redenering.
Comment
-
De Mercedes is een 1000x betere keuze dan de Polo die je voor ogen had. Ze gaan beide niet vooruit, maar het rijgevoel zal een immens verschil geven... Die velgen van die hollander zien er wel goed uit.
Geen met winterbanden voor als je de hotond op moet?Mijn schoonvader heeft ook nog dit model gehad en was niet echt gelukkig met de achterwielaandrijving om de berg op te geraken...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Ugeken Bekijk BerichtenGeen met winterbanden voor als je de hotond op moet?Mijn schoonvader heeft ook nog dit model gehad en was niet echt gelukkig met de achterwielaandrijving om de berg op te geraken...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Ugeken Bekijk BerichtenMijn schoonvader heeft ook nog dit model gehad en was niet echt gelukkig met de achterwielaandrijving om de berg op te geraken...
Alles hangt af van de banden die je hebt liggen.
Een RWD geraakt zelfs gemakkelijker een berg op dan een FWD, omdat die 'duwt', en niet 'trekt' (en zoals iedereen wel weet, is duwen veel effectiever dan trekken).
Ik heb nog nooit of te nimmer gevoeld dat de achterwielaandrijving de auto verhinderd van een helling te kunnen oprijden. Wat ik bij beide Alfa's wél al ervaren heb...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door matteus Bekijk BerichtenAlles hangt af van de banden die je hebt liggen.
Een RWD geraakt zelfs gemakkelijker een berg op dan een FWD, omdat die 'duwt', en niet 'trekt' (en zoals iedereen wel weet, is duwen veel effectiever dan trekken).
Ik heb nog nooit of te nimmer gevoeld dat de achterwielaandrijving de auto verhinderd van een helling te kunnen oprijden. Wat ik bij beide Alfa's wél al ervaren heb....
Comment
-
proficiat , de auto ziet er wel goed uit, en dat rijd erg leuk, klasgenoot rijd ook met zon 5cil
zalige sound als ze mooi warm heeft
en houd je nu aub die 318is?BMW E10 1600ti 1967
BMW E10 2002tii 1973
BMW E30 325i sedan 1986
BMW E36 318is cabrio 1995
BMW E36 320i cabrio 1994
BMW E91 318d touring 2006
MB Sprinter 316cdi 2,7l 2003
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichtenschuift de antenne nog ?
Naar't schijnt niet omdat de batterij kapot was.
Maar ik heb er moeite mee.
Tzou me niet verbazen moest het motortje kapot zijn.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door matteus Bekijk BerichtenAlles hangt af van de banden die je hebt liggen.
Ik heb nog nooit of te nimmer gevoeld dat de achterwielaandrijving de auto verhinderd van een helling te kunnen oprijden. Wat ik bij beide Alfa's wél al ervaren heb...
Comment
Comment