Mededeling

Collapse
No announcement yet.

N-VA betrapt Flor Koninckx op verkeersovertreding

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door xit2050 Bekijk Berichten
    Inderdaad, maar er is een keerzijde aan de medaille: de MR gaat toegevingen moeten doen aan Leterme en de volgende keer zullen ze daar zeer zwaar voor worden afgestraft, m.a.w. bij de volgende verkiezingen kan de PS in Wallonië de absolute meerderheid halen.
    Reynders heeft net gezegd dat 'ie de voorkeur geeft aan rooms-blauw. Probleem is dat Cdh zegt niet met NVA en dat Leterme zegt niet zonder NVA.
    tzou toch veel eenvoudiger zijn mochten vlaanderen, wallonie en Brussel volledig gesplitst als een confederatie naast elkaar bestaan, met enkel een Koning met louter protocolaire functie erboven= volledige splitsing dus en ik ben zelfs bereid om Rhode-Saint-Génèse daarvoor af te staan aan de walen

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Faust Bekijk Berichten
      tzou toch veel eenvoudiger zijn mochten vlaanderen, wallonie en Brussel volledig gesplitst als een confederatie naast elkaar bestaan, met enkel een Koning met louter protocolaire functie erboven= volledige splitsing dus en ik ben zelfs bereid om Rhode-Saint-Génèse daarvoor af te staan aan de walen

Comment

• Het beeld van België in het buitenland:
        International, Economie, Environnement … La référence, partout, tout le temps.

International, Economie, Environnement … La référence, partout, tout le temps.

Blijf altijd op de hoogte van het laatste nieuws via de snelste en leukste nieuwssite van Nederland, 24 uur per dag en 7 dagen in de week

Blijf altijd op de hoogte van het laatste nieuws via de snelste en leukste nieuwssite van Nederland, 24 uur per dag en 7 dagen in de week

Last edited by ; 12/06/2007, 15:59.

Comment

• Roemeens water is goedkoper en minstens even lekker
          de Walen gaan ons niet chanteren met het stilleggen van de drinkwaterstroom uit vrees de geldstromen te verliezen

Comment

de Walen gaan ons niet chanteren met het stilleggen van de drinkwaterstroom uit vrees de geldstromen te verliezen
            Waarom niet? Als het boeltje wordt gesplitst, hebben ze toch niets te verliezen.

Comment

Waarom niet? Als het boeltje wordt gesplitst, hebben ze toch niets te verliezen.
              met het geld dat we besparen door de walen buiten te sjotten, kunnen we gans Roemenië kopen, laat staan hun drinkwater

Comment

Hebben alle separatistjes er trouwens al eens over nagedacht dat Wallonië onze grootste afzetmarkt is en dat ze zorgen voor ons drinkwater?
                Als ze vandaag beslissen Vlaamse producten te boycotten en de waterkraan dicht te draaien, zit Vlaanderen binnen de kortste keren aan de grond.
                We zitten hier niet in het MiddenOosten of midden Afrika he kerel!

't Enigste wat je bereikt door andere regio's te boycotten is er trouwens zelf economisch verlies uit te halen. Dat over dat drinkwater is zodanig belachelijk dat ik er zelfs niet wil op reageren.

Comment

• hoe zit het eigenlijk met de Flor zelve?
                  kwam die op ofzo

Comment

hoe zit het eigenlijk met de Flor zelve?
                    kwam die op ofzo
                    Ik vermoed van wel, want tijdens de stadsloop in Gent stond hij vlak een de Overpoort folderkes uit te delen ( was toen ook het verkeer aan het ophouden ).

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door bmw alpina Bekijk Berichten
                      't Enigste wat je bereikt door andere regio's te boycotten is er trouwens zelf economisch verlies uit te halen. Dat over dat drinkwater is zodanig belachelijk dat ik er zelfs niet wil op reageren.
                      Doe maar, toch wel vreemd dat dit idee effectief circuleert in bepaalde kringen.

Misschien ook een revelatie voor sommigen: Leterme deze morgen op de RBTF-radio: http://www.rtbf.be/audio/index.htm?soundref=http://audio.rtbf.be/sound/Invite_Matin_Premiere_12-6-2007-Yves_Leterme_1850281.mp3&chaine=La%20Premiere&info =Invite%20Matin%20Premiere%2012/6/2007-Yves%20Leterme%20(Jean-Pierre%20JACQMIN)

Comment

Doe maar, toch wel vreemd dat dit idee effectief circuleert in bepaalde kringen.
                        Daar twijfel ik niet aan. In sommige kringen circuleert ook het idee om Brussel te annexeren. 't Is niet omdat een bepaald idee circuleert dat het ook van de wereld is.
                        Last edited by ; 13/06/2007, 00:33.

Comment

Ik zeg niet dat het niet beter kon, maar je moet ook zien van waar we komen.
                          Ik herinner me de jaren tachtig met de opeenvolgende regeringen Martens en zijn maandelijkse televisietoespraken waarin hij de bevolking kwam vertellen dat we nog meer inspanningen moesten leveren en dat het einde van de tunnel in zicht was. Ik zit er nog altijd op te wachten.
                          Feit is dat de staatsschuld onder Verhofstadt sterk is afgebouwd en dat we er economisch veel beter voor staan dan 10-15 jaar geleden.
                          De staatsschuld is afgebouwd door overheidsgebouwen te verkopen, waar we later de rekening van krijgen. En vooral door de lage rente!

Dat Leterme nu maar eens laat zien wat hij kan!

Comment

Volgens mij had hij gezegd dat BHV binnen de maand ging worden opgelost, maar kom...
                            Denk er wel aan dat hij langs beide kanten aan een 2/3 meerderheid moet raken. Trouwens, alle christen-democratische drukkingsgroepen hebben al laten verstaan dat men geen tijd moet verliezen met maandenlang te onderhandelen over een eventuele staatshervorming.

Jij geeft hem 1 jaar? Ik zes maanden en daarna gaan we terug stemmen.

Xit,

Volgens mij waren het de liberaaltjes die verkondigden dat ze BHV onverwijld gingen splitsen...

Er is 1 simpel punt : elke vlaamse partij is de slaaf van Wallonië ; of ze het nu willen of niet. Het is natuurlijk te zien hoe je daar mee omgaat...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Pirre Bekijk Berichten
                              Waarom moet er in godsnaam een oplossing voor de nachtvluchten komen? De enige oplossing die er in mijn ogen hiervoor kan komen is alles terugbrengen naar de situatie van 15 jaar geleden. Men heeft daar in't verleden goedkope grond gekocht omwille van de geluidshinder van de luchtvaart. Dan moet men daarna niet komen zagen over het feit dat er teveel lawaai is. Eerst een goedkope grond kopen en dan de reden van die goedkope grond weg willen, mensen moeten is leren beetje eerlijk met zichzelf te zijn.

Steeds weer diezelfde misvatting , ik ben het 100% met je eens dat het dwaas om in de brusselse rand te gaan wonen en nadien te klagen over het vliegtuiglawaai, maar de grond in die rand is ABSOLUUT NIET goedkoper dan in andere delen van Vlaanderen, wel integendeel! Ik nodig jou uit om de prijs per vierkante meter in pakweg de noordrond te vergelijken met bouwgrond in limburg, Antwerpen,... je zal zelden duurdere gronden vinden

Probleem is geweest dat Isabelle Durant ( jaja alweer een zogenaamd progressieve waalse politica) het persé nodig vond om de routes die reeds jaren overander waren, plots te gaan switchen, waardoor iedereen plots geweldig veel last bleek te hebben. Tel daar de typische massahisterie bij en het nimby gedrag van de vlamingen en je krijgt het gekende resultaat...

Ik ben zelf opgegroeid op amper 5 km van de luchthaven, wel noch ik noch mijn omgeving heeft hebben ooit lat gehad van nachtvluchten...

Comment

• Muggezifters (die N-VA-ers )!
                                120d Hatch Edition Sport

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door reVel Bekijk Berichten
                                  Leterme heeft al laten zien wat hij kan...

een scheve schaats rijden: http://www.politicsinfo.net/forum/ab...tml&highlight=

Comment

Leterme heeft al laten zien wat hij kan...
                                    een scheve schaats rijden: http://www.politicsinfo.net/forum/ab...tml&highlight=
                                    En Martinetje komt in de Kamer, omdat Declerck ergens minister zal worden
                                    btw, wie het wijf van Leterme al eens heeft gezien...

Comment

btw, wie het wijf van Leterme al eens heeft gezien...
                                      Dat moest hij maar weten voordat hij ermee trouwde (of was zijn brilletje toen niet op sterkte?). Hij bewijst nog maar eens dat hij een leugenaar en bedrieger is, zelfs tegen zijn eigen vrouw kan 'm niet eerlijk zijn.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door reVel Bekijk Berichten
                                        De staatsschuld is afgebouwd door overheidsgebouwen te verkopen, waar we later de rekening van krijgen. En vooral door de lage rente!

Revel, de staatsgebouwen die verkocht zijn waren gebouwen waar énorm veel (onderhouds)kosten aan waren. Ik heb offerte's gezien voor 't onderhoud van één van de WTC-torens in Brussel en ik kan je verzekeren, daar van je van achterover. Een gebouw bezitten eindigt niet bij de kostprijs alleen zoals velen hier lijken te denken!

Ten tweede is men er amper zeker van dat deze gebouwen de komende jaren nog op hun volle capaciteit zullen draaien. De investeringen in onderhoud zouden dus deels kunnen in 't water vallen.

De gebouwen worden op korte termijn terug gehuurd waardoor de massale investeringen voor onderhoud en verbouwingen niet meer nodig zijn.

Waar je trouwens niet van spreekt zijn de initiatieven die genomen zijn om vergane buurten weer op te waarderen. De haven van brussel, waar alom verloedering heerst krijgt een massale financiele injectie. Er komen nieuwe bedrijfsgebouwen, nieuwe hallen, extra werkgelegenheid en wooninfrastructuur.

Daar spreekt Leterme niet van he, wanneer hij 't verkopen van gebouwen afbreekt! Als de cd&v liever de massale kosten aan oude en slechte overheidsgebouwen prefereert boven een nieuwe woon- en werkgelegenheid creeëren in een vergaan deel van Brussel is dat een kortetermijnvisie. Al jaren zo geweest bij de christen-democraten!

Oorspronkelijk geplaatst door heinrich von mausmatten Bekijk Berichten
                                        Xit,

Volgens mij waren het de liberaaltjes die verkondigden dat ze BHV onverwijld gingen splitsen...

Er is 1 simpel punt : elke vlaamse partij is de slaaf van Wallonië ; of ze het nu willen of niet. Het is natuurlijk te zien hoe je daar mee omgaat...
                                        Inderdaad, en dat is een zéér grote fout geweest. Een fout die Leterme nu ook weer gemaakt heeft. Hij ging voluit voor een regelrechte staatshervorming...Reynders is (in)formateur en die is 100% gekant tegen een staatshervorming. Ik geef u vandaag op een blaadje dat Yves Leterme de staat niet hervormd krijgt! En als je nuchter nadenkt weet je dat ook!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Stefanus Bekijk Berichten
                                          Reynders is (in)formateur en die is 100% gekant tegen een staatshervorming. Ik geef u vandaag op een blaadje dat Yves Leterme de staat niet hervormd krijgt! En als je nuchter nadenkt weet je dat ook!
                                          Reynders is informateur, geen formateur; wereld van verschil.
                                          Dat ze gewoon terug 1 grote nationale regering maken en al die gewesten afschaffen. Daardoor bespaar je veel meer geld dan wat die zogenaamde "transferten" kosten.
                                          Last edited by ; 13/06/2007, 13:32.

Comment

Working...
                                          X