Mededeling

Collapse
No announcement yet.

N-VA betrapt Flor Koninckx op verkeersovertreding

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

Oorspronkelijk geplaatst door Pirre Bekijk Berichten
    http://www.katrijnwillems.be/

das een lekker wijf se, heeft nog op mijn school gezeten, toen was die al zo lekker
    vooral dat bord op de achtergrond is zalig

Comment

wel knap van dat wijf: als slogen "Geen verpakking, wél inhoud" kiezen.

En dan foto's als deze op je webpagina zetten.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door xit2050 Bekijk Berichten
        Probleem is: we zijn 5 dagen voor de verkiezingen en ik zit nog altijd te wachten op die inhoud. Het enige antwoord dat Yveske kan geven op eender welke vraag is: ik ga voor goed bestuur. Wat dat dan precies is, daar hebben we het raden naar.
        Werk jij niet voor de Staat ? Wel, misschien begint hij wel met je ontslag met als reden : "surft teveel op 't net"

Comment

Hier nog zo'n huiveringwekkende verschijning in het West-Vlaamse landschap, helaas al dikwijls tegengekomen op mijn fietstochten...

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Tuur Bo Bekijk Berichten
            Werk jij niet voor de Staat ? Wel, misschien begint hij wel met je ontslag met als reden : "surft teveel op 't net"
            Laat 'm maar komen, the poor bastard won't know what hit him.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Tuur Bo Bekijk Berichten
              Hier nog zo'n huiveringwekkende verschijning in het West-Vlaamse landschap, helaas al dikwijls tegengekomen op mijn fietstochten...

http://www.stern-vld.be/2006/
              die affichefoto moet toch immens gefotoshopt zijn, als je dat vergelijkt met de inzetfoto op haar webpagina lijkt het ofdat zowel moeder als dochter op één pagina staan
              nu, ik heb niets tegen wijven in de politiek, die kunnen het minst verkeerd doen en als ze er nog een beetje treffelijk uitzien zorgen ze nog voor wat vertier, enige voorwaarde is dat ze hun rol verstaan: wie zou er anders nog achter de koffie gaan tijdens de vergaderingen enzo

Comment

waar felle wijven zijn is Porker ook aanwezig??? klopt??

deze foto vond ik allesinds op haar site:

Comment

Ook niet mis, denk ik zo...

On-topic: Flor, onze zatlap!

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door reVel Bekijk Berichten
                    http://www.cdenv.be/christiaens

Ook niet mis, denk ik zo...
                    dit is een lekker wijf, maar de parlez die daar uitkomt, haar taaltje doet vermoeden dat ze mentaal in de "onbevlekte ontvangenis" (toenmalige ) is blijven steken

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Faust Bekijk Berichten
                      ik heb niets tegen wijven in de politiek, die kunnen het minst verkeerd doen
                      Freya Vandenbossche heeft anders wel al een paar serieuze kemels geschoten.

Comment

wilt ge daarvoor wedden, zo'n debiel van ne kerel, zit blijkbaar al lang in de pollentiek en t'enigste dattem kan bedenken om campagne te voeren is nen aap een kostuum van bert aantrekken en daarmee poseren: L O S E R S

nog een leuke, deze gast was altijd den eersten van de klas:

en nog één, deze ongetwijfeld zeer bekwame jonkheid denkt dat hij er ondernemend uitziet door te poseren met zijn lulijzer tegen zijn oor, blijven oefenen baas, je komt er wel:

I love elections

STRIJK fuck them katho's

Comment

dit is een lekker wijf, maar de parlez die daar uitkomt, haar taaltje doet vermoeden dat ze mentaal in de "onbevlekte ontvangenis" (toenmalige ) is blijven steken
                          UP YOURS

Deze trol woont in tongeren! Die moet je in profiel zien! Een hamster!

Die is nog in staat om in het hol van Richard Gere te verdwijnen!

uuuuuuuugly!

Kijk die bek! Go steal some korn, you rodent!

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door yoda007 Bekijk Berichten

STRIJK fuck them katho's
                            En de liberalen en sossen zijn wel goed?

Laat me niet lachen...

Comment

En de liberalen en sossen zijn wel goed?

Laat me niet lachen...
                              Uiteindelijk:

Partij die aan de macht is => compromissen

Elke partij zoekt compromissen

Je gaat me toch niet vertellen dat CD&V het kartel met de seperatistische honden van NVA verkiest boven een zitje als premier

Een pot nat.

Comment

Uiteindelijk:

Partij die aan de macht is => compromissen

Elke partij zoekt compromissen

Je gaat me toch niet vertellen dat CD&V het kartel met de seperatistische honden van NVA verkiest boven een zitje als premier

Een pot nat.
                                Tuurlijk...
                                En wat voor toegevingen zal Guy doen om premier te kunnen blijven?

Maar de liberalen hebben wel zéér véél toegegeven...
                                En de sossen, tja, die zijn gewoonweg dom/kortzichtig/niet van deze wereld...

Ze zijn allemaal slecht, maar de CD&V is nog het 'beste' dan!

Comment

Een pot nat.
                                  Leterme beweerde in 't grote debat afgelopen zondag van wel. Hij zou NVA verkiezen boven een zitje als premier. Tevens kan Didier Reynders en zijn visie over NVA hem naar eigen zeggen geen zak schelen.

Ik geloof Leterme niet meer.

Naar 't schijnt is CD&V een gezinspartij met zorg voor normen en waarden. Als zelfs hun kopman dat al 'es vergeet in 't zuiden van west-vlaanderen...
                                  Geluk voor hem dat de verkiezingen binnen 4 dagen al plaats vinden.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Stefanus Bekijk Berichten
                                    Freya Vandenbossche heeft anders wel al een paar serieuze kemels geschoten.
                                    pff vergeten dat als je iets leent je dat ook moet terugbetalen, ik vind dat niet erg, ik vind dat amusant, toen de tsjeven nog begroting deden gebeurde dat ook
                                    trouwens, Freya kent haar plaats, immers: dan heb je het tot vice-premier geschopt, dan nog krijg je klop van uwen vent waar je hoop en al een maand mee samen bent!
                                    ps. she makes a red dress work

Comment

Tuurlijk...
                                      En wat voor toegevingen zal Guy doen om premier te kunnen blijven?

Maar de liberalen hebben wel zéér véél toegegeven...
                                      En de sossen, tja, die zijn gewoonweg dom/kortzichtig/niet van deze wereld...

Ze zijn allemaal slecht, maar de CD&V is nog het 'beste' dan!
                                      Ik beweer niet dat de liberalen alles goed gedaan hebben. Maar sinds zij 8 jaar het één en ander te zeggen hadden is pensioensparen me financieel veel beter uitgekomen, heb ik heel wat centjes van m'n verbouwingen kunnen aftrekken en hebben de belastingen me meer opgebracht dan gekost.

'k Heb dat nooit meegemaakt bij CVP of CD&V...

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Stefanus Bekijk Berichten
                                        Leterme beweerde in 't grote debat afgelopen zondag van wel. Hij zou NVA verkiezen boven een zitje als premier. Tevens kan Didier Reynders en zijn visie over NVA hem naar eigen zeggen geen zak schelen.

Ik geloof Leterme niet meer.

Naar 't schijnt is CD&V een gezinspartij met zorg voor normen en waarden. Als zelfs hun kopman dat al 'es vergeet in 't zuiden van west-vlaanderen...
                                        Geluk voor hem dat de verkiezingen binnen 4 dagen al plaats vinden.
                                        Ik heb Verhofstadt NOOIT geloofd!
                                        Als je het slecht hebt gedaan, moet je afgestraft worden!

Comment

Ik heb Verhofstadt NOOIT geloofd!
                                          Als je het slecht hebt gedaan, moet je afgestraft worden!
                                          waarom moet CD&V dan nu winnen? Door hun 30-jarog wanbeleid zijn we nog steeds staatsschuld aan 't aflossen.

Tevens door hun wanbeleid hebben we de afgelopen jaren enorm veel geld in 't zilverfonds moeten pompen.

't Zijn de voormalige CVP'ers geweest die destijds uit het pensioenfonds geld gaan lenen zijn om de sociale zekerheid en 't onderwijs te financieren maar het gat niet terug hebben opgevuld...

Comment

Working...
                                          X