Mededeling

Collapse
No announcement yet.

N-VA betrapt Flor Koninckx op verkeersovertreding

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

Oorspronkelijk geplaatst door d_s Bekijk Berichten
    Wat vinden jullie van de uitspraak van Johan Vandelanotte dat hij eventueel niet wil samengaan met de PS. Geloofwaardig?
    BS

Neen,

Net zoals NVA telkens op z'n logge knietjes valt voor papa Leterme (1/ Probleem Dedecker + 2/ ze zullen hun seperatistisch denkbeeld laten vallen om toch maar in de meerderheid te geraken, kosten wat kost)

Net zoals MR en PS na de uitslagen weer dikke vrienden zullen zijn

Etc....

Eigenlijk verdient SP.a om in de oppositie te zitten. Die rooi apen ziten al 18j in de meerderheid...dit kan niet gezond zijn!!

Comment

Waarom is niet massaal voor Dedecker stemmen, kan nog een leuk sfeertje worden

Comment

omdat dedecker in heel z'n politieke cariere nog minder bewezen heeft dan Leterme, Verhofstadt en Vandelanotte samen?

Comment

Omdat Dedecker een beetje vanalles wil zijn.

Dedecker is een afgeschreven judocoach. Laten we het daarbij houden.

Comment

Maar je kan ze niet verantwoordelijk stellen voor keuzes van hun voorgangers. Nu leven we in een andere tijd!
            Komaan Revel! Ik apprecieer je sympathie voor cd&v maar haal die oogkleppen toch weg.

Jean Luc Dehaene. Toen CVP'er van 't eerste uur. Nu cd&v'er. Heeft die vent door de naamsverandering heel z'n gedachtengoed omver gegooid? Neen!

1) DHL gaat weg 2) nog altijd geen splitsing van B-H-V 3) problemen met justitie. Als je wil ga ik nog door. Ze hebben véél beloofd, maar weinig waargemaakt! En het ergste is dat ze er nu over liegen.
            1) Renault Vilvoorde heeft dehaene ook niet tegen gehouden? Moeten we dat vergeten?
            2) Als ik mij niet vergis ging Leterme daar ook voor gaan vanuit Vlaanderen, en alles blokkeren tot het gesplitst was. Ik heb nog niet veel gezien van hem. Zoals ik zeg, ook VLD heeft grote fouten gemaakt maar haal cd&v niet als grote weldoener naar boven.
            3) Vergeet niet dat die problemen voorstammen uit de tijd van vanparijs & stefaan declerk!

Je antwoordt trouwens naast de kwestie. Ik vroeg 3 zaken die voor jou persoonlijk slechter zijn geworden dankzij VLD tov toenmalig cd&v. Geen algemene zaken als BHV. Je woont in limburg, ik kan kan mij dus niet inbeelden dat jij daar ginder last van hebt.
            Last edited by ; 06/06/2007, 11:23.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Stefanus Bekijk Berichten
              Komaan Revel! Ik apprecieer je sympathie voor cd&v maar haal die oogkleppen toch weg.

Jean Luc Dehaene. Toen CVP'er van 't eerste uur. Nu cd&v'er. Heeft die vent door de naamsverandering heel z'n gedachtengoed omver gegooid? Neen!

1) Renault Vilvoorde heeft dehaene ook niet tegen gehouden? Moeten we dat vergeten?
              2) Als ik mij niet vergis ging Leterme daar ook voor gaan vanuit Vlaanderen, en alles blokkeren tot het gesplitst was. Ik heb nog niet veel gezien van hem. Zoals ik zeg, ook VLD heeft grote fouten gemaakt maar haal cd&v niet als grote weldoener naar boven.
              3) Vergeet niet dat die problemen voorstammen uit de tijd van vanparijs & stefaan declerk!

Je antwoordt trouwens naast de kwestie. Ik vroeg 3 zaken die voor jou persoonlijk slechter zijn geworden dankzij VLD tov toenmalig cd&v. Geen algemene zaken als BHV. Je woont in limburg, ik kan kan mij dus niet inbeelden dat jij daar ginder last van hebt.
              justitie: idd => meer mensen ontsnapt tijdens het oranje regime, dan nu....

Comment

ik ga binnen 5 jaar in de politiek jong... ik reken op jullie stem!

Comment

vergeet het!

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door yoda007 Bekijk Berichten
                    justitie: idd => meer mensen ontsnapt tijdens het oranje regime, dan nu....
                    't is spijtig dat uitgerekend ik het moet zeggen, maar als er 1 regering is geweest die de statistische definities grondig heeft aangepast is het wel de paarsgroene

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Mbman Bekijk Berichten
                      't is spijtig dat uitgerekend ik het moet zeggen, maar als er 1 regering is geweest die de statistische definities grondig heeft aangepast is het wel de paarsgroene
                      sshhhhht

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door yoda007 Bekijk Berichten
                        Omdat Dedecker een beetje vanalles wil zijn.
                        Willen ze dat allemaal niet een beetje zijn. Vroeger kon je nog een lijn maken wie voor wat stond maar de dag van vandaag doen ze hun bijna allemaal voor als "centrumpartij", een partij voor iedereen. Het mooiste is toch juist de huidige regering. SP.a komt (kwam) op voor de werknemer, VLD komt (kwam) op voor de werkgever. Hoe kunnen zo 2 partijen die met hun basisideeën zo ver van elkaar liggen toch samen een regering gevormd hebben. En dat maakt het juist zo moeilijk vind ik om de dag van vandaag te kiezen voor een bepaalde partij omdat ze eigenlijk geen basis meer hebben waarvan ze vertrekken. Ze willen zoveel mogelijk stemmen dus ze halen wat programmapuntjes aan die voor deel a van de bevolking interssant zijn, en dan nog wat andere puntjes voor deel b van de bevolking, ... .

Ik heb ook doedestemtest gedaan op het internet en nu kwam ik uit op 4 partijen waarbij het verschil tss. 1 en 4 2% bedroeg. 6 jaar geleden was dat wel anders in die test.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door d_s Bekijk Berichten
                          Willen ze dat allemaal niet een beetje zijn. Vroeger kon je nog een lijn maken wie voor wat stond maar de dag van vandaag doen ze hun bijna allemaal voor als "centrumpartij", een partij voor iedereen. Het mooiste is toch juist de huidige regering. SP.a komt (kwam) op voor de werknemer, VLD komt (kwam) op voor de werkgever. Hoe kunnen zo 2 partijen die met hun basisideeën zo ver van elkaar liggen toch samen een regering gevormd hebben. En dat maakt het juist zo moeilijk vind ik om de dag van vandaag te kiezen voor een bepaalde partij omdat ze eigenlijk geen basis meer hebben waarvan ze vertrekken. Ze willen zoveel mogelijk stemmen dus ze halen wat programmapuntjes aan die voor deel a van de bevolking interssant zijn, en dan nog wat andere puntjes voor deel b van de bevolking, ... .

Ik heb ook doedestemtest gedaan op het internet en nu kwam ik uit op 4 partijen waarbij het verschil tss. 1 en 4 2% bedroeg. 6 jaar geleden was dat wel anders in die test.

Allemaal goed en wel. Maar welk degelijk wetsvoorstel in 't voorstel van de burger heeft Dedecker al gedaan? 160 rijden op de snelweg 's nachts?

Die vent heeft met zowat iedereen ruzie gemaakt en begint dan uiteindelijk op zichzelf. Met 'n deel programmapunten die al even onduidelijk zijn als 'goed bestuur' van cd&v.

LDD is een ééndagsvlieg. Bij de volgende verkiezingen spreken ze er niet meer van.

Comment

Allemaal goed en wel. Maar welk degelijk wetsvoorstel in 't voorstel van de burger heeft Dedecker al gedaan? 160 rijden op de snelweg 's nachts?

Die vent heeft met zowat iedereen ruzie gemaakt en begint dan uiteindelijk op zichzelf. Met 'n deel programmapunten die al even onduidelijk zijn als 'goed bestuur' van cd&v.

LDD is een ééndagsvlieg. Bij de volgende verkiezingen spreken ze er niet meer van.

Maar hij brengt wel een leuk sfeertje in onze politiek

Comment

als hij boven de kiesdrempel pist, bestaat de mogelijkheid dat hij cd&v en spa kan depanneren om de blauwen en de groenen uit de regering te houden, hij heeft trouwens nog iets te goed sinds hij geweerd werd uit de N-VA
                              bij het gewone volk geniet hij wel een zeker aanzien, ik acht 5% niet uitgesloten

Comment

Ik mijn oogkleppen wegdoen?

Ik heb nooit gezegd dat cd&v goed is, wel dat ze de besten zijn want de rest is echt slecht!

1) Euhm... Dat Renault opstapt komt door Renault zelf. Dat DHL weggaat komt door al die zever met nachtvluchten! De schuld van de politiek!
                                2) Dus alles in Vlaanderen plat vooraleer B-H-L gesplitst wordt? Dat is een federale bevoegdheid, en die moeten het maar oplossen! Leterme heeft er druk achter willen zetten. Verhofstadt heeft ook véél beloofd...
                                3) Maar die mannen hebben ze wel buitengesmeten na die blunders! Laurette zit daar nog altijd...

In Limburg zijn de sossen aan de macht!

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door reVel Bekijk Berichten
                                  CD&V =/= CVP

Wanneer zien jullie dat eens in?
                                  Nooit, omdat het niet waar is.
                                  Waarom komen al die oude mummies dan nu terug? Dehaene, de broertjes Van Rompuy, Van Parys, Schouppe... straks gaan ze Eyskens nog opnieuw van onder het stof halen.
                                  Een stem voor CD&V is een stem voor terugkeer naar het ancien regime, m.a.w. inleveren en nog eens inleveren en eindeloos wachten op het einde van de tunnel.

Comment

De stemmen die LDD gaat krijgen zijn voor een stuk proteststemmen (zoals ook het VB veel proteststemmen krijgt). De mensen zijn het niet meer eens met de traditionele partijen omdat die ook geen eigenheid meer hebben en meedraaien met de wind. Bieden deze "andere" parijen de oplossing. Natuurlijk niet maar het zou de traditionele partijen wel wakker moeten schudden. Als ze dat Cordon nooit hadden opgestart tegen het VB, dan was dat nu niet de 2de of 3de grootste partij.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door reVel Bekijk Berichten
                                      1) Euhm... Dat Renault opstapt komt door Renault zelf. Dat DHL weggaat komt door al die zever met nachtvluchten! De schuld van de politiek!
                                      2) Dus alles in Vlaanderen plat vooraleer B-H-L gesplitst wordt? Dat is een federale bevoegdheid, en die moeten het maar oplossen! Leterme heeft er druk achter willen zetten. Verhofstadt heeft ook véél beloofd...
                                      3) Maar die mannen hebben ze wel buitengesmeten na die blunders! Laurette zit daar nog altijd...

In Limburg zijn de sossen aan de macht!

Je antwoord op m'n vraag is al even onduidelijk als wat 'goed bestuur' voor Yves Leterme betekent. Maar goed, zoals ik van in 't begin hier al zei heeft iedereen z'n politieke voorkeur en is geen enkele partij dé perfecte oplossing.

Ik onthou wat je hierboven geschreven hebt (niet steeds terug kijken naar 't verleden) en ga er prat op dit topic binnen een jaartje van onder 't stof te halen of te heropenen.

Als cd&v de grote winnaar is (zoals de peilingen lijken aan te geven) post ik hier wel is effe wat er van m'n fiscale voordelen voor milieubewuste verbouwingen is overgebleven, of m'n LPG taks eindelijk is afgeschaft, of BHV dan eindelijk gesplitst is, of er 's nachts nog vliegtuigen over de rand vliegen en of ik nog evenveel voordeel haal uit 't pensioensparen (wat ik tenslotte verplicht ben te doen na 30 jaar cd&v-beleid wat pensioenen betreft). Ikben benieuwd!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Stefanus Bekijk Berichten
                                        Als cd&v de grote winnaar is (zoals de peilingen lijken aan te geven) post ik hier wel is effe wat er van m'n fiscale voordelen voor milieubewuste verbouwingen is overgebleven, of m'n LPG taks eindelijk is afgeschaft, of BHV dan eindelijk gesplitst is, of er 's nachts nog vliegtuigen over de rand vliegen en of ik nog evenveel voordeel haal uit 't pensioensparen (wat ik tenslotte verplicht ben te doen na 30 jaar cd&v-beleid wat pensioenen betreft). Ik ben benieuwd!
                                        Ik niet, moet je de antwoorden nu al hebben?

Comment

Working...
                                        X