Oorspronkelijk geplaatst door Faust
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
N-VA betrapt Flor Koninckx op verkeersovertreding
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door Stefanus Bekijk BerichtenIk beweer niet dat de liberalen alles goed gedaan hebben. Maar sinds zij 8 jaar het één en ander te zeggen hadden is pensioensparen me financieel veel beter uitgekomen, heb ik heel wat centjes van m'n verbouwingen kunnen aftrekken en hebben de belastingen me meer opgebracht dan gekost.
'k Heb dat nooit meegemaakt bij CVP of CD&V...
En aan de andere kant is onze schuldenberg wel gestagneerd, Dehaene heeft daar fors aan kunnen afbouwen.
Ik vind het fout om altijd naar het verleden te kijken! We moeten eruit leren! Hopelijk pakt Leterme het wel beter aan...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door reVel Bekijk BerichtenDat komt vooral door de lage rente!
En aan de andere kant is onze schuldenberg wel gestagneerd, Dehaene heeft daar fors aan kunnen afbouwen.
Ik vind het fout om altijd naar het verleden te kijken! We moeten eruit leren! Hopelijk pakt Leterme het wel beter aan...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Stefanus Bekijk Berichtenwaarom moet CD&V dan nu winnen? Door hun 30-jarog wanbeleid zijn we nog steeds staatsschuld aan 't aflossen.
Tevens door hun wanbeleid hebben we de afgelopen jaren enorm veel geld in 't zilverfonds moeten pompen.
't Zijn de voormalige CVP'ers geweest die destijds uit het pensioenfonds geld gaan lenen zijn om de sociale zekerheid en 't onderwijs te financieren maar het gat niet terug hebben opgevuld...
De VLD en SP.A hebben ook geld uit het zilverfonds gehaald om hun begroting in evenwicht te brengen!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Stefanus Bekijk BerichtenMaar daarnet zeg je wel nog dat wie 'n fout heeft gemaakt moet gestraft worden...
Wanneer zien jullie dat eens in?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Leftlane Bekijk BerichtenHet grote politiek topic!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Leftlane Bekijk BerichtenHet grote politiek topic!
Comment
-
Revel,
- zoals ik schreef geniet geen enkele partij m'n absolute voorkeur. Maar als ik terugkijk en reken heeft 8 jaar VLD/SPA me meer opgebracht dan 30 jaar CVP/CD&V. Puur financieel bekenen. En daar draait het heel erg om.
- Ten tweede geloof ik niet in CD&V=/=CVP. 't Gros van de leden is nog steeds dezelfde, 't gros van de gedachten zijn nog steeds dezelfde, 't gros van 't kiespubliek is nog steeds 't zelfde. Je kan toch het gedachtengoed van een partij niet plots veranderen als deze drie factoren nog steeds hetzelfde zijn. SPA is ook niet plots anders dan SP, Open VLD is ook niet plots anders dan PVV of VLD.
Enkel is er bij CD&V het Vlaamse Karakter bijgekomen. Deels door NVA, deels om kiespubliek aan te trekken. De opgang van het VB heeft iedereen gezien, de teloorgang van VU ook en plots kwam er heel wat kiezers vrij. - Ten derde, Revel, noem mij 'es 3 zaken van 8 jaar VLD/SPA die voor jou slecht zijn uitgevallen tov cd&v/cvp.
Comment
- zoals ik schreef geniet geen enkele partij m'n absolute voorkeur. Maar als ik terugkijk en reken heeft 8 jaar VLD/SPA me meer opgebracht dan 30 jaar CVP/CD&V. Puur financieel bekenen. En daar draait het heel erg om.
-
Oorspronkelijk geplaatst door Stefanus Bekijk BerichtenRevel,- zoals ik schreef geniet geen enkele partij m'n absolute voorkeur. Maar als ik terugkijk en reken heeft 8 jaar VLD/SPA me meer opgebracht dan 30 jaar CVP/CD&V. Puur financieel bekenen. En daar draait het heel erg om.
- Ten tweede geloof ik niet in CD&V=/=CVP. 't Gros van de leden is nog steeds dezelfde, 't gros van de gedachten zijn nog steeds dezelfde, 't gros van 't kiespubliek is nog steeds 't zelfde. Je kan toch het gedachtengoed van een partij niet plots veranderen als deze drie factoren nog steeds hetzelfde zijn. SPA is ook niet plots anders dan SP, Open VLD is ook niet plots anders dan PVV of VLD.
Enkel is er bij CD&V het Vlaamse Karakter bijgekomen. Deels door NVA, deels om kiespubliek aan te trekken. De opgang van het VB heeft iedereen gezien, de teloorgang van VU ook en plots kwam er heel wat kiezers vrij. - Ten derde, Revel, noem mij 'es 3 zaken van 8 jaar VLD/SPA die voor jou slecht zijn uitgevallen tov cd&v/cvp.
- Lage rentes, nieuwe verdoken belastingen,...
- Maar je kan ze niet verantwoordelijk stellen voor keuzes van hun voorgangers. Nu leven we in een andere tijd!
- 1) DHL gaat weg 2) nog altijd geen splitsing van B-H-V 3) problemen met justitie. Als je wil ga ik nog door. Ze hebben véél beloofd, maar weinig waargemaakt! En het ergste is dat ze er nu over liegen.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door reVel Bekijk Berichten't Is eens iets anders dan jantes of gespam...Oorspronkelijk geplaatst door Pirre Bekijk BerichtenIk vind dit een goede zaak voor het forum. De kans geven om op een deftige manier over meer dan alleen auto's te praten. Jammer genoeg gaat dit topic vrees ik maar een kort leven hebben
Ik heb er niks op tegen, maar wel in een speciaal topic daarvoor. Maar je hebt wel gelijk dat de mods dat niet gaan zien zitten.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door reVel Bekijk BerichtenCD&V =/= CVP
Wanneer zien jullie dat eens in?
komaan!! dat kan je niet menen!
*gaat een etiketje "choco" op de confituurpot kleven*voila!
Comment
-
Ik heb maandag 11/06 twaalf examens af te leggen in Brussel op één dag. Ik heb dan ook een volmacht gegeven aan mijn broer. Moest ik zelf voor de keuze staan, het zou zeer moeilijk zijn.
De politiek is erbarmelijk geworden. Ik dacht dat CD&V de klok een beetje zou kunnen keren. Nee, na het horen van Yves Leterme zijn rerum novarum toespraak en het debat tussen Leterme en Verhofstadt, zie ik in dat dat zeker geen beter alternatief is.
Het wordt tijd dat ze iets doen aan de massaproductie van ondoorzichtige, slechte, compleet foute wetten en wetsartikelen! Oké, das meer geld voor de jurist. Maar als ze zo bezig blijven, gaan we binnen 40 jaar complete doolhoven worden.
Ik noem twee zeer recente zaken:
- de nieuwe huurwet (een klucht van formaat!!!!!!! en compleet in strijd met de woninghuurwet) Schuldige: Laurette
- Wettelijk erfrecht voor wettelijk samenwonenden: een kat in een zak!
- Wet die subsidies voor het dna onderzoek in gerechtszaken terugschroeft van 600 naar 100 euro. Gevolg: dna onderzoeken gaan onmogelijk worden in gerechtszaken, ondanks dat dit het ultieme bewijs is. Schuldige: Laurette
Ik heb niks tegen Verhofstadt, maar het wordt tijd voor juridische competente mensen die wetten schrijven of voorbereiden. Nu is het dwijlen met de kraan open!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door 53 Bekijk Berichtenkomaan!! dat kan je niet menen!
*gaat een etiketje "choco" op de confituurpot kleven*voila!
Comment
-
Een ludiek alternatief voor degenen die blanco of ongeldig willen stemmen ?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door rana Bekijk BerichtenIk ga in elk geval niet op S-PA of VLD stemmen.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door d_s Bekijk BerichtenWat vinden jullie van de uitspraak van Johan Vandelanotte dat hij eventueel niet wil samengaan met de PS. Geloofwaardig?
Nee dus; ik geloof de maffiabaas van Oostende niet
Comment
Comment