Mededeling

Collapse
No announcement yet.

N-VA betrapt Flor Koninckx op verkeersovertreding

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Faust Bekijk Berichten
    inhoud gvd, dat zoek ik al zo lang (maar ik denk dat Yves dat heeft, maar wat te doen met de cdh die niet in één regering wil met nva: daar gaan de rooms-blauwe dromen)
    Boerke Yves heeft inhoud?
    Die vent heeft gisteren een mes in de rug van zijn ouders gestoken op de nationale televisie!

Comment

• Yves heeft volgens mij veel stemmen gewonnen omdat hij constant zat te hameren op 't feit dat hij wél een staatshervorming kon forceren en hij wél BHV kan splitsen.

Geen enkele breeddenkende mens kan zeggen 'we hebben 't slecht gehad onder verhofstadt'. Beter kan altijd, maar 't was geen slecht leven.

Misschien had Yves 'es moeten nadenken waarom Guy BHV niet gesplitst kreeg vooraleer zwaar uit te pakken.

Yves zit in de shit, tot aan z'n oren. En hij weet het.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door xit2050 Bekijk Berichten
        Die vent heeft gisteren een mes in de rug van zijn ouders gestoken op de nationale televisie!
        Vertel?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Stefanus Bekijk Berichten
          Zoals verwacht zijn is de cd&v als winnaar uit de bus gekomen en zoals beloofd zal ik binnen dit & een jaar graag even terugkijken wat er van de belofte's waargemaakt is. Leterme is dan immers 1/4 in z'n ambtstermijn en rond BHV en de nachtvluchten zou er dan toch al een doorbraak moeten zijn, tenminste dat heeft hij beloofd.

Hij krijgt van mij echter wel alle kansen. Al heeft hij gisteren al toegegeven dat het zeer moeilijk onderhandelingen zullen worden om een regering te vormen waarbij een staathervorming mogelijk zal zijn. Of dit een signaal is dat dit niet zal gebeuren zal laten moeten blijken.

Waarom moet er in godsnaam een oplossing voor de nachtvluchten komen? De enige oplossing die er in mijn ogen hiervoor kan komen is alles terugbrengen naar de situatie van 15 jaar geleden. Men heeft daar in't verleden goedkope grond gekocht omwille van de geluidshinder van de luchtvaart. Dan moet men daarna niet komen zagen over het feit dat er teveel lawaai is. Eerst een goedkope grond kopen en dan de reden van die goedkope grond weg willen, mensen moeten is leren beetje eerlijk met zichzelf te zijn.

Comment

• Hallo zeg wat een verzuurd gezeik hier

@ met name Faust en Xit:

Hoe zou het dan beter moeten?

Comment

• Ik ben trouwens blij dat ze nu problemen gaan krijgen door hun kartel. Ik ben steeds als tegen die kartellen geweest, niet alleen bij CD&V, ook bij al de rest.

Een partij is een partij, met een idee en met voormensen en militanten.
              Een andere partij heeft daar niks te zoeken, alleen maar stemmen ronselen op de kap van de andere.

Hopelijk loopt 't boeltje zodanig vast dat een scheiding zich opdringt. Dan kunnen De Wever en Bougouisie hun valiesje pakken.

Comment

• T'worden boeiende dagen en weken... zoveel is zeker

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Leftlane Bekijk Berichten
                  Hallo zeg wat een verzuurd gezeik hier

@ met name Faust en Xit:

Binnen zes jaar kom ik zelf op. Allen op mij stemmen, capiche

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Pirre Bekijk Berichten
                    Waarom moet er in godsnaam een oplossing voor de nachtvluchten komen? De enige oplossing die er in mijn ogen hiervoor kan komen is alles terugbrengen naar de situatie van 15 jaar geleden. Men heeft daar in't verleden goedkope grond gekocht omwille van de geluidshinder van de luchtvaart. Dan moet men daarna niet komen zagen over het feit dat er teveel lawaai is. Eerst een goedkope grond kopen en dan de reden van die goedkope grond weg willen, mensen moeten is leren beetje eerlijk met zichzelf te zijn.

'k Zit al jaren in sector en ik kan je hier verzekeren dat de grond rond zaventem NIET goedkoop is. Hij is zelfs duurder dan een lapje grond in 't zuiden van west-vlaanderen.

Waarom er een oplossing moet komen? Omdat er nu één of andere rotte vereniging een schadeclaim heeft opgelegd voor ieder vliegtuig dat de geluidsnorm overschrijdt. Iedere keer 5000 euro betalen, Landuyt heeft al 50.000 euro laten opzij zetten op een speciale rekening, en das maar 't begin.

Daarom moet er een oplossing komen. Ik betaal niet graag boete's.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Leftlane Bekijk Berichten
                      @ met name Faust en Xit:

Ik kan enkel voor mezelf spreken, maar voor mij mocht Guy nog een aantal jaartjes voortdoen. Ik vond de economische toestand de laatste 8 jaar veel beter dan de 20 jaar ervoor.

Comment

'k Zit al jaren in sector en ik kan je hier verzekeren dat de grond rond zaventem NIET goedkoop is. Hij is zelfs duurder dan een lapje grond in 't zuiden van west-vlaanderen.

Waarom er een oplossing moet komen? Omdat er nu één of andere rotte vereniging een schadeclaim heeft opgelegd voor ieder vliegtuig dat de geluidsnorm overschrijdt. Iedere keer 5000 euro betalen, Landuyt heeft al 50.000 euro laten opzij zetten op een speciale rekening, en das maar 't begin.

Daarom moet er een oplossing komen. Ik betaal niet graag boete's.
                        Ik vind al dat gezeik van die inwoners nogal makkelijk eerlijk gezegd, ze wisten al van toen ze er gingen wonen dat er nachtlawaai ging zijn van de nachtvluchten. Als ze er dan toch over moeten jammeren, dan hadden ze er maar niet moeten gaan wonen hé.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door xit2050 Bekijk Berichten
                          Ik kan enkel voor mezelf spreken, maar voor mij mocht Guy nog een aantal jaartjes voortdoen. Ik vond de economische toestand de laatste 8 jaar veel beter dan de 20 jaar ervoor.
                          Nét wat ik ook bedoelde. Er zijn fouten gemaakt en loze belofte's gedaan. Maar dat doet iedere minister en dat kan ook niet anders. Maar hebben we 't slecht gehad? Hebben we economische crisissen gekend, hebben we onze auto aan de kant moeten laten staan omdat de brandstof te duur werd? Zijn we massaal meer moeten gaan werken omdat we onze levensstandaard niet konden behouden? Is er grote werkloosheid gekomen? Neen, allemaal neen.

Er zijn hervormingen gebeurd en op korte termijn levert dat inderdaad geen grote voordelen op.

Blijkbaar wil de burger dat zien, vandaag een regel invoeren en morgen resultaat.

De CVP heeft dat vroeger als 'es gedaan. Resultaat was een enorm gat in de pensioenkas, allemaal om cadeautjes te geven. Leuk !

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Pirre Bekijk Berichten
                            Ik vind al dat gezeik van die inwoners nogal makkelijk eerlijk gezegd, ze wisten al van toen ze er gingen wonen dat er nachtlawaai ging zijn van de nachtvluchten. Als ze er dan toch over moeten jammeren, dan hadden ze er maar niet moeten gaan wonen hé.
                            Das een feit, maar jullie zitten blijkbaar met 't idee dat zaventem 20 jaar geleden middenin de woestijn lag en dat m'n daar dan beginnen bouwen is. Forget it he!

Er zou 20 jaar geleden (inderdaad, toen was cvp volop aan de macht) een degelijk stedenbouwkundig beleid moeten gevoerd zijn in zaventem en omliggende dorpen. Daar mag gebouwd worden, daar niet. Maar neen, ze hebben iedereen maar laten doen, én NEEN, de grond was daar niet spotgoedkoop zoals foutelijk beweerd wordt.

Één groep was 't beu, heeft van z'n oren gemaakt et voila. 't spel zat op de wagen.

Stedenbouwkundig kunnen we niets meer doen, men moet gaan bemiddelen.

Comment

• Jan Peumans, onze oud-burgemeester

Comment

Vertel?
                                De vader van Leterme (die een Waal is, voor diegenen die het nog niet wisten) had gisteren op de RTBF zijn vrees geuit voor bepaalde ideeën van zijn zoon en zijn sterke Vlaamse gedachten.
                                Gisterenavond werd Yveske daarmee geconfronteerd tijdens een debat op diezelfde RTBF en hij heeft eens goed gelachen met zijn vader.

Comment

• Hebben alle separatistjes er trouwens al eens over nagedacht dat Wallonië onze grootste afzetmarkt is en dat ze zorgen voor ons drinkwater?
                                  Als ze vandaag beslissen Vlaamse producten te boycotten en de waterkraan dicht te draaien, zit Vlaanderen binnen de kortste keren aan de grond.

Comment

• 'ie zit al met een communotair probleem binnen z'n eigen familie. Wat zal 'ie diegene van 10 miljoen belgen gaan kunnen oplossen.

Ach, ik ga met veel plezier de nieuwsberichten volgen de komende weken. En ben er nu al vrij zeker van dat cd&v met alle mogelijke middelen en truukjes zal proberen te verbergen dat ze geen stap verder geraken dan hetgene wat Verhofstadt geprobeerd heeft.

Wat Wallonië beteft ben ik tevreden dat de SP stillaan moet inbinden. De MR zal ze deugd doen.

Comment

Wat Wallonië beteft ben ik tevreden dat de SP stillaan moet inbinden. De MR zal ze deugd doen.
                                      Inderdaad, maar er is een keerzijde aan de medaille: de MR gaat toegevingen moeten doen aan Leterme en de volgende keer zullen ze daar zeer zwaar voor worden afgestraft, m.a.w. bij de volgende verkiezingen kan de PS in Wallonië de absolute meerderheid halen.
                                      Reynders heeft net gezegd dat 'ie de voorkeur geeft aan rooms-blauw. Probleem is dat Cdh zegt niet met NVA en dat Leterme zegt niet zonder NVA.

Comment

• Paars heeft het NIET goed gedaan. Taksen e.d. zijn torenhoog, evenals de persoons-en bedrijfsbelastingen. In die 8 jaar heeft men vial allerlei slimme trucjes de begroting kunnen laten kloppen, maar bijvoorbeeld het maniakaal verkopen van overheidsgebouwen zal nog als een grote boomerang terugkomen.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door rana Bekijk Berichten
                                          Paars heeft het NIET goed gedaan. Taksen e.d. zijn torenhoog, evenals de persoons-en bedrijfsbelastingen. In die 8 jaar heeft men vial allerlei slimme trucjes de begroting kunnen laten kloppen, maar bijvoorbeeld het maniakaal verkopen van overheidsgebouwen zal nog als een grote boomerang terugkomen.
                                          Ik zeg niet dat het niet beter kon, maar je moet ook zien van waar we komen.
                                          Ik herinner me de jaren tachtig met de opeenvolgende regeringen Martens en zijn maandelijkse televisietoespraken waarin hij de bevolking kwam vertellen dat we nog meer inspanningen moesten leveren en dat het einde van de tunnel in zicht was. Ik zit er nog altijd op te wachten.
                                          Feit is dat de staatsschuld onder Verhofstadt sterk is afgebouwd en dat we er economisch veel beter voor staan dan 10-15 jaar geleden.

Comment

Working...
                                          X