Mededeling

Collapse
No announcement yet.

N-VA betrapt Flor Koninckx op verkeersovertreding

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

Oorspronkelijk geplaatst door xit2050 Bekijk Berichten
    De Standaard blijft tenminste trouw aan zijn ideeën, wat wil zeggen: we beschermen onzen Yves. Dit artikel staat dus niet in DS:
    http://www.hln.be/hlns/cache/det/art....bron=homeArt1

Daaruit kan ik dan concluderen dat DS niet aan jou besteed is?

Comment

De Standaard blijft tenminste trouw aan zijn ideeën, wat wil zeggen: we beschermen onzen Yves. Dit artikel staat dus niet in DS:
      http://www.hln.be/hlns/cache/det/art....bron=homeArt1
      Den Yves heeft het momenteel te druk met andere zaken in Wervik.

Oorspronkelijk geplaatst door Faust Bekijk Berichten
      wilt ge daarvoor wedden, zo'n debiel van ne kerel, zit blijkbaar al lang in de pollentiek en t'enigste dattem kan bedenken om campagne te voeren is nen aap een kostuum van bert aantrekken en daarmee poseren: L O S E R S
      Is in Brugge zeker?

Comment

Die zit.

Oorspronkelijk geplaatst door Pirre Bekijk Berichten
        http://standaard.be/Artikel/Detail.a...MF05062007_012

Comment

http://standaard.be/Artikel/Detail.a...MF05062007_012
          Het bericht is pas gepost op de site van DS nadat ik het hier had vermeld.
          Ik heb nog altijd geen kristallen bol.

Anderzijds, ik ben inderdaad geen aanhanger van AVV-VVK en hun ideeën.
          Last edited by ; 05/06/2007, 12:58.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door ModaleTurk Bekijk Berichten
            Die zit.
            Jij stemt ook voor Leterme zeker of ben jij Topje zelf?

Comment

leterme kiest voor goed bestuur. Hij moet alleen nog zien te weten te komen welke definitie hij daar nu net gaat aan geven.

Zo kan ik ook een half jaar op voorhand campagne beginnen voeren. Een vage slogan verzinnen en je hebt de hele kiescampagne de tijd om de inhoud te bedenken.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Stefanus Bekijk Berichten
                leterme kiest voor goed bestuur. Hij moet alleen nog zien te weten te komen welke definitie hij daar nu net gaat aan geven.

Zo kan ik ook een half jaar op voorhand campagne beginnen voeren. Een vage slogan verzinnen en je hebt de hele kiescampagne de tijd om de inhoud te bedenken.
                Probleem is: we zijn 5 dagen voor de verkiezingen en ik zit nog altijd te wachten op die inhoud. Het enige antwoord dat Yveske kan geven op eender welke vraag is: ik ga voor goed bestuur. Wat dat dan precies is, daar hebben we het raden naar. De vent is gewoon een pluimgewicht. Ik zie hem al in een discussie met Sarko, hij wordt met huid en haar verslonden.

Comment

ook de moeite om eens te bekijken

www.jeanjacquesontour.be

vooral zijn 'Dairy' (diary dus ..) staat vol spannende belevenissen !

15/05

Panne. Vandaag is mijn campagnebusje in panne gevallen. Het viel stil voor een verkeerslicht en kwam niet meer opgang. De garage is nu aan het sleutelen in de hoop er opnieuw leven in te krijgen. Duimen!!!

29/05

Mijn busje heeft dit weekend ff terug gereden maar, we zitten terug met hetzelfde probleem dus waarschijnlijk zullen we de motor er moeten uithalen en volledig nakijken. Hopelijk komt het terug in orde, want zo een busje dat is zalig om mee te rijden.

1963 Land Rover Series IIa
                  1994 Mercedes SL320
                  2015 Land Rover Discovery SDV6
                  2016 Porsche Cayenne GTS

Comment

Mail verzonden naar o.a. Sabam.
                    Moet ook Sofam doen

Keep me informed (pm mag ook )

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door alex69alex Bekijk Berichten
                      ook de moeite om eens te bekijken

www.jeanjacquesontour.be

vooral zijn 'Dairy' (diary dus ..) staat vol spannende belevenissen !

15/05

Panne. Vandaag is mijn campagnebusje in panne gevallen. Het viel stil voor een verkeerslicht en kwam niet meer opgang. De garage is nu aan het sleutelen in de hoop er opnieuw leven in te krijgen. Duimen!!!

29/05

Mijn busje heeft dit weekend ff terug gereden maar, we zitten terug met hetzelfde probleem dus waarschijnlijk zullen we de motor er moeten uithalen en volledig nakijken. Hopelijk komt het terug in orde, want zo een busje dat is zalig om mee te rijden.

toch lekker chill die kerel

Comment

Heet wijf: http://users.pandora.be/lievevanermen//

Comment

Wahaaaaa

Comment

Dedecker weet ze wel te vinden de hete stoeipoezen: http://www.nathaliealbert.be/

HELP!

Comment

zijnt mijn gedachten of zijn het allemaal zoons en dochters (neven, nichten, echtgenoten, ...) van die deze keer opkomen

wel de moeite, tevens jongste kandidate van heel den hoop

NANCY MBUYI ELONGA

10de opvolger Kamerlijst Oost-Vlaanderen - Groen

een ecologisch verantwoord zwartje!

om depri van te worden, de radioheads van de PvdA van West-Vlaanderen, recht uit het afkickcentrum of anderswijze nen hoek af: http://www.pvda.be/verkiezingen/kand...laanderen.html
                              Last edited by ; 05/06/2007, 13:41.

Comment

opwarming van de aarde. zeker weten!

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Stefanus Bekijk Berichten
                                  opwarming van de aarde. zeker weten!
                                  idem, mijn kernreactor begint hier spontaan te smelten bij het zien van deze overrijpe vruchten uit de wereldwinkel

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Faust Bekijk Berichten
                                    wel de moeite, tevens jongste kandidate van heel den hoop

NANCY MBUYI ELONGA

10de opvolger Kamerlijst Oost-Vlaanderen - Groen

een ecologisch verantwoord zwartje!
                                    Pfff, moest het een echte ecologiste zijn dan zou ze ook reageren tegen de uitbuiting van de derde wereldbevolking die onze betaalbare kleding moeten vervaardigen en uit protest daartegen in haar blootje campagne voeren.

Comment

das een lekker wijf se, heeft nog op mijn school gezeten, toen was die al zo lekker

Comment

maar je hebt ze nooit kunnen krijgen?

Comment

http://www.katrijnwillems.be/

das een lekker wijf se, heeft nog op mijn school gezeten, toen was die al zo lekker
                                          da is een hiét trezeke da

slecht nieuws: ik dacht één en ander aan goed materiaal te vinden bij onze Waalse broeders maar hun posters en websites zijn verbazend professioneel (zelfs van het FN...) , der is er maar één die ik u zonder verder commentaar kan aanbevelen: http://www.ps.be/Source/PSContact.as...&CntID=1000849

Comment

Working...
                                          X