Mededeling

Collapse
No announcement yet.

N-VA betrapt Flor Koninckx op verkeersovertreding

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• N-VA betrapt Flor Koninckx op verkeersovertreding

N-VA betrapt Flor Koninckx op verkeersovertreding

N-VA heeft ex-rijkswachter Flor Koninckx (sp.a) naar eigen zeggen betrapt op een verkeersovertreding. Koninckx zou de verkeerswet overtreden hebben door reclame te maken op de snelweg en vanop een parkeerterrein langs de snelweg.
    Voor N-VA kan dat niet door de beugel.

Koninckx zelf zegt dat hij niets gedaan heeft wat strijdig is met de wet.

Voglens Jan Peumans, Vlaams parlementslid voor N-VA, reed Koninckx maandagochtend met een "reclamemobiel" over de E19 en zwaaide hij even later vanop een parking langs de snelweg in Peutie de aanschuivende automobilisten toe.

Reclame maken op de autosnelweg is verboden

"Als ex-rijkswachter zou Flor Koninckx toch moeten weten dat dit een flagrante inbreuk is op de verkeerswet. Reclame maken op de autosnelweg is verboden, evenals het plaatsen van reclamepanelen op parkeerplaatsen langs de autosnelwegen", aldus Peumans.

Volgens Peumans was de actie van Koninckx niet alleen een overtreding, maar ook gevaarlijk voor de andere weggebruikers: "Men kan zich de vraag stellen of Koninckx heeft stilgestaan bij de gevoelens van iedereen die iemand verloor in het verkeer door een fout of onvoorzichtigheid van andere weggebruikers".

In een reactie aan het persagentschap Belga zegt Koninckx dat hij geen verkeersovertredingen heeft begaan.

De sp.a'er geeft toe dat hij "enkele kilometers" met zijn aanhangwagen met campagnemateriaal over de E19 heeft gereden.

"Maar dat was om 6.15 uur 's ochtends", aldus Koninckx.

"Bovendien stond ik op het parkeerterrein reglementair geparkeerd. Ik zie niet in welke overtreding ik daarbij begaan heb", verdedigt Koninckx zich nog. (belga/dm)

Bron : http://www.demorgen.be/dm/nl/nieuws/...24?wt.bron=RSS

Een negatief bericht over een S-pa'er in De Morgen ?

Comment

De Standaard blijft tenminste trouw aan zijn ideeën, wat wil zeggen: we beschermen onzen Yves. Dit artikel staat dus niet in DS:
      HLN - Het Laatste Nieuws - Volg het nieuws op de nr1 nieuwssite in België, HLN.be brengt je het allerlaatste nieuws 24/24 en 7/7, uit binnen - en buitenland, evenals dichtbij met nieuws uit je eigen regio.

Comment

Flor: fucking loser: ga vissen!

over totale mongs als kandidaten gesproken, wat vind ge van deze:

hebdem 'Bert', trouwens copyrights hebben die tsjeven ook nog nooit van gehoord

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Faust Bekijk Berichten
          trouwens copyrights hebben die tsjeven ook nog nooit van gehoord

Hij hoopt misschien op de stem van Ernie.

EDIT: 'k ga even een klachtje indienen betreffende dit copyright.

Comment

jammer dat er geen filmpjes van de flor bestaan

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door xit2050 Bekijk Berichten

Hij hoopt misschien op de stem van Ernie.
              EDIT: 'k ga even een klachtje indienen betreffende dit copyright.
              Xit eet Tsjeven voor ontbijt
              gaan met die klacht!

trouwens, wat te denken van dit wijf: pussy power joehoe

wie vindt die slogans toch uit man?

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door krulle Bekijk Berichten
                jammer dat er geen filmpjes van de flor bestaan
                zoals wat?
                Flo'ke betrapt in mannelijke sexclub?

Comment

Xit eet Tsjeven voor ontbijt
                  gaan met die klacht!
                  Mail verzonden naar o.a. Sabam.

Comment

Topic naar m'n hart.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Jarno Bekijk Berichten
                      zoals wat?
                      Flo'ke betrapt in mannelijke sexclub?
                      => denkt even aan een discusie in een ander topic

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door krulle Bekijk Berichten
                        => denkt even aan een discusie in een ander topic

Onlangs was Flo'ke nog op de radio bij D&O, die kerel was daar lastig aan't worden.
                        hilarisch

Comment

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door xit2050 Bekijk Berichten
                            Mail verzonden naar o.a. Sabam.
                            Met copyright zal je hier niet ver raken, dat is een US term.
                            Portretrecht, misbruik merknaam enz... dat zal al beter lukken.

Maar het zou me verwonderen dat ze daar niet aan gedacht hebben.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Subaru555 Bekijk Berichten
                              Met copyright zal je hier niet ver raken, dat is een US term.
                              Maar het zou me verwonderen dat ze daar niet aan gedacht hebben.
                              wilt ge daarvoor wedden, zo'n debiel van ne kerel, zit blijkbaar al lang in de pollentiek en t'enigste dattem kan bedenken om campagne te voeren is nen aap een kostuum van bert aantrekken en daarmee poseren: L O S E R S

nog een leuke, deze gast was altijd den eersten van de klas:

en nog één, deze ongetwijfeld zeer bekwame jonkheid denkt dat hij er ondernemend uitziet door te poseren met zijn lulijzer tegen zijn oor, blijven oefenen baas, je komt er wel:

I love elections

Comment

*zet zich gemakkelijk in z'n luie zetel*

Faust, NOG !! Je commentaren zijn grandioos.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk Berichten

*zet zich gemakkelijk in z'n luie zetel*

Faust, NOG !! Je commentaren zijn grandioos.
                                  ik heb enkel zicht op de kandidaten in West-Vlaanderen en mijn inspiratie droogt hier op, misschien zijn er andere provincies waar er nog vermeldenswaardige kandidaten zijn

Comment

True. De Westvlamingen zijn doorgaans wel de grappigste van den hoop.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door BoTJe Bekijk Berichten

miljaar...daar had ik moeten zijn opgekomen

oh ja... en wat een schemielen zitten daar nu toch bij de CDenV... ik vind het erg jammer dat we terug naar de christendemocratie gaan... nu konden we eens op zondag lang in ons bed blijven liggen zolang we willen en met wie we willen, komen de tsjeven toch wel terug zeker... pffft

en de jeugd is opeens we weer ferm aant vertjeveren...
                                      Last edited by ; 05/06/2007, 12:21.

Comment

ik heb enkel zicht op de kandidaten in West-Vlaanderen en mijn inspiratie droogt hier op, misschien zijn er andere provincies waar er nog vermeldenswaardige kandidaten zijn
                                        Hoe kan je onze sympatieke vriend vergeten: http://www.reginaldmoreels.eu/

Of de dochter van... jaja van: http://www.elketindemans.be/

Comment

Working...
                                        X